دنیای وب

یک راهنمای کوتاه برای ایجاد ترافیک موفق در املاک و مستغلات

همه ما می دانیم که شروع کار چقدر دشوار است ، چه رسد به یک تجارت موفق ، به ویژه در صنعت املاک و مستغلات. هدف این مقاله کمک به شما در افزایش بازدید از املاک و مستغلات و در نتیجه موفقیت بیشتر تجارت شماست!

تولید ترافیک چیست؟

روند جذب افراد به وب سایت شما و مشاهده آنها یا کلیک بر روی صفحه (صفحاتی که برای جستجوی آدرس های ایمیل مشترکین بالقوه و واجد شرایط ایجاد شده اند). برای موفقیت ، شرکت های املاک و مستغلات نه تنها به یک وب سایت آموزنده نیاز دارند ، بلکه به یک صفحه تحت فشار نیاز دارند که اقدامات فوری را درخواست می کند.

4 مرحله برای افزایش تولید ترافیک

1 فیلم ها در اینترنت. با توجه به این فناوری تولید ترافیک ، شرکت ها فیلم های کوتاه با هدف قرار دادن دسته های خاص املاک و مستغلات ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، می توانید یک فیلم کوتاه در YouTube قرار دهید که خدمات خود را توضیح می دهد. این به مشتری این امکان را می دهد که گویی تعامل رو در رو وجود دارد.

2. تجارت خود را در ادامه تبلیغ کنید شبکه های اجتماعی. تقریباً همه در فیس بوک ، مای اسپیس هستند یا یک حساب کاربری توییتر دارند. اگر تجارت شما در یک یا همه این سه شبکه نباشد ، شما در حال رقابت و مشتری های بالقوه خود هستید. ایجاد حساب در هر یک از شبکه های فوق الذکر کاملاً رایگان است ، قابل جابجایی بسیار آسان است و به شما امکان می دهد حتی با تعداد بیشتری از افراد در منطقه خود ارتباط برقرار کنید و سر و صدای زیادی ایجاد کنید!

3 بازاریابی با هر کلیک. PPC تبلیغاتی در موتورهای جستجو (Google) ، وبلاگ ها و سایر وب سایت ها است. با این نوع بازاریابی موتور جستجو ، هر زمان که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه پرداخت می کنید. اگرچه ممکن است این نوع بازاریابی اینترنتی تا حدودی گران باشد ، اما باعث رضایت فوری بازدید کنندگان می شود!

4 مقاله بازاریابی املاک و مستغلات. این باعث می شود شما یا شخصی در شرکت خود مقالاتی در مورد املاک و مستغلات بنویسید و آنها را برای استفاده در بازاریابی آنلاین به سرمایه گذاران املاک ارسال کنید. این به مشتری یا مشتری بالقوه این امکان را می دهد که از اینکه می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، اعم از اطلاعات مربوط به فروش کوتاه یا سلب مالکیت ، برنامه های تشویقی دولت ، فرصت های ویژه فرود یا مقالاتی که ویژگی های کسب و کار شما را برجسته می کند ، اطمینان داشته باشد. ثابت شده است که توزیع مقاله شکل بسیار موفقی در ایجاد ترافیک است.

مهم است که به خاطر داشته باشید ، مهم نیست که روشی را که برای خود انتخاب می کنید یا امیدوارم که اگر هر چهار را انتخاب کردید ، حتماً پیوندهای مربوط به صفحه فشار یا وب سایت ها را در آن قرار دهید. بازاریابی آنلاین برای سرمایه گذاران در مورد مشاغل شما سر و صدا ایجاد می کند ، منجر به شرکت شما می شود ، تبدیلات را افزایش می دهد ، تولید ترافیک را افزایش می دهد و در نهایت منجر به افزایش گسترده جیب اقتصادی شما می شود!

امیدواریم این راهنمای کوتاه برای ایجاد ترافیک به عنوان یک توصیه مفید باشد. ما در کسب و کار موفق شما در زمینه املاک و مستغلات بهترین آرزوها را داریم.

Comelot – گروه راه حل های املاک و مستغلات

تلفن: 904-469-0080

نمابر: 904-328-1400

خیابان 1038-5 دن # 86

جکسونویل ، فلوریدا 32218

Expert@Komelot.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا