دنیای وب

یوتیوب برای حسابداران شرکتی

یوتیوب یک سایت به اشتراک گذاری ویدیو آنلاین است که به کاربران امکان اشتراک گذاری و تماشای فیلم ها را می دهد. یوتیوب از زمان آغاز به کارش در سال 2005، از طریق رابط کاربری ساده‌اش، به هر کسی که کامپیوتر و اتصال اینترنت دارد، این امکان را می‌دهد تا ویدیوهایی را بارگذاری کند که می‌توانند در عرض چند دقیقه با افراد زیادی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شوند. کاربران به عنوان ثبت نام شده و ثبت نشده طبقه بندی می شوند. کاربران ثبت نام شده از امتیاز آپلود و اشتراک گذاری نامحدود ویدیو برخوردارند در حالی که بینندگان ثبت نام نشده فقط می توانند آنچه را که دیگران آپلود کرده اند تماشا کنند.

موضوع ویدیوهای یوتیوب از آشنا به عمیق، از کم اهمیت تا جدی، از ویدیوهای ساخته شده. از مبتدی تا آنهایی که توسط حرفه ای ها ساخته شده اند، ادامه دارد. آموزش و پرورش، سرگرمی، کمدی، موسیقی و رقص، تبلیغات – شما می گویید YouTube آن را دارد و حساب کاربری آن را پست کرده است. یوتیوب از زمان تأسیس خود در به اشتراک گذاری ویدیوها به عنوان یکی از مهم ترین بخش های رسانه های اجتماعی موفق بوده است. در حالی که سایر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک نحوه تعامل ما با اینترنت را تغییر داده‌اند، اشتراک‌گذاری ویدیو راه دیگری را برای ابراز وجود و ارائه پلتفرم مورد نیاز به همه، شرکت یا سازمان برای اشتراک‌گذاری فوراً در اختیار ما قرار داده است.

چرا یک شریک حساب باید از YouTube استفاده کند؟

ساده و آسان. آپلود و دانلود آن آسان است و هر آنچه که در مورد YouTube باید بدانید کاملاً واضح است. هر نوع ویدیویی که می خواهید ارسال کنید؛ آموزشی، آموزنده یا خنده دار – YouTube به شما امکان می دهد فورا آنها را آپلود کنید و هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد می تواند فوراً در سراسر جهان مشاهده شود.

وب سایت مانیتورینگ چیز شگفت انگیزی را منتشر کرده است آمار یوتیوب. از مارس 2010، گزارش شد که 24 ساعت ویدئو در دقیقه اضافه می شود. محبوبیت فزاینده یوتیوب با موارد زیر مشهود است. در اکتبر 2009، یوتیوب بیش از 1 میلیون بیننده روزانه داشت و در 6 ماه کوتاه به 2 میلیون نفر در روز در می 2010 افزایش یافت که تقریباً دو برابر تعداد بازدیدکنندگان برای اولین بار است. بیش از 3 میلیون نفر به یوتیوب متصل می شوند و روزانه ویدیوهای 46.2 ساله را با کاربران فیس بوک به اشتراک می گذارند.

YouTube یک ابزار عالی برای شرکای تجاری حساب است زیرا اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات شما را با کمترین هزینه ممکن دریافت می‌کند (مگر اینکه ویدیو را بسازید). اکثر شرکت‌های حسابداری می‌توانند یوتیوب را در تلاش‌های بازاریابی خود به کار ببرند و تأثیر کمی بر بودجه تبلیغاتی خود داشته باشند یا هیچ تأثیری نداشته باشند که یوتیوب را به گزینه‌ای بسیار جذاب و مؤثر تبدیل می‌کند.

تعداد نامحدودی راه وجود دارد که اعضای حساب می توانند برای استفاده از YouTube انتخاب کنند. محدودیت ها توسط شرکت شما و نحوه انتخاب حرفه ای بودن شما تعیین می شود. از یوتیوب می توان برای تبلیغات، فروش، ایجاد افکار برانگیزاننده و آگاهی از برند، تقویت نمایه کسب و کار شما، جستجوی کارکنان بالقوه، پس از استخدام، ارائه اطلاعات سرگرمی یا توسعه حرفه ای، راهنمایی برای خدمات مشتری، مدیریت شهرت، توصیفات مشتری و … استفاده کرد. خیلی بیشتر. اگر می توانید آن را بفهمید، می توانید آن را انجام دهید و آن را در YouTube ارسال کنید (بدیهی است شرایط و ضوابط استفاده در سایت).

به زودی، YouTube بخشی جدایی ناپذیر از ابزار ارتباط اینترنتی یک شرکت حساب کاربری خواهد بود. بنابراین وارد شوید، آن را بررسی کنید، اولین ویدیوی خود را ایجاد و ارسال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا