دنیای وب

کلمات کلیدی بیش از حد تکرار شده

برای کمک به شما در ایجاد یک صفحه عالی ، نگاهی می اندازیم که چرا کلمات کلیدی تکرار بیش از حد می توانند بر سلامت سایت شما تأثیر بگذارند. علاوه بر این ، ما همچنین در مورد تراکم کلمات کلیدی در رابطه با وب سایت شما و نحوه قرارگیری کلمات کلیدی بیشتر توضیح می دهیم.

پس چرا استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوا برای یک وب سایت یا مقاله برای آن مضر است؟

اگر مقاله یا محتوای وب سایت خود را با کلمات کلیدی زیادی پر کنید ، عنکبوت هایی که در اینترنت برای موتورهای جستجو پرسه می زنند ممکن است فکر کنند که شما سعی دارید آنها را فریب دهید تا مورد مورد نظر را با استفاده از موتورهای جستجو نمایه سازی کنند. در عوض ، کاری که این عنکبوتها انجام خواهند داد مجازات شما برای این امر است و ممکن است محتوای یا مقاله ای که نوشتید اصلاً فهرست بندی نشود ، بنابراین مطمئناً رتبه بندی وب سایت شما تحت تأثیر قرار می گیرد. این به نوبه خود به معنای این است که همه آگهی های شما به جای آن به سایت های دیگری هدایت می شوند. همچنین ، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در داخل این عناصر می تواند منجر به قرار گرفتن سایت شما در لیست سیاه شود و موتورهای جستجو به طور کامل از پایگاه داده خود حذف شوند.

دقیقاً چگالی کلمات کلیدی چیست؟

هنگامی که ما در مورد این جنبه از نوشتن مقاله صحبت می کنیم ، در مورد اینکه کلمات کلیدی مورد استفاده شما در داخل آن چند بار ظاهر می شود صحبت خواهیم کرد. شما واقعاً باید سعی کنید تعداد دفعات استفاده از کلمه خاصی را در سند خود به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، در مقاله 300 کلمه ای ، کلمه کلیدی مورد استفاده شما باید حداکثر 3 بار ظاهر شود. این بدان معنی است که این 3٪ از کل مقاله است. به طور کلی ، بهتر است فقط به 2 تا 3٪ از مقاله خود اجازه دهید کلماتی را که استفاده می کنید برای بازدید مردم از سایت شما استفاده کند. با این حال ، در بعضی موارد ، می توانید آن را حداقل 5٪ از زمان قرار دهید.

باید کلمات کلیدی را در کجا قرار داد؟

ما در بالا توضیح دادیم که چرا کلمات کلیدی مکرر بیش از حد در یک مقاله می تواند مضر باشد. با این حال ، استفاده از آن در موقعیت صحیح نیز مهم است. در حالت ایده آل هنگام نوشتن هر مقاله ، کلمه کلیدی مورد نظر شما باید در جایی در پاراگراف اول و همچنین در پاراگراف آخر باشد. به علاوه می توانید یک یا دو بار در مقاله نیز قرار دهید.

رابرت بیش از 20 سال از خانه کار کرده است. با کلیک روی اینجا آخرین سایت وی را بررسی کنید: سایت BBQ ذغالی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا