دنیای وب

آموزش بازاریابی شبکه ای – هزینه خرید مشتری (CAC) چقدر است؟

به یاد داشته باشید که تجارت شما در بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی شبکه ای ، تجارت است. در مرحله اول ، شما باید یک برنامه خوب و خوب در مورد چگونگی جذب مشتری داشته باشید. این باید به طور واضح قدم به قدم ذکر شده و توضیح داده شود ، با کارهایی که هر روز انجام می شود و شما را به سمت اهداف خود سوق می دهد. برخی از مراحل کسب و کار رایگان خواهد بود ، اما بعضی دیگر هزینه می کنند (در واقع ، شما باید بودجه بازاریابی داشته باشید ، حتی اگر در ابتدا اندک باشد). اما چگونه می دانید برنامه شما چقدر موفق است؟

خوب ، اگر تاکنون از یک بانک یا سرمایه گذار (که بعضاً “سرمایه گذاران فرشته” نامیده می شوند) بودجه سرمایه گذاری را درخواست کرده اید ، برای اندازه گیری عملکرد شغلی شما سؤالات کلیدی می پرسند. آیا شما نباید همان کار را انجام دهید؟ این که آیا شما یک بازاریاب شبکه ، یک بازاریاب اینترنتی هستید یا یک شرکت کوچک خود تأمین مالی دارید ، باید بتوانید نحوه جمع آوری این اطلاعات را بدانید تا بتوانید بدانید که پول شما به کجا می رود ، پیشرفت خود را اندازه گیری کنید و سپس در مورد تغییراتی که می خواهید در آینده ایجاد کنید ، تصمیمات آگاهانه بگیرید. . بسیاری از دوره های بازاریابی شبکه ای این اطلاعات را پوشش نمی دهند ، اما داشتن آن دارای اهمیت است.

یکی از سؤالاتی که پرسیده می شود این است – هزینه خرید مشتری چقدر است؟

هزینه برای هر کسب (CAC) یا هزینه خرید مشتری (CAC)

این صرفاً مبلغی است که برای به دست آوردن مشتری هزینه می کنید. برای بازاریابان شبکه (MLM) ، این همچنین می تواند به معنای اضافه کردن نمایندگی فروش به تیم شما باشد.

در مورد صنعت ما ، تقریباً هر هزینه CAC در نظر گرفته می شود. مثلا:

تبلیغات آنلاین: هزینه هر کلیک (cpc)

خرید سرب: هزینه سرب

• عضویت در وب سایت که به شما در تولید یا مدیریت پیشتاز کمک می کند

• محصول را برای نمونه خریداری کنید

• محصولات تجاری: آگهی ، سی دی ، دی وی دی و غیره خریداری شده برای ارائه به مشتریان بالقوه

لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک لیست کوتاه است!

CAC خود را چگونه می شناسید؟ به سادگی هزینه های خود را در یک صفحه گسترده برای یک ماه مشخص ذکر کرده و آن را براساس تعداد مشتری تقسیم کنید. بنابراین ، اگر شما در یک ماه معادل 100 دلار برای مشتریان بالقوه و تبلیغات آنلاین هزینه کرده اید و 10 مشتری را نیز به دست آورده اید ، این یک CAC 10 دلار خواهد بود.

به خاطر داشته باشید هرچه تجربه و آموزش بیشتری در زمینه بازاریابی اینترنتی و شبکه کسب می کنید ، CAC قطعاً افت خواهد کرد (که این یک چیز خوب است). امروز می توانید یک تبلیغ آنلاین قرار دهید که برای هر کلیک 0.20 دلار هزینه دارد ، اما پس از 6 ماه ، تبلیغات شما ممکن است برای هر کلیک 0.05 دلار برای شما هزینه کند فقط به این دلیل که شما تحصیلات و تجربیاتی کسب کرده اید که به کاهش هزینه تبلیغات شما کمک کرده است. برای یک تلاش آفلاین ، شما ممکن است میزبان یک ارائه باشید ، از 100 دعوت نامه شما 10 مشتری دریافت کرده اید. بعد از انجام برخی از آموزش های آنلاین ، آموزش های خارجی یا البته ، ارائه زیر 40 مشتری را از 100 دعوت نامه تولید کرده است. هزینه میزبانی ارائه همان بود ، اما هرچه مشتری بیشتری کسب می کنید ، CAC به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

دانستن و دانستن CAC شما به شما خواهد گفت که آیا تلاشهای شما به مرور زمان بهبود می یابد – یا اگر آنها در حال بهبود نیستند ، دست بردار نکنید! برای نتایج آزمایش و ایجاد آموزش بیشتر تغییرات کوچکی ایجاد کنید. بازاریابی شبکه ای حرفه ای است مانند هر حرفه دیگری. وقت و تلاش خود را برای یادگیری هرچه بیشتر از شرکت اصلی و کارشناسان خارجی خود انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا