دنیای وب

آزمون سازگاری برای زوجین

روز ولنتاین چطور بود؟ آیا تاریخ ولنتاین شما پرحادثه بود؟ یا آیا به فاجعه ای ختم شد که دوست دارید آن را دفن کنید و فراموش کنید؟ اکثر مردم دوست دارند باور داشته باشند که تاریخ ولنتاین موفقیت آمیز بوده است. من تعجب نمی کنم که زوجین در این روز تلاش زیادی می کنند تا روز را فوق العاده سرگرم کننده ، عاشقانه و به یاد ماندنی کنند.

اما بعد چه اتفاقی می افتد؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا رابطه شما برای همیشه دوام خواهد داشت و فقط رابطه یک روزه نیست؟ آیا چنین چیزی برای همیشه وجود دارد؟ بله ، به جرات می توانم بگویم چیزی به عنوان “برای همیشه” وجود دارد. برای همیشه وقتی سازگار باشید اتفاق می افتد. سازگاری رابطه شما را قادر می سازد تا آن جرقه را حفظ کند! این “جرقه” آتش را داغ نگه می دارد و رابطه برای همیشه ادامه دارد. برای حفظ این جرقه در روابط خود ، باید در زمینه های زیر سازگار باشید:

1. اهداف. هر یک از ما فردی منحصر به فرد هستیم. به عنوان یک انسان منحصر به فرد ، اهداف خود را داریم. با این حال ، وقتی رابطه دارید ، برخی از اهداف شما باید همسو با همسرتان باشد. اهداف مربوط به آینده مالی شما مانند خرید خانه باید اهداف مشترک شما یا اهداف مشابه شما باشد. برای جلوگیری از تفرقه و درگیری باید برای رسیدن به این اهداف با هم کار کنید.

2. اضطراب. آیا آنقدر با هم راحت بودید که نگران شریک زندگی خود باشید؟ آیا هنوز با شریک زندگی خود خوب هستید؟ احساس اضطراب ، مهربانی و توجه به همسرتان در کارهای کوچکی که برای یکدیگر انجام می دهید ، مانند انتخاب میان وعده یا مجله مورد علاقه ، یا کمک به کارهای خانه همسرتان مشهود است.

3. سرگرمی ها و رویاها. به عنوان یک زن و شوهر ، احتمالاً سرگرمی ها و رویاهای مشابهی خواهید داشت. اگرچه به ندرت اتفاق می افتد که یک زن و شوهر سرگرمی ها و رویاهای مشابهی نداشته باشند ، اما شما باید حداقل سرگرمی ها و رویاهای همسرتان را بدانید. شما می خواهید درک و دیدگاه شریک زندگی خود را درک کنید. با علاقه به سرگرمی ها و رویاهای همسرتان تلاش می کنید تا به همسرتان بفهمانید که به این کار اهمیت می دهید.

4. پایه محکم. رابطه سازگار رابطه ای است که پایه و اساس محکمی داشته باشد. چیزی وجود دارد که شما عمیقاً به اشتراک می گذارید و به آن اعتقاد دارید. یک پایه محکم فقط بر روی چیزهای سطحی مانند افزودن خاصیت فیزیکی بیشتر بنا نشده است. بنیان محکمی بر پایه ارزشهای ایمان و خانواده بنا شده است. اعتقاد شما به این موارد سازگاری شما را قویتر می کند.

5. عزت و احترام. سازگاری زمانی اتفاق می افتد که به یکدیگر احترام گذاشته و احترام بگذارید. عزت و احترام زمانی آزمایش می شود که مشکلی در رابطه بوجود آید. اگر از یکدیگر احترام و احترام بگذارید ، از مشاجره گرم جلوگیری می شود.

6. سپاسگزار. سپاسگزار بودن از داشتن یکدیگر با ضخامت و لاغری باعث برقراری رابطه می شود. اگر بتوانید در این مورد به توافق برسید و از وجود یکدیگر با وجود فشارها و تعهدات بیرونی قدردانی کنید ، این امکان را برای شما فراهم می کند که یک سفر طولانی با شریک زندگی خود داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا