دنیای وب

چگونه یک ویدیوی محبوب بسازیم

تصور کنید که یک فیلم ساخته اید و آن را در اینترنت قرار داده اید. مورد بعدی که می دانید بسیار موفق است و مردم فقط نمی توانند در مورد آن صحبت کنند. اگر در حال ساخت ویدئویی برای بازاریابی یک محصول هستید یا به تازگی به یک چهره مشهور آنلاین تبدیل می شوید ، پس باید به ویدیوی خود در مقیاس 1 تا 10 امتیاز دهید. این مرحله بسیار مهم است زیرا شما واقعاً باید فیلم خود را به عنوان یک بیننده مشاهده کرده و به عنوان منتقد ارزیابی کنید. فیلم خسته کننده را می توان به راحتی فراموش کرد و نکته غم انگیز این است که مردم ممکن است به تماشای پایان ادامه ندهند.

یک بازاریاب حرفه ای فیلم همیشه به شما می گوید فیلم خود را ویرایش کنید. این حتی در تولید فیلم نیز معمول است. هنگام فیلمبرداری می تواند تا سه ساعت طول بکشد. اما پس از آزاد شدن ، یک ساعت و سی دقیقه کوتاه می شود. هنگام فیلمبرداری ، آن را به طور خودکار در اینترنت ارسال نکنید. همیشه آن را مرور کنید و ویدیوی خود را با برش دادن قسمتهای بی فایده ویرایش کنید تا به ویدیویی تبدیل شود که من آن را ویدئویی “به نقطه” می نامم. اگر نرم افزار ویرایش فیلم ندارید ، Windows film maker را بارگیری کنید.

هنگام صحبت در فیلم خود ، مطمئن شوید که درک آن آسان است. اگر لهجه خیلی سختی دارید ، می توانید زیرنویس اضافه کنید.

هنگام بارگذاری ویدیوی خود در سایتهایی مانند YouTube ، اطمینان حاصل کنید که عنوان شما بسیار جذاب است تا افراد بتوانند آن را مشاهده کنند. اگر محصولی را تبلیغ می کنید ، عنوان را تبلیغات فروش نکنید زیرا مردم می دانند که این تبلیغ دیگری است و روی آن کلیک نمی کنند. برای تحریک ایده های خلاقانه از سمت چپ مغز خود استفاده کنید و عنوان بسیار حرفه ای ارائه کنید که مردم نمی توانند از آن بگذرند.

افزودن توضیحات و کلمات کلیدی نیز بسیار مهم است. هنگام افزودن توضیحات ، آنچه را که در ویدیوی خود گفته اید ، در جعبه توضیحات قرار دهید. برای کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی متناسب با ویدیوی خود را انتخاب کنید. کلمه کلیدی را وارد نکنید که هیچ ارتباطی با فیلم شما نداشته باشد. اطمینان حاصل کنید که دسته بندی نیز صحیح است. اگر یک ویدیو موسیقی ایجاد کنید و آن را در یک گروه آموزشی قرار دهید ، ممکن است هیچ بازدیدی نداشته باشید.

اگر نکات من را در بالا دنبال کنید ، ارسال و دریافت بازدید برای شما آسان خواهد بود. نمی گویم نظرات زیادی خواهید گرفت ، همه چیز به خود شما بستگی دارد. مهمترین قسمت فیلم شماست. اگر ویدیوی شما بسیار آموزشی است و به آنچه افراد جستجو می کنند پاسخ می دهد ، در این صورت تعداد زیادی بازدید از ویدیوی خود مشاهده خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا