دنیای وب

آزادی مالی ، آیا فقط یک رویا است یا فقط یک قدم فاصله دارد؟

تقریباً همه ما روزانه سر کار می رویم و همان روال را بارها و بارها انجام می دهیم. ما سالهاست که سخت تلاش می کنیم تا در برنامه روزمره گیر کنیم. با حقوقی که هر روز می گیریم ، سعی می کنیم همه قبض های خود را پرداخت کنیم. ما همیشه انتظار داریم که دستمزد بالاتری بگیریم ، ترفیع کسب کنیم یا تجارت خود را بهتر اداره کنیم تا بتوانیم درآمد بیشتری کسب کنیم. اما ما متوجه نیستیم که وقتی درآمد بیشتری داریم ، پول بیشتری را نیز صرف نیازهای خود می کنیم. بعد از اینکه دو ، پنج یا حتی ده سال کار کردیم ، فهمیدیم که برای مشکلات مالی در مسابقه موش صحرایی هستیم.

بنابراین ، آزادی مالی برای ما فقط یک رویا است و فکر نمی کنیم این امکان پذیر باشد. ما قبلاً تصمیم گرفتیم که بعد از 40 سال کار بازنشسته می شویم و پس از آن از زندگی خود لذت می بریم. من نمی خواهم چنین کاری کنم

اگر بتوانید سریعتر از 40 سال به آزادی مالی برسید چه می کنید؟ اگر بتوانم به شما نشان دهم که چگونه می توانید در 5 سال به آزادی مالی برسید؟ آیا این برای شما جالب نخواهد بود؟

مراحلی برای زوجین برای دستیابی به آزادی مالی در نظر گرفته شده است.

ابتدا باید ذهنیت درستی داشته باشید. طرز تفکر شما همان چیزی است که هستید. من قدیمی را شنیدم که می گفت “تو همان چیزی هستی که فکر می کنی”. درست است ، وقتی فکر می کنید همیشه فقیر خواهید بود ، همیشه فقیر خواهید بود. وقتی فکر می کنید یک بازنده هستید ، همیشه یک بازنده خواهید بود. وقتی فکر می کنید کوتاه هستید ، همیشه کوتاه خواهید بود. منظورت را می بینی؟ تا زمانی که نخواهید ذهنیت خود را به یک ذهنیت مثبت تغییر دهید ، به هیچ وجه نمی توانید به آرزوی خود برسید و از نظر مالی رایگان است. شما باید به خود ایمان داشته باشید و باور داشته باشید که می توانید به آزادی مالی برسید. با این نوع طرز فکر ، نقاط قوت و موقعیت های مختلفی در خود خواهید داشت که تا رسیدن به هدف خود شما را راهنمایی می کنند.

دوم ، اگر ذهنیت درستی دارید ، باید عادت بد خود را تغییر دهید. اگر پول ندارید ، آن را خرج نکنید! امروزه جامعه ما یک عادت کاملاً جدیدی دارد که قرن ها وجود نداشته است. ما می توانیم پول خود را قبل از درآمد خود خرج کنیم! درست؛ من در مورد کارت اعتباری صحبت می کنم. در صورت امکان ، تمام کارتهای اعتباری استفاده نشده را برش دهید. با وجود تمام کارتهای اعتباری موجود در میزهای خود ، ما به راحتی در دام مالی موش قرار خواهیم گرفت. ما باید فقط با نگه داشتن یک یا دو کارت اعتباری که اغلب فقط در موارد اضطراری از آنها استفاده می کنیم ، نظم بگیریم.

اگر از کارت اعتباری خود استفاده می کنید ، لطفاً این کار را در بودجه فعلی انجام دهید ، نه در بودجه آینده. بسیاری از مردم به دام افتاده اند زیرا از کارت های اعتباری خود بر اساس بودجه “آینده” خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، باب در این هفته ارتقا received یافته است و ماه آینده حقوق وی افزایش می یابد. او از این موضوع بسیار خوشحال شد و سپس حقوق آینده خود را با کارت اعتباری خود خرج کرد. این اشتباهی است که ما اغلب مرتکب می شویم. به طور خلاصه ، آن را خرج نکنید تا زمانی که در “جیب” شما باشد.

سوم ، پول خود را برای مدت طولانی در بانک نگذارید. ما اغلب فراموش می کنیم که اگر پول خود را در بانک بگذاریم ، ارزش پول خیلی سریع کاهش می یابد. نرخ سود ارائه شده توسط بانک بسیار کمتر از نرخ تورم در هر سال است. ما همیشه باید در مورد پول خود هوشمندانه عمل کنیم. بانک به پول ما اهمیتی نمی دهد. در واقع آنها بیشترین سود را از پول ما بردند.

ما باید سرمایه گذاری ایده آل را پیدا کنیم. پیشنهاد می کنم نزد مشاور مالی خود بروید و بهترین نظر وی را جویا شوید. آنها درباره نیازهای شما تحقیق خواهند کرد و می توانند سرمایه گذاری مناسبی برای نیازهای شما انجام دهند.

چهارم ، اگر واقعاً می خواهیم از نظر اقتصادی آزاد باشیم باید درآمد منفعل کسب کنیم. روش های مختلفی برای کسب درآمد منفعل وجود دارد. اول ، ما می توانیم شرکت خودمان را تأسیس کنیم که می تواند بدون ما فعالیت کند. بنابراین ، به طور خلاصه ، می توانید سیستمی ایجاد کنید که بتواند برای شما مفید باشد. لازم نیست بزرگ باشد. می توانید با یک تجارت کوچک ، به عنوان مثال یک فروشگاه مواد غذایی ، شروع کنید. از همه مهمتر ، شما باید سیستمی ایجاد کنید که بدون شما کار کند.

روش دیگر برای کسب درآمد منفعلانه ، حق رای دادن است. حق رای دادن امروزه در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. این صنعت به مالک این امکان را می دهد تا یک سیستم ثابت شده و اثبات شده را تطبیق دهد. اگر نمی خواهید سیستم خود را بسازید ، می توانید یک حق رای دادن بخرید و آن را اجرا کنید.

نکته آخر اینکه همیشه می توانید به بازاریابی شبکه ای بپیوندید. بازاریابی شبکه ای برای افرادی که سرمایه زیادی ندارند بسیار منطقی است. افتتاح مشاغل شخصی یا حق امتیاز دادن به مشاغل ممکن است هزینه بالایی برای شما داشته باشد ، اما شروع بازاریابی شبکه ای معمولاً هزینه بسیار کمی دارد. شما همیشه می توانید یک شرکت بازاریابی شبکه ای خوب پیدا کنید و به مدت 5 سال به آن پایبند باشید. در آنجا می توانید یاد بگیرید که چگونه شبکه خود را بسازید و به آزادی مالی برسید.

این مراحلی برای زوجین است که می توانید برای رسیدن به آزادی مالی بردارید. هر سفری با یک قدم کوچک آغاز می شود. بنابراین ، با شروع یک قدم کوچک می توانید سفر خود را به سمت آزادی مالی خود شروع کنید. وقت خود را تلف نکنید ، زیرا زمان آنقدر ارزشمند است که ما نمی توانیم زمان را برگردانیم. ما امیدواریم که این مقاله کامل به شما کمک کند تا درک کنید که همه قبل از اینکه سالها در زندگی روزمره خود قرار بگیرید ، به آزادی مالی نیاز دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا