دنیای وب

چگونه پیوندهای فریبنده باعث افزایش کلیک می شوند

اگر می دانید که بازدید کنندگان سایت شما سطح بالایی از مقاومت در برابر کلیک از طریق لینک های شما ایجاد کرده اند ، شما تنها نیستید. چه چیزی پیوندهای وابسته را برای افراد مشکوک می کند؟ مطمئناً هدف آن سوءاستفاده نیست.

من فکر می کنم این همان مواردی است که به طور خودکار دفاعی شما را هنگام پیاده روی بر روی بسیاری از اتومبیل های استفاده شده فعال می کند و فوراً توسط یک مرد در یک کت اسپرت دوزی شده با رنگ سبز و نارنجی ، کراوات صورتی و چرم حق امتیاز سفید که در پایین فشار می یابد جبران می شود.

آیا از این که کسی “شما را می فروشد” متنفر هستید؟ من واقعاً فکر می کنم وقتی بازدید کنندگان می بینند که چه چیزی پیوند وابسته (یا پیوند وابسته به خوبی مبدل شده است) یکسان است و شروع به جستجوی راهی برای خرید “مستقیم از منبع” می کنند ، فکر می کنند که معامله بهتری خواهند گرفت!

اگر وب سایت شما محصولات وابسته را به فروش می رساند ، در اینجا یک روش ساده “پیوند اب زیر کاه” وجود دارد که به شما در استفاده از شرکت های وابسته کمک می کند.

توجه: این مقاله حاوی یک فیلم آموزشی گام به گام رایگان است که مراحل دقیق ایجاد “پیوندهای فیشینگ” را توضیح می دهد …

http://www.gothrive.com/sneaky-link-video.htm

وب مسترها و بازاریابان با خیابان های هوشمند اهمیت انجام هر قدم ممکن را برای جلب بازدید کنندگان می دانند. ما در تلاش هستیم تا اطلاعات کسب کنیم ، اما در مقابل فروش آن مقاومت می کنیم.

بنابراین ، از الگوی کد منبع زیر می توانید در هر صفحه وب برای ایجاد “پیوندهای فیشینگ” که ظاهری از لینک های وابسته ندارند استفاده شود. شما یک سازمان غیرانتفاعی را اداره نمی کنید؟ نه؟ خوب ، بگذارید شخص دیگری فکر کند که شما هستید.

در اینجا نمونه ای از کد منبع وجود دارد که روح شما را به جهانیان نشان می دهد. توجه: برچسب ها با دوره ای اصلاح می شوند که اگر قصد ویرایش این منبع منبع را دارید و از آن در صفحات وب استفاده می کنید ، باید حذف شود.

در اینجا هیچ معما وجود ندارد:

افزونه- In-Profit-Toolbox.com

حالا ، بیایید وارد شوید. ؛ ~)

http://www.pluginprofittoolbox.com/ ‘؛ true true؛’ onMouseOut = ‘windows.status =’ ‘؛ Return Return؛’> http://www.pluginprofittoolbox.com/

برای کمک به درک چگونگی عملکرد “پیوند فیشینگ” ، بیایید کمی مطالعه بریدگی لینک را انجام دهیم. در زیر قسمتها و قسمتهای لینک:

قسمت اول ، شروع تگ پیوستن: http://www.pluginprofittoolbox.com/ ‘؛ بازگشت معتبر؛’ onMouseOut = ‘windows.status =’ ‘؛ بازگشت معتبر؛’

قسمت 4 ، متن پیوند: http://www.pluginprofittoolbox.com/

قسمت 5 ، پایان دادن به برچسب لنگر:

پس این ترفند چیست؟ در قسمت 3 ، ویژگی پیمایش ماوس است. این کد منبع کوچک و زیبا از مرورگر وب می گوید چه چیزی را در نوار وضعیت نمایش دهد (در زیر پنجره مرورگر) ، و اگر “windows.status” همان متن لینک باشد ، به نظر می رسد که هیچ جعلی رخ نمی دهد. اما ما بهتر می دانیم.

آیا می توان این پیوند را برای آنچه واقعاً است کشف ، کشف و آشکار کرد؟ مطمئنا اگر شخصی با یک کلیک راست روی پیوند اعمال کند ، مرورگر وب URL هدف واقعی را نشان می دهد. با این حال ، کاربر متوسط ​​این را نمی داند ، بنابراین تاکتیک “پیوند فیشینگ” می تواند در گرفتن افراد به سمت خود از گارد خود بسیار مؤثر باشد.

نتیجه نهایی … CTR افزایش می یابد ، فروش بیشتری از طریق ما انجام می شود و همه ما بعد از آن با خوشحالی زندگی می کنیم. پیش بروید و اکنون تعدادی “پیوند فیشینگ” ایجاد کنید.

برای مشاهده این فیلم آموزش گام به گام رایگان برای این مقاله ، توضیح مراحل دقیق ایجاد “پیوندهای فیشینگ” …

http://www.gothrive.com/sneaky-link-video.htm

با کد منبع مشخصی که در این فیلم نشان داده شده است ، یک فایل فشرده برای بارگیری (البته بدون هزینه) موجود است.

کپی رایت 2005 ران هاتون

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا