کفش روفرشی از کجا بخرم؟

کفش روفرشی چیست؟ کفش روفرشی را از کجا بخریم؟ کفش روفرشی در انواع مدل های زمستانی، عروسکی، فانتزی، مردانه، ژله ای، دخترانه، بچگانه، مخمل، چرم، پاشنه دار، پشمی، زنانه به فروش میرسد. قبل از خرید اینترنتی بهترین مارک کفش روفرشی به بررسی نکات خرید آن میپردازیم:

Where can I buy carpet shoes?

کفش روفرشی ژله ای آبرنگ مدل گیپور کد 005

با گذشت زمان در طی چندسال گذشته صنعت مد بسیاری محصولات جدید را به بازار معرفی کرد که یکی از آن ها پاپوش روفرشی است همانطور که از اسمش مشخص است روی فرش پوشیده می شود و کاربرد آن برای داخل خانه است.

پاپوش روفرشی نوعی کفش است که برای راحتی در خانه استفاده می شود که بعضی اوقات می تواند دمپایی هم باشد که مخصوص خانه هستند زیرا مدل و جنس و طرح آن هم به گونه ای است که در خانه استفاده می شود و قابل استفاده برای بیرون خانه نیست.یکی از نکاتی که پاپوش روفرشی را از کفش متمایز می کند راحتی و گرمای مطبوع آن است که برای خانه بسیار راحت و عالی است.

بعد از اینکه برای خانه پاپوش های روفرشی استفاده شدند نوع مجلسی آن هم طراحی شد و بدین صورت می توان آن را به دو دسته راحتی و مجلسی تقسیم کرد که هر کدام را در جای خود استفاده می کنند.

کفش روفرشی زنانه چیبو مدل 333394

جنس پلی استر 65% – نخ 35%

البته آنچه قابل ذکر است در مدل مجلسی آن ظاهرش بسیار مهم می باشد و در مدل راحتی بیشتر به همان گرما و راحتی پا در آن توجه می کنند.

در کل دمپایی روفرشی و پاپوش کفش راحتی ، گرمی است که معمولاً در داخل منزل پوشیده می شود.دمپایی روفرشی را می توان از انواع جنس های مختلف مواد ، مانند جیر ، پنبه و چرم تهیه کرد. اما دمپایی چرمی اغلب سخت تر است. به دلیل اینکه دمپایی روفرشی و پاپوش در داخل خانه پوشیده می شوند ،

جنس ساخته شده از آن لازم نیست به اندازه مواد استفاده شده برای کفش در فضای بیرون از خانه سخت و محکم باشد. به همین دلیل است که برای انتخاب دمپایی روفرشی و پاپوش تنوع زیادی وجود دارد!

خوشبختانه تنها پاپوش های های روفرشی زنانه در بازار وجود ندارد بلکه برای همه اعضای خانواده یعنی آقایان ، دختران کوچک و پسران خردسال دمپایی روفرشی زیبا در بازار وجود دارد.همه افراد خانواده می توانند پاپوش و دمپایی روفرشی در سبک های مختلف وجود دارد.تنوع زیاد ان ها اجازه می دهد چیزی را که دوست دارید پیدا کنید.

کفش روفرشی ژله ای آبرنگ مدل گیپور کد 001

در ادامه سعی شده است که اطلاعات مهم و خوب را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید یک خرید لذت بخش و خوب داشته باشید.

معمولا نوع و طرح پاپوش روفرشی که انتخاب می کنید بسته به نظر و سلیقه شخصی خودتان است پس اگر طرفدار سبک ساقدار و بوت هستید می توانید از این نوع پاپوش ها استفاده کنید اما باید به فصل هم توجه کنید! چون اگر سرمایی باشید پاپوش های بوت برای شما مناسب است در زمستان هم گرمای مطبوعی را برای پاهایتان ایجاد می کند و باعث ایجاد حس خوب در شما می شود نوع دیگر آن روفرشی های صندل هستند که بیشتر در فصل بهار و تابستان مورد استفاده شما می باشند.

همانطور که در اول هم گفته شد پاپوش ها دو نوع هستند:

1-پاپوش های راحتی

دمپایی روفرشی مدل تدی کد 05

با دست , با ماشین لباس‌شویی

این نوع از پاپوش ها که عمدتا برای استفاده روزانه در منزل مورد استفاده قرار میگیرد معمولا جنس و بافت راحت و لطیفی داشته و برای استفاده روزانه خانم هایی که در خانه هستند بسیار ایده آل است .خانم ها می توانند به جای دمپایی از این پاپوش های روفرشی استفاده کنند و ضمن گرم نگه داشتن پاهای خود، پوشش ظریف تر و فانتزی تری نسبت به جوراب در اختیار داشته باشند. تنوع طرح و جنس پاپوش های راحتی برای استفاده روزانه در منازل بسیار زیاد است و تقریبا برای هر سلیقه ای با هر طرح و رنگ و جنسی می توان پاپوش مناسب خرید.تنوع جنس این پاپوش ها به شما اجازه می دهد که در فصول مختلف سال بتوانید پوشش مناسب برای پاهای خود داشته باشید. جنس های ضخیم تر و بافتنی آن برای فصول زمستان می تواند پاهای شما را کاملا گرم نگه دارد.

2- پاپوش مجلسی

این پاپوش ها علاوه بر پوشش پا به دلیل اینکه جنس آن ها ظریف تر و ظاهر آن ها شیک تر و آراسته تر است و به همین دلیل می توانید در مراسم های مختلف از آن ها استفاده کنید. پاپوش های مجلسی راحت تر از صندل و کفش برای راه رفتن روی فزش و کفپوش منازل است و آسیب های کفش و صندل پاشنه دار را برای پاهایتان ندارد. هرچند که هرکدام از آن ها جای خود را دارد اما اگر دوست دارید که در کنار پوشش زیبا برای پاهایتان ، راحتی را نیز تجربه کنید این پاپوش ها بسیار ایده است. پاپوش های مجلسی همانند پاپوش های راحتی تنوع زیادی در رنگ و جنس دارد. به همین دلیل شما با هر سلیقه ای می توانید یک پاپوش مناسب خرید کنید. ظاهر پاپوش های مجلسی با لوازم مختلفی از جمله روبان ، مروارید، نگین ، گل های پارچه ای تزئین شده و در غالب پاپوش نگین دار، پاپوش توری ، پاپوش منگوله دار ، پاپوش دانتل ، پاپوشی پولیشی ، پاپوش چرمی و پاپوش دو تیکه به شما عرضه می شود.

دمپایی روفرشی سیی مدل خرس پوو کد 1360.31

چرا پاپوش روفرشی می پوشید؟

همانطور که در همه جا گفته شده پا قلب دوم انسان است و مراقبت از آن بسیار مهم است که در بیشتر جاهای جهان و حتی ایران ماساژ مخصوص آن وجود دارد. در اینجا می خواهم مثال خنده داری بزنم همه ما فیلم یانگوم را دیده ایم و اگر توجه کرده باشید در این فیلم هم گفته شده هر جای پا که درد کند می توان فهمید چه دردی در بدن وجود دارد و آن را به وسیله همین پا درمان کرد اگر شما علاقه دارید که دمپایی خود را با حوله خود ست کنید میتوانید با در نظر گرفتن قیمت حوله یزدی که بسیار مقرون به صرفه است و همچنین طر های متنوعی دارد این امکان را برای خود مهیا کنید.

حالا تمام اینها را گفتم تا برسم به دلیل استفاده از پاپوش:

دلایل زیادی برای پوشیدن پاپوش روفرشی وجود دارد! آنها می توانند انگشتان پای شما را محافظت کند و پای شما را در محیط خانه و هنگام راه رفتن ایمن نگه دارند ، گرما بخش پای شماست و حتی جوراب شما را از ساییدگی بیش از حد نجات می دهد. بارها شنیده اید که گرم گردن پا در زمستان در گرمای کل بدنتان موثر است. پاپوش ها روفرشی که در خانه پوشیده می شوند ، اگر کف سختی داشته باشند ، در حق پاهای خود مرتکب گناه می شوید. بعد از یک روز دوندگی استراحت را به پاهای خود تقدیم کنید!

دمپایی روفرشی مدل تدی کد 13

با دست , با ماشین لباس‌شویی

اگر پاپوش روفرشی شما انعطاف پذیر ، نرم و راحت است ، لازم نیست نگران تورم پاهای خود باشید. با پاپوش رو فرشی خود به پاهایتان استراحت دهید. پاپوش روفرشی مناسب برای کسانی که اغلب از تورم پا و از درد مچ پا رنج می برند و به دنبال تسکین هستند بسیار کمک می کند. پاپوش روفرشی بوت معمولاً گرمترین نوعی است که می توانید به پا کنید، اما تمام پاپوش ها برای گرم نگه داشتن پاهای شما بطور قابل توجهی گرم و عالی است!

اگر پاپوش های شما از پنبه ساخته شده است ، می توانید آنها را بشویید. اگر می خواهید خشک شوند ، آنها را روی حرارت کم قرار دهید یا می توانید اجازه دهید هوا خشک شود ، آنها را با آب ولرم بشویید و اجازه دهید که در هوای آزاد خشک شود.

اگر نمی خواهید خطر قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد ، می توانید آنها را در آب گرم و صابون بشویید. دمپایی یا پاپوش ها را در محلول آب قرار دهید و مطمئن شوید که آب تمام آن را خیس می کند ، آنها را به هم بسایید تا آلودگی آن ها از بین برود ، سپس بگذارید تا ده دقیقه دیگر در آب بماند. با این کار پاپوش شما آسیب نمی بیند. پاپوش ها را بشویید و آب اضافی آن را خارج کنید و بگذارید خشک شود.

دمپایی روفرشی مدل MH180

برخی افراد با بوی بد و ناخوشایند پاپوش ها مواجه می شوند. زمانی که شما بعد از یک روز کاری که شما دائم کفش به پا دارید و سپس به خانه برمی گردید وقتی بلافاصله پاپوش را به پا می کنید تمام عرق پای خود را به پاپوش منتقل کرده و به اصطلاح باعث می شویددر داخل پاپوش دم کند. دمپایی و پاپوش همچنین هنگام پوشیدن آن بدون جوراب می توانند بو بگیرد. دمپایی های روفرشی که از مواد مصنوعی ساخته شده اند بیشتر بو را جذب می کنند.

می توانید با پوشیدن جوراب های تمیز همواره پاپوش روفرشی خود را تازه و تمیز و خوشبو نگه دارید.. برای اینکه از بوی آن خسته نشوید ، باید مرتباً آنها را بشویید. همچنین می توانید با استفاده از جوش شیرین ها در ابی که انها را می شویید باعث شوید که حتی بوی مواد شوینده آن ها هم از بین برود.

می دانید که پای انسان قلب دوم اوست پس اجازه ندهید که پای شما اذیت شود ، آنها را در یک جفت دمپایی راحت و گرم و نرم نگه دارید. بسیاری از افراد در پایان روز طولانی پس از دوندگی های روزمره زندگی احتیاج دارند تا خستگی پاهایشان از بین برود. یک پاپوش راحت، تمیز و مناسب برای پاهایتان می تواند آرامش را به پاهایتان تقدیم کند. پس پاپوش یا دمپایی روفرشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و لذت ببرید!

دمپایی روفرشی مدل 1378

مشتری قبل از ثبت سفارش به دلیل جلوبسته بودن این مدل بهتر است یک سایز بزرگتر از سایز خود را سفارش دهد.

اندازه کفی داخل دمپایی سایز 38-39 حدود 23 سانت است.

پوشیدن پاپوش در منزل ضروری است!

وقتی با یک متخصص پوست صحبت کردم به نتیجه بالا رسیدم چرا که او گفت راه رفتن زیاد بدون هیچ پوششی باعث ترک خوردن پوست پا می شود و برای اینکه این اتفاق نیوفتد پوست پا باید همواره چرب نگه داشت و بهترین راه حل وازلین است اما با راه رفتن این چربی از بین می رود پس پاپوش بپوشید تا هم پوست پا همواره چرب باشد و هم به پایتان آسیب نرسانید.

نکته دیگر قیمت پاپوش هاست که نسبت به جنس و تنوع آن بسیار به صرفه و ارزان هستند پس باید بگویم که نگران قیمت آن نباشید و با خیال راحت خرید کنید.

با توجه به تمام مواردی که در بالا گفته شد پاپوش ها علاوه بر زیبایی مراقب سلامت پاهای شما نیز هستند پس امیدوارم که با خرید آن یک حس خوب به خودتان هدیه کنید.

دمپایی روفرشی اسمارا مدل 2223202

دمپایی روفرشی شایسته کد D1190

– بسیار نرم و راحت و لطیف

– نواردوزی شده در قسمت لبه ها

– اتصال محکم قسمت حوله ای به زیره PVC

– قابل شستشو توسط ماشین یا به صورت دستی

– فری سایز مناسب برای بزرگسالان

دمپایی روفرشی مدل DR341

– تهیه شده از جنس پولیش با کفی چرم مصنوعی جهت جلوگیری از سر خوردن

روفرشی کشدار چیست؟

روفرشی کشدار را در منزل برای تمیزی فرش استفاده میکنند روفرشی کشدار ترک عمر فرش را طولانی می کند و در زندگی آپارتمان نشینی امروزه که امکان شست و شوی فرش داخل منازل وجود ندارد، بهترین گزینه و انتخاب می باشد.
به دلیل شست و شوی سریع و راحت داخل ماشین لباسشویی، دیگر نیازی به قالیشویی و هزینه سنگین برای شستن فرش نیست.

کشدار بودن این محصول امروزه از مزایای آن به شمار می رود چراکه با تعبیه شدن این کش ها در چهار گوشه، کاملا فرش را احاطه می نمایند و امکان جمع شدن و سر خوردن روفرشی را کاهش می دهند

منبع:

buy textiles

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا