صنعت و تجارت

چگونه Plantex All-in-One Solution به تولیدکنندگان در محافظت از محیط زیست کمک می کند

به عنوان مقوی کمپوست

محلول Plantex All-in-One به تسریع در تجزیه زباله های زیست تخریب پذیر کمک می کند ، در حالی که عملکرد کاتالیزوری آن روند تخمیر را پیش می برد. دفع کننده مغناطیسی سدیم-پتاسیم باعث جداسازی سلولز مولکولی می شود و به باکتری ها اجازه می دهد زباله ها را سریعتر هضم کنند. 2 کیلو Plantex Biosim به علاوه 5 کیلو را مخلوط کنید. سبوس برنج در هر تن مواد زائد آلی یا قابل تجزیه بعلاوه کود مرغ / خوک یا هرگونه زباله آلی و کاه برنج با پخش مساوی در 10 سانتی متر. شمع لایه ضخیم. چند لایه را می توان تا حداکثر ارتفاع 1 متر انجام داد. پرزها را با برزنت یا ورق پلاستیکی ارزان قیمت بپوشانید. هر 3-5 روز یک بار شمع را بالا و پایین کنید. بسته به نوع ماده آلی مورد استفاده ، تخمیر باید پس از 15 روز کامل شود.

به عنوان دئودورانت

محلول همه در یک Plantex با پاکسازی و ضد عفونی کننده ، منبع بو را از بین می برد. سلولهای باکتری تولید کننده بو را از بین می برد و تجزیه می کند ، رشد آنها را متوقف می کند و ترکیبات گازی خطرناک (آمونیاک ، سولفید هیدروژن و غیره) را تجزیه می کند و آنها را در هوا آزاد می کند ، بنابراین منبع بو را از بین می برد. این گازهای سمی مانند سولفید هیدروژن ، آمونیاک ، مرکاپتان و غیره را از بین می برد و آنها را به اسیدهای قابل استفاده تبدیل می کند. یک محلول 1 لیتری را با 50-100 لیتر آب مخلوط کنید که می تواند در تصفیه خانه های فاضلاب ، کارخانه های تولیدی ، مکان های تخلیه ، زباله ها ، انبارها ، زباله های بیمارستانی ، سطل های زباله ، اتاق های استراحت ، کشتارگاه ها ، مزارع خوک و طیور ، زباله های جنازه ، زباله های کارخانه ، بازارهای عمومی ، فروشگاه های حیوانات حیوانات خانگی ، موکت پاک کن ، خدمات نظافت

به عنوان یک پاک کننده قدرتمند

محلول All-in-One Plantex به دلیل قلیایی بودن (pH 13) برای اثر آنزیمی که باعث شکستن دیواره سلولی میکروب ها می شود که در درجه اول پروتئین هستند ، یک ضد عفونی کننده بسیار قدرتمند است و به شکل اولیه یا مولکول های ساده برمی گردد. میکروب ها با اقدامات ترکیبی Plantex All-in-Solution می توانند به راحتی هضم شوند. به عنوان یک پاک کننده قدرتمند بسیار موثر است زیرا هنگام تمیز کردن تمیز می کند. از رشد میکروارگانیسم های بیماریزا جلوگیری می کند. چندین آزمایش آزمایشگاهی (مانند VIC ، ITDI ، NSRI و BRSL) نشان داده است که Plantex Solution در صورت استفاده صحیح قادر به از بین بردن و کنترل پاتوژن های اصلی زیر و سایر ارگانیسم های ثانویه است. 1 لیتر محلول را با 10 – 30 لیتر آب مخلوط کنید. می تواند برای ساختمانها ، تاسیسات ، امکانات هتل ، محل زباله ، توالت ، ادرار ، حوضه شیشه ، آشپزخانه ، کشتارگاه ها ، امکانات بیمارستان و رستوران ها اعمال شود.

به عنوان یک کارخانه تصفیه فاضلاب / فاضلاب

Plantex Biozyme Powder Form Micro Aid Activator حاوی میکروارگانیسم های مفید و موثری است که آنزیم های قدرتمندی را تولید می کند که می تواند مواد جامد قابل تجزیه و مواد آلی و غیر آلی (مانند روغن ها و گریس ها) را در پساب تجزیه کند ، بنابراین از تجمع لجن جلوگیری می کند. اسیدیته فاضلاب را اصلاح می کند و به سرعت تقاضای اکسیژن بیولوژیکی و همچنین تقاضای اکسیژن شیمیایی را کاهش می دهد و در عین حال سریع مواد جامد را به سرعت کاهش می دهد. علاوه بر این ، همه میکروب های بیماری زا (باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها و انگل ها) را از بین می برد و بنابراین از انتشار آنها در بدن آب های زیرزمینی جلوگیری می کند. این ماده برای خنثی سازی گازهای مضر سولفید هیدروژن و آمونیاک ساطع شده کار می کند و بوی نامطبوع ناشی از تجزیه ایندول ، اسکاتول ، مرکبات و غیره را از بین می برد. همچنین لجن و پساب تصفیه شده را به کودهای جامد و مایع تبدیل می کند. این فاضلاب برای مطابقت با استانداردهای تخلیه فاضلاب DENR تولید می کند که انواع مختلفی از آنزیم ها را تولید می کند که تمام میکروب های بیماری زا (باکتری ها ، قارچ ها ، ویروس ها و انگل ها) را در محیط فوق الذکر از بین می برد ، بنابراین از بیماری های باکتریایی در آبزیان و دریا جلوگیری می کند. همچنین باعث تجزیه و تخریب هر ماده آلی یا معدنی می شود. اجازه اکسیداسیون کافی داده و آب را تمیز و خالص کنید.

کنسانتره مایع Bioplus Plantex نقش اصلی را در این فرآیند اساسی برای آنزیم های کاتالیزوری مناسب بازی می کند که باعث تجزیه انواع مختلف مواد زائد آلی و آلی در فاضلاب مانند چربی ها ، روغن ها ، نشاسته ، شکر ، سلولز ، پروتئین ، نیترات ها و فسفات ها می شود. این ماده به عنوان یک ماده لخته کننده عمل کرده و بوی بد یا تند را کاملاً از بین می برد. لجن كل و مواد معلق را كاهش داده و فرم كلی فرم را كاهش داده و در نتیجه سطح pH را خنثی می كند. این یک عصاره گیاهی بسیار غلیظ است که عمدتا از Musa paradisiaca به طور منحصر به فرد با بسیاری از مواد معدنی خاکی (عصاره های رس) از یک محیط گرمسیری و در زیر خاک های بسیار هوای ناپایدار می آید. در طی فرآیند سنتز توسط مجموعه ای از تبدیلات مغناطیسی و الکترونیکی ، این یک محلول قوی است که فلزات سنگین مانند کادمیوم (Cd) ، مس (مس) ، سرب (Pb) ، نیکل (Ni) و غیره را جذب می کند. کمک به کاهش قابل توجه COD و BOD در فاضلاب و آب لوله کشی. کنسانتره مایع Plantex BioPlus مورد آزمایش در آزمایشگاه از پارامترها / منطقه تصفیه استفاده شده نسبت رقت: 1 لیتر = 200 تا 1000 لیتر آب. می تواند برای مخازن سپتیک ، تصفیه خانه های فاضلاب و راکتورهای سری دسته ای اعمال شود

به عنوان تصفیه فاضلاب کارخانه های کارخانه ها ، دیگهای بخار ، پالایشگاه ها ، کانال ها و زهکشی: برای هر 60 هزار گالن فاضلاب حداقل 30 کیلوگرم پودر Plantex Biosim استفاده کنید. تهویه طی 24 ساعت در هر زمان در هر فصلی انجام می شود اما ترجیحاً در ظهر مخصوصاً در فصل سرد برای افزایش نیاز به درمان باکتری ها در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد انجام نمی شود. از 5 لیتر Plantex Bio Plus در هر 30000 گالن فاضلاب استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا