دنیای وب

آدرس پست الکترونیکی ناشناخته یاهو – سعی کنید به دنبال ایمیل معکوس باشید

مردم حریم خصوصی خود را دوست دارند. درست مثل هر اطلاعات شخصی دیگر ، آدرس ایمیل نیز جزئی از اطلاعات شخصی شده است. کاربران دوست ندارند آدرس ایمیل خود را با افراد ناشناس به اشتراک بگذارند. دلیل این امر آنست که آدرس های ایمیل در دسترس عموم شروع به دریافت ایمیل های تبلیغاتی یا نامه های ناخواسته می کنند. و هیچ کس دوست ندارد وقت خود را برای خواندن و حذف تبلیغات تبلیغاتی یا نامه های ناخواسته تلف کند. بنابراین ، حتی بعد از اینکه در به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود بسیار محتاط بودید ، اگر ایمیل خود را از یک آدرس ایمیل ناشناخته در یاهو دریافت کنید ، چه می کنید؟ جستجوی ایمیل معکوس را امتحان کنید.

جستجوی ایمیل معکوس به شما امکان می دهد تا به سادگی از طریق وارد کردن آدرس ایمیل از صاحب آدرس ایمیل مطلع شوید. اینها معمولاً دایرکتوری های آدرس ایمیل هستند که حاوی میلیون ها آدرس ایمیل و اطلاعات شخصی مرتبط با آنها هستند. این دایرکتوری ها برای انجام جستجوی خود به شما دو گزینه می دهد. می توانید افراد را از طریق آدرس ایمیل آنها جستجو کنید یا می توانید نامی وارد کرده و آدرس ایمیل آن شخص را پیدا کنید.

صدها وب سایت وجود دارد که می توانید جستجوی ایمیل معکوس انجام دهید. به هر یک از موتورهای جستجوی مورد علاقه خود بروید و “جستجوی ایمیل معکوس” را تایپ کنید. شما لیستی از سایت ها خواهید داشت. قیمت ها ممکن است در سایت های مختلف متفاوت باشد. اما قیمت ها در اکثر این سایت ها معمولاً یک یا دو دلار است. و هرگز وب سایتی را پیدا نمی کنید که این سرویس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد. زیرا این سطح از اطلاعات شخصی به صورت رایگان به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نمی شود.

دلیل دیگری نیز وجود دارد که این راهنماها ممکن است بابت ارائه این سرویس از شما هزینه دریافت کنند. راهنماهای جستجوی معکوس ایمیل به طور مداوم پایگاه داده خود را از طریق برنامه های مشارکت داده و منابع مختلف به روز می کنند. دایرکتوری های صفحات سفید و زرد فقط برای ارائه اطلاعات منسوخ رایگان هستند. اما راهنماهای جستجوی ایمیل معکوس اطلاعات دقیقی به شما می دهند. این راهنماها ابتدا به جستجوی اطلاعات می پردازند ، خواه در دسترس آنها باشد یا نه. فقط درصورتی که اطلاعات در دسترس آنها باشد ، باید به آنها پرداخت کنید.

پس از وارد کردن آدرس ایمیل ، به نام مالک ، آدرس مسکونی و شماره تلفن دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این ، به نمایه های آن شخص در بیش از 20 سایت رسانه های اجتماعی نیز دسترسی خواهید داشت. بنابراین می توانید جدیدترین اطلاعات و به روزرسانی ها را توسط این شخص دریافت کنید.

اگر قبلاً ایمیلی از آدرس ایمیل ناشناخته در yahoo یا ارائه دهنده ایمیل دیگری دریافت کرده اید ، می توانید با استفاده از راهنماهای جستجوی ایمیل معکوس ، آن را دوباره پیگیری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا