کتابهایی در زمینه تصفیه آب و مهندسی آب

من لیستی از نقد و بررسی کتابها در مورد روشهای تصفیه آب و مهندسی آب را برای دانشجویان و متخصصان جمع آوری کرده ام. امیدوارم این به من کمک کند در یادگیری و حل مسئله راهنمایی و راهنمایی بگیرم.

اصول تصفیه آب صنعتی – 1985 درو

این کتاب اطلاعات به روز شده در مورد موضوعات مختلف تصفیه آب را در اختیار خواننده قرار می دهد. نویسندگان شرکت شیمی شیمی درو توانسته اند اصولی را که شیوه های مختلف تصفیه آب صنعتی بر اساس آنها بنا شده است ، به روشی قابل درک ارائه دهند. این کتاب با پوشش گسترده ، طیف گسترده ای از روش های تصفیه آب صنعتی را در بر می گیرد.

مهندسی فاضلاب – تصفیه ، دفع و استفاده مجدد – Tchobanoglous و Burton

تمرکز زیاد روی فاضلاب و بازیافت آب است. مثالها ، راه حل ها ، مباحث بحث و مشکلات با بیش از سیزده هزار صفحه با کیفیت خوب.

تصفیه آب پایه – انتشارات توماس تلفورد – اس. پنی – م. کیمبر – ج اسمیت هورست

این کتاب برای دانشجویان دانشگاه و همچنین مهندسان عملی برای تصفیه آب که برای آنها کتاب مرجع مفیدی خواهد بود و مهندسان مکانیک و شیمی که نیاز دارند دانش تخصصی خود را در چارچوبی داخلی قرار دهند ، هدف قرار گرفته است. این اطلاعات اساسی در زمینه فراهم می کند و برای بسیاری از جنبه های کیفیت آب و تصفیه آب ، یک کتاب مرجع انتخاب اول مفید است.

کتاب راهنمای فیلترها و نامزدها – کریستوفر دیکینسون

یک کتاب راهنمای عملی برای مهندسان ، مدیران و متخصصان ، که در حجم شامل اطلاعات اساسی و مفید در مورد روشهای تصفیه فیزیکی و جداسازی برای تصفیه آب است.

س Treatmentالات متداول تصفیه آب دیگ بخار – Praveen Fermat

این کتاب درک اساسی از عملکرد دیگهای بخار در انواع دیگهای بخار را ارائه می دهد. این برنامه به سمت یک اپراتور مبتدی یا یک راهنمای آموزشی طراحی شده است. استفاده آسان برای حل سریع و راحت هر مشکل کتری.

این کتاب دانش و تجربه گسترده معتبرترین شرکتهای صنعت را به نمایش می گذارد و برای چندین دهه مهمترین مرجع در علم تصفیه آب بوده است. این برنامه هر دو جنبه عملی و علمی تجزیه و تحلیل کیفیت آب و روش های تصفیه خانه را پوشش می دهد.

تحلیل سیستم ها برای فناوری آب – ارسال شده توسط گوجر ، ویلی

تا حدودی ، این کتاب به روشهای مورد استفاده برای توسعه مدلهای ریاضی برای تصفیه آب و فاضلاب می پردازد. این یک رویکرد ساختار یافته برای تعادل جرم ، فرآیندهای انتقال و تحول ، حرکت شناسی ، استوکیومتری ، هیدرولیک راکتور ، توزیع زمان اقامت ، سیستم های ناهمگن ، رفتار پویای راکتور ، انتشار گسل ، پارامتر سازی ، تجزیه و تحلیل خطا ، کنترل فرآیند ، تجزیه و تحلیل سری زمانی و مدل سازی تصادفی را فراهم می کند. و طراحی احتمالی.

این کتاب به عنوان یک کتاب درسی نوشته شده است و هدف اصلی آن حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری مهندسی محیط زیست است ، اما همچنین ممکن است به عنوان یک منبع ارزشمند برای دانشگاهیان و پزشکان باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا