دنیای وب

آب میوه XanGo و برنامه بازاریابی 3 مرحله ای توسط Andy Willoughby: مشاغل خانگی؟

با توجه به میوه ، میوه کمی mangosteen محمد علی ، مکمل سالم و دنیای سالم است. دارای پانچ بزرگی است ، پر از اكسانتون و الیاف است و سرشار از آنتی اکسیدان بالا است. با این روحیه ، اندی ویلوفی در برنامه بازاریابی 3 مرحله ای خود ، نوشیدنی سلامتی و سلامتی ، آب XanGo را به بازار عرضه کرد.

طرح “3 مرحله بازاریابی” ، که به عنوان “مینی فرانشیز” تبلیغ می شود ، برنامه ای است که برای توزیع کنندگان برای فروش آب XanGo طراحی شده است. از آنجا که این محصول در فروشگاه ها فروخته نمی شود و پیگیری بسیار خوبی دارد ، شانس خوبی برای یک تجارت چند سطحی موفق وجود دارد. از طریق سیستم راهبردها و ابزارها ، علاوه بر مشتریان واقعی فروش ، یک برنامه بازاریابی 3 مرحله ای به شرح زیر است:

اندی ویلوفی محصول خود را از رادیو اعلام کرد. شما در این برنامه همکاری رادیویی سرمایه گذاری می کنید ، و مشتریان بالقوه ایجاد شده از این تبلیغات رادیویی در میان سایر اعضای برنامه تعاونی مشترک هستند تا به آنها در ساختن پایگاه عظیم مشتری “مورد نیاز” فروش آب XanGo “کمک” کنند. دستیابی به مشتریان بالقوه قابل توجه است ، زیرا بیشتر مردم از ایجاد سرب و پایگاه مشتری رنج می برند.

با پرداخت هزینه اولیه عضویت 35.00 دلار ، می توانید به این نشریات تعاونی برسید. برای حفظ شغل شما هزینه های ماهانه در حال انجام است. شما باید XanGo Juice Box را به صورت ماهیانه خریداری کنید ، این نیز به صورت مداوم ماهانه. در مورد چهار (4) بطری آب 25 اونسی ، هر دستگاه پخش کننده 100.00 دلار هزینه دارد. از آنجا که بطری آب XanGo با قیمت 40.00 دلار به فروش می رسد ، این سود 15.00 دلار برای هر بطری فروخته شده به توزیع کننده می دهد.

توزیع کنندگان این محصول از یک روش استخدام استفاده می کنند ، معروف به “خط نزولی” است و درآمد اضافی از فروش سایر توزیع کنندگان در حال ورود به سیستم در شما ایجاد می شود ، که این امر به یک تجارت بازاری چند سطحی تبدیل می شود. این فروش با مبلغ 5٪ کمیسیون به شما پرداخت می شود.

فروش مواد اولیه XanGo به صورت عمده و همچنین جذب توزیع کنندگان جدید ضروری خواهد بود. اما مطمئناً بیشتر درآمد حاصل از “خط نزولی” شما ایجاد می کنید.

برنامه بازاریابی سه مرحله ای اندی ویلوفبی برای مشتریان بالقوه توزیع کننده توزیع می کند که به شما در ساختن شغل شما کمک می کند و فروش شما را افزایش می دهد. برای فردی که درک خوبی از بازاریابی چند سطحی دارد ، می داند چگونه مشتریان بالقوه را به یک مشتری بزرگ تبدیل کند و تجربه استخدام “مستقیم” را داشته باشد ، این ممکن است فرصتی تجاری برای شما باشد.

توجه به این نکته در اینجا حائز اهمیت است که به شخصیتی قانع کننده احتیاج خواهید داشت و از فروش مستقیم راحت هستید. شما خودتان با مشتریان و توزیع کنندگان بالقوه تماس خواهید گرفت.

توصیفات درباره اندی نیز به شما خواهند گفت ، این یک طرح “سریع ثروتمند شدن” نیست. برای اجرای موفقیت آمیز تجارت MLM ، سالها تلاش و پشتکار لازم است. افرادی هستند که این مفهوم را درک نمی کنند و به فریاد “کلاهبرداری” در بالای ریه های خود می پردازند زیرا آنها یک روز صبح غنی کثیف از خواب بیدار نشده اند. به دلایلی که در بالا به آنها اشاره کردم ، حدود 97 درصد از میزان شکست در مشاغل بازاریابی چند سطحی وجود دارد.

چیز کوچکی

این محصول قبلاً در معرض تبلیغات و پیگیری های خوبی قرار دارد. با این حال ، ممکن است مقادیر عظیمی از آب میوه ای که به فروش می رسد ، دلهره آور به نظر برسد. استخدام توزیع کنندگان بیشتر و دریافت کمیسیون فروش آنها هنوز هم حجم زیادی را می طلبد. به نظر من فروش یک محصول به قیمت 40.00 دلار در طول این اقتصاد ممکن است کمی دشوار باشد. مهارت های بازاریابی یک ضرورت مطلق است. تا زمانی که مهارت لازم برای بازاریابی مشاغل خود را داشته باشید می توانید درآمد MLM موفق و سودآور کسب کنید.

قبل از سرمایه گذاری در یک شرکت برنامه بازاریابی 3 مرحله یا هر شرکتی ، آنها را با دقت بررسی کنید. به بسیاری از وب سایت ها و تابلوهای شکایت بروید و آنچه دیگران برای گفتن دارند را بخوانید. اگر اکثر پست ها مثبت هستند ، ممکن است شما بخواهید درباره این شرکت فکر کنید. اگر اکثر شکایات منفی هستند ، ممکن است شما نیاز به تحقیقات بیشتر داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا