دنیای وب

کد وابسته از مایکل جونز – 8 مرحله برای درآمدزایی از بازارهای سهامداران

مایکل جونز به تازگی کتاب جدید خود را با نام “The Affiliate Code” منتشر کرده است که به مردم در مورد چگونگی کسب منفعل از بازاریابی اینترنتی می گوید. من به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، کتاب او را خواندم و دریافتم که در آن 8 مرحله اصلی ذکر شده است که هر مرحله لازم برای کسب درآمد به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته را مشخص می کند. اگر به بازاریابی وابسته علاقه مند هستید و می خواهید از این طریق درآمد زیادی کسب کنید ، باید این مقاله کوتاه را بخوانید و آخرین مهارت های کسب درآمد را بیاموزید.

مرحله 1: طاقچه ای سودآور انتخاب کنید

این اولین و مهمترین گام است زیرا اگر می خواهید از بازاریابی شرکت های اینترنتی درآمد بیشتری کسب کنید ، ابتدا باید طاقچه ای سودآور را انتخاب کنید. اگر مکان مناسب را انتخاب کنید ، می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

مرحله دوم: محصول مناسب را انتخاب کنید

برای کسب درآمد بیشتر نیز باید کالای مناسب را انتخاب کنید. “محصول مناسب” به این معنی است که محصول رقابت کمی و نرخ تبدیل بسیار بالایی دارد. این برای کمک به درآمد بیشتر شما بسیار مهم است.

مرحله 3: یک وب سایت وابسته معتبر ایجاد کنید

آیا می خواهید مشتریان بالقوه شما پس از مراجعه به وب سایت خود ، محصولات شما را خریداری کنند؟ این به کیفیت وب سایت شما بستگی دارد. بنابراین اگر می دانید که چگونه یک وب سایت وابسته درست درست کنید ، می توانید نتیجه بهتری از آنچه فکر می کنید بگیرید.

مرحله 4: پاسخ خودکار مهم است

از استفاده پاسخگوی خودکار غافل نشوید. این یک سلاح مخفی است که شرکت های تابعه بزرگ از آن برای تولید درآمد از خلبان خودکار استفاده می کنند.

مرحله 5: مهارت نوشتن

برای تبدیل هر بازدید کننده به خریدار ، باید مهارت های مربوط به حق چاپ را بدانید.

مرحله ششم: چگونه می توان ترافیک رایگان دریافت کرد

اگرچه با Google AdWords و سایر سرویس ها می توانیم به سرعت درآمد کسب کنیم ، همچنین توصیه می شود که از روش های رایگان برای جابجایی زیاد سایت خود بدون پرداخت پول استفاده کنید. اگر می خواهید بدون سرمایه گذاری درآمد کسب کنید ، بهتر است از این استراتژی استفاده کنید.

مرحله 7: موقعیت مکانی خود را ردیابی کنید

شما باید بازدید کنندگان وب سایت خود را از نزدیک تحت نظر داشته باشید تا ببینید چه نوع فناوری بیشترین درآمد را برای شما به ارمغان می آورد.

مرحله 8: سیستم خود را گسترش دهید

سرانجام ، اگر به یک بازاریاب فصلی تبدیل می شوید ، باید بدانید که چگونه می توانید سیستم خود را به سطح بالاتری برسانید تا کارمزدهای بیشتری دریافت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا