دنیای وب

کد وابستگی را بشکنید

ایجاد ترافیک به وب سایت شما می تواند یک چالش بزرگ برای شما باشد خصوصاً اگر در دنیای بازاریابی اینترنتی تازه وارد هستید. اگر قبلاً کتابهای تجاری را بصورت آنلاین خوانده اید ، می دانید که روشهای زیادی برای ایجاد ترافیک به وب سایت شما وجود دارد از جمله موتورهای جستجو ، پرداخت به ازای هر کلیک ، بازاریابی از طریق ایمیل ، آگهی های وب سایت و دایرکتوری های مقاله. بیشتر این روش ها زمان می برد تا نتایج را نشان دهند ، به خصوص برای موتورهای جستجو. پس از سه ماه می توانید از موتورهای جستجو به وب سایت خود مراجعه کنید. از طرف دیگر ، روش های زیادی وجود دارد که می تواند بازدید فوری را به وب سایت شما وارد کند ، اما این هزینه مانند تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک صدها دلار برای شما هزینه خواهد داشت ، اما اگر از آن به روش صحیح استفاده کنید ، درآمد زیادی کسب خواهید کرد و کد آن را خواهید شکست.

بهترین برنامه تبلیغاتی PPC AdWords است. در این برنامه می توانید مشخصات مشتریان خود را انتخاب و تعریف کنید. می توانید مکان ، زبان و موارد دیگر مشتری را انتخاب کنید. برای بدست آوردن مقام اول نیازی نیست که بالاترین پیشنهاد را داشته باشید ، زیرا فاکتورهای زیادی وجود دارد که موقعیت رتبه بندی شما را تعیین می کند. دو مورد از این عوامل امتیاز کیفیت سایت شما و میزان کلیک تبلیغات شماست. اگر بتوانید نرخ کلیک و نمره کیفیت تبلیغات خود را برای سایت خود افزایش دهید ، به طور خودکار کمتر از رقبا پرداخت خواهید کرد و موقعیت بالاتری نسبت به رقبا خواهید داشت.

مایکل جونز ، بازاریاب حرفه ای آنلاین و یکی از بهترین مربیان PPC ، جدیدترین دوره های خود را برای کمک به بازاریابان آنلاین در یادگیری جدیدترین تکنیک ها و روش های پرداخت به ازای هر کلیک منتشر کرده است. او آن را “کد عضویت” نامید. این دوره جدید شامل همه مواردی است که شما باید در مورد ساخت وب سایت و ایجاد ترافیک PPC بدانید.

در زیر لیستی از موضوعات تحت پوشش این دوره آورده شده است: –

  1. نحوه انتخاب نام دامنه و نحوه ساخت وب سایت.
  2. چگونه طاقچه خود را انتخاب کنیم و چگونه محصولات را برای هدف انتخاب کنیم.
  3. نحوه جمع آوری ایمیل برای بازدید کنندگان خود.
  4. چگونه صفحه فروش و تبلیغات خود را بنویسیم.
  5. چگونه ترافیک پرداختی خود را از AdWords افزایش دهیم.
  6. چگونه می توان ترافیک رایگان از انجمن ها و وبلاگ ها را افزایش داد.
  7. چگونه تبلیغات و وب سایت های خود را آزمایش و اصلاح کنیم.

دوره Affiliate Code یک کتاب الکترونیکی نیست ، بلکه یک دوره ویدیویی دیجیتال است. این دوره شامل نه ماژول است که موضوعات قبلی را پوشش می دهد. این دوره تنها مواردی است که فقط درصورت نیاز به استفاده از AdWords برای جابجایی بازدید به وب سایت های خود نیاز دارید. توصیه من به شما این است که اگر می خواهید پرینت آبی مناسب PPC داشته باشید این دوره برای شما مناسب است ، اما باید مراقب باشید که اگر دستورالعمل ها را به درستی دنبال نکنید ، خیلی سریع در بازی پرداخت به ازای هر کلیک ، پول زیادی را از دست می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا