کفی خودروبر در همدان

خودروبر همدان دارای مجوز رسمی از امدادخودرو کشور و همچنین سازمان ترافیک، پایانه و تعزیرات کشور می‌باشد. شرکت خودروبر محل در سراسر کشور شعبه دارد ویکی از آنها امداد خودرو همدان است. امداد خودرو بر همدان با بیش از ۱۵ سال سابقه امدادی در سراسر کشور متشکل از نیروهای متخصص و حرفه ای در حوزه امدادی می‌باشد. امدادگران ما ۲۴ساعته ۷ روزه هفته آماده ارائه خدمات امدادی به شما عزیزان همدانی در هر نقطه از استان همدان می‌باشند، اگر درخواست هرگونه خدمات امدادی برای ماشین های ایرانی و خارجی یا لوکس را دارید با شماره زیر تماس بگیرید یا برای تماس سریع روی شماره زیر کلیک کنید.

خدمات امدادخودرو

خودروبرکفی

انتقال انواع خودروهای صفرایرانی و خارجی و لوکس با خودروبرکفی، خودروسوار در اسرع وقت به سراسر کشور به صورت شبانه روزی

یدک کش

حمل ماشین های تصادفی، تعمیری با هرماشینی که در راه مانده وقادر به حرکت نمی باشد با خودرو یدک کش یا جرثقیل در سراسر استان همدان بصورت شبانه روزی

مکانیک سیار

تعمیر در محل انواع ماشین های ایرانی وخارجی توسر امدادگران کار بلد وحرفه ای در سریع ترین زمان ممکن در سراسر استان همدان به صورت شبانه روزی

امداد باطری سیار

عیب یابی، تعمیریا تعویض باطری انواع خودروهای ایرانی و خارجی به صورت شبانه روزی در سراسر استان همدان

شهرهای تحت پوشش خودروبر همدان

خودروبرمحل دارای مجهزترین ماشین های امدادی و همچنین به روزترین ابزارلات در ماشین ها می‌باشد. امدادخودرو علاوه بر خدمات نام برده در بالا خدمات دیگری دارد که شامل موارد زیر است:

  • امداد قفل و سوئیچ
  • پنچری سیار
  • سوخت رسانی سیار
  • خودرو سوار همدان
  • ماشین بر همدان
  • حمل خودرو همدان
  • حمل خودرو به خارج از کشور

در چه مواردی با امداد خودرو تماس بگیریم؟؟

موارد بسیار زیادی وجود دارد که امداد خودرو در آن زمانها همیشه بدادمان می‌رسد که در اینجا به چند مورد ضروری اشاره میکنیم:

  • هنگامی که خودرو را در جوی یا گودالی انداخته اید که امکان تکان دادن یا حرکت دادن خودرو وجود ندارد.
  • هنگامی که تصادف کرده اید و امکان حرکت دادن خودرو نیس و آسیبی به خودرو وارد شده است.
  • هنگامی که خودرو در وسط راه خراب شده و شما قادر به تعمیر یا برطرف کردن مشکل خودرو نیستید.
  • هنگامی که میخواهید خودرویی را از یک شهر به شهر دیگر یا حتی از داخل ایران به یک کشور دیگر انتقال دهید.
  • هنگامی که ماشین شما داغ کرده است و امکان برطرف کردن مشکل را ندارید.
  • هنگامی که مسیر شما به علت بارش برف و باران و یخبندان مسدود شده و گیر افتاده اید و قادر به حرکت دادن خودرو نیستید.
  • هنگامی که ماشین شما مشکل فنی از جمله باطری و.. دارد.
  • هنگامی که قفل یا سوئیچ ماشین شما خراب شده و قادر به بازکردن ماشین نیستید و یا سوئیچ را داخل ماشین جا گذاشته اید.
  • و در مواردی که نیاز به حمل خودرو به هردلایلی دارید(هم خودرو صفر، هم اسقاطی ، هم عادی)

و موارد بسیاری دیگری که در چند سطر نمیگنجد، در این موارد اشاره شده و موارد مشابه دیگر که به خدمات امدادی مربوط می‌شود باید با امداد خودرو تماس بگیرید که پیشنهاد ما به شما با توجه به نکات و سوابق یاد شده خودروبر محل می‌باشد که در سراسر کشور فعال بوده و سابقه درخشانی دارد، و همچنین دارای مشتریان راضی و وفادار زیادی در سراسر کشور می‌باشد.

با خودروبر محل هرگز در جاده نخواهید ماند. تضمین ما کیفیت ارائه خدمات ما و میزان رضایت مشتریان ماست.

در هر جایی از کشور که باشید کافیست با ما تماس بگیرید امدادگران ما در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می‌شوند.

امداد خودرو ملایر | امداد خودرو همدان

حمل ماشین چگونه است؟

یا خودرویی که باید با کفی خودروبر متحرک حمل شود. حمل ماشین به صورتی که کفی متحرک پایین آمده و زیر تایرها قرار گرفته تا خودرو بر روی آن حرکت کند. و به صورت خاصی خودرو را بر روی خود میکشد. تایرها را بر روی دندانه های کفی قرار داده تا کمترین حرکت در خودرو به وجود بیاید. بعد از آن تایرها را قفل میکنند.

در خودروبر همدان اینگونه خودرو به طور بسیار ایمن و بیخطر در جاده هر مقدار مسیر را میتواند طی کند. بسیاری از این خودروها را به قصد جابجایی از یک شهر به شهر دیگر میخواهند حمل کنند. بنابراین می توانند از خودروبر تکی یا خودروبر چندتایی بهره بجویند. پس این را بخاطر بسپارید اگر خودتان سر رشته ای از این فعالیتها ندارید. باید کارتان را به کاردان آن حرفه برای بهترین روش حمل ماشین بسپارید. با کادر مجرب و شایسته در خدمت شماست.

توجه به مشاوره ی نیروهای متخصص در خودروبر محل یا امداد خودرو ها

در مواردی پیش آمده است که صاحب خودرو. بدون در نظر گرفتن نوع خودرو و یا کمترین هزینه. صرفا یک نوع یدک کش یا جرثقیل را درخواست نموده اند. که برای خودرو اصلا مناسب نیست. و به مشاوره نیروهای متخصص خودروبر توجهی ننموده اند. در این شرایط ما اعمال فشاری بر مشتری نداریم و صرفا به او تذکر میدهیم.

اگر در مورد موضوع تخصصی ما تجدید نظر نکردند، همان ماشین درخواستی را برای مشتری میفرستیم. باید بخاطر بسپارید عواقب توجه نکردن به مشاورات تیمهای امداد خودرو و متخصین این رسته. به عهده ی خود سفارش دهنده می باشد. و هیچ اشتباهی متوجه خودروبر محل نخواهد بود. تیم خودروبر در طی سالها تجربه و بیش از پانصدهزار تجربه ی موفق توانسته بیشترین محبوبیت را بدست آورد.

ما مسئولیت پذیری و اخلاق حرفه ای را سرلوحه کار قراردادیم و اطمینان خاطر شما موجب بهبود روند کار و افزایش رضایت شما خواهد بود. در حمل ماشین محل همراه ما باشید.

حمل خودرو های لوکس

حمل خودرو لوکس نشان دهنده اعتبار ، دقت و تجربه بالای کاری ما می باشد. نکته مهم  در حمل ماشین های لاکچری ، و خودرو های صفر کیلومتر سالم و بدون نقص رسیدن خودرو به مقصد است. که این نیازمند داشتن تجربه کافی و  مهارت لازم و از همه مهم تر حمل خودور سنگین یکی از امتیازت این مجموعه می باشد. ما با در اختیار داشتن تجربه بالا و مهارتی که رانندگان خودوربر ایران دارند.

موفق به حمل ماشین های سنگین از جمله کامیونت ، مینی بوس ، لیفتراگ و … شده ایم. علاوه بر خودرو های سنگین ما قادر به حمل کانکس و جابجایی و حمل در ابعاد بزرگ هم هستیم. نکته مهم این است که تمام باربری ها قادر به حمل کامیونت و ماشین های سنگین مانند تراکتور و … نیستند اما خودرو بر محل مفتخر است که قادر به باربری و حمل و جابجایی های غول آسا نیز می باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا