دنیای وب

چگونه یک طراحی آرم خوب را تعریف می کنید؟

همه می خواهند که آرم شرکت خود بهترین باشد ، اما این چقدر خوب است؟ چگونه یک شعار خوب تعریف کنیم؟ آیا شما مجبور هستید که یک رنگ آمیز عالی باشید یا یک قطعه هنری؟ آیا طراحی ساده می تواند به عنوان یک آرم خوب عمل کند؟ ما اغلب در یک معضل هستیم.

حال برای تعریف یک طراحی آرم خوب ، ابتدا باید هدف از داشتن یک آرم را درک کنیم. آرم شرکت یکی از مهمترین عناصر برند شرکت شما است. این باید در ایجاد هویت شرکتی شما مفید باشد و در نشان دادن موقعیت شرکت شما موفق باشد. بینندگان باید با آرم شما ایده ای از رفتار ، شخصیت یا ارزش های اصلی شرکت شما داشته باشند. عملکرد آرم به همین جا ختم نمی شود ، من هنوز مهمترین شغل را برای آرم شرکت ذکر نکرده ام. آرم شما باید بتواند برای مشتریان موجود و بالقوه شما تأثیر مثبت ، نیرومندی و طولانی مدت بگذارد. لحظه ای که یک شخص آرم شما را تماشا می کند ، حتی اگر بخشی از آن باشد ، باید درباره شرکت شما فکر کند.

فقط به تمام شعارهای جالب توجه همیشه فکر کنید ، مک دونالد ، آی بی ام ، نایک – لحظه ای که شعارهای آنها را می بینید ، حتی اگر بخشی از آنها را می بینید یا ممکن است سیاه و سفید باشند (جنبه مهم دیگری نیز وجود دارد!) آیا به فکر چیزی غیر از شرکت مورد نظر هستید؟ جواب قطعاً خیر! اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند نام شرکت است. این نشان می دهد تا چه اندازه تأثیر لوگوی آنها در ذهن ما باقی می ماند. آیا این چیزی نیست که هرکدام از ما به دنبال آن هستیم؟

چگونه می توانید آرم خود را به چنین احساسی طولانی و ماندگار تبدیل کنید؟ نکته اصلی این سؤال ساده ترین به خاطر سپردن است. غالباً شرکت ها این اشتباه را تصور می کنند که ممکن است طراحی فنی پیشرفته برای آنها خوب عمل کند ، در حالی که برعکس در اکثر موارد درست است. هرچه آرم شما ساده تر باشد ، به خاطر سپردن آن راحت تر خواهد بود و بدین ترتیب جلوه ای قوی تر روی افراد به جا می گذارد.

همچنین باید در مورد همه حالتهای ممکن که در آن از آرم خود استفاده خواهید کرد فکر کنید. شما فقط در یک رسانه از آرم خود استفاده نخواهید کرد ، می توانید از آن در کارت ویزیت و لوازم التحریر خود استفاده کنید ، می توانید از آن در وب سایت خود استفاده کنید ، می توانید از آن در رسانه های سنتی مانند تبلیغات طبقه بندی شده در روزنامه ها و مجلات نیز استفاده کنید. به همین دلیل اطلاع رسانی به شما مهم است طراحان آرم درباره روشهای احتمالی استفاده از آرم خود. همچنین باید بررسی کنید که آرم شما به رنگ سیاه و سفید خوب به نظر می رسد ، زیرا فردا اگر نیاز به داشتن یک سند سیاه و سفید با آرم خود بر روی آن دارید ، باید با آن نیز بسیار سازگار باشد.

من در ابتدای این مقاله ذکر کردم که آرم شما می تواند ماهیت و ماهیت کار شما را با موفقیت به بینندگان خود منتقل کند. چطوری انجامش بدهم؟ قبل از طراحی یک آرم عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هنگام ارسال درخواست برای طراحی یک آرم ، به عنوان مشتری ، وظیفه شماست که خلاصه ای از مشخصات شرکت خود ، صنعتی که در آن کار می کنید و ماهیت آرم مورد نظر خود را برای طراحان ارائه دهید. اگر از آرم متناسب با شرکت خود مطمئن نیستید ، اجازه دهید شرکت طراحی آرم تصمیم بگیرد. بسیاری از شرکت های طراحی لوگو با تجربه وجود دارند که از تجهیزات مناسب تری برای ارائه انواع مناسب آرم ها استفاده می کنند. هر شرکت طراحی آرم خوب تحقیقات بازار را در مورد انواع مختلف آرم مورد استفاده در رقبای شما و تأثیر آنها بر روی افراد انجام می دهد. بر این اساس ، آنها مجموعه ای از آرم ها را به شما می دهند که می توانید کدام یک را انتخاب کنید ، سپس آنها را متناسب با شما سفارشی می کنند.

اگر رنگهای نهادی داشته باشید ، همانطور که برای مک دونالد رنگ قرمز داریم ، عاقلانه است که به طراحان پیشنهاد دهید از این رنگ در آرم شما استفاده کنند – هر طراح خوبی به هر حال این کار را خواهد کرد.

یک کلام آخر ، مانند هر صنعت دیگر ، قطعاً ارزش صرفه جویی در خدمات طراحی حرفه ای را نسبت به برنامه های سرگرمی فقط برای پس انداز چند دلار دارد. شما ممکن است در زمینه خود بهترین باشید اما آنها کار خود را بهتر از شما می دانند ، بنابراین اگر می خواهید نتیجه خوبی بگیرید ، سعی کنید به شرکت طراحی آرم خود اعتماد کنید. من می دانم که برخی از شرکت های طراحی لوگو وجود دارند که نرخ بالایی را برای ایجاد یک آرم شارژ می کنند اما صنعت در حال تغییر است. این روزها شرکتهایی هستند که ارائه می دهند آرم های گرافیکی عالی. بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید درخواست خود را برای طراحی لوگوی خود ارسال کنید ، سبد شرکت را بررسی کنید و سپس برچسب قیمت را بررسی کنید. قطعاً می توانید برخی از طرح های لوگوی حرفه ای را با قیمت مناسب پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا