دنیای وب

آموزش خانگی در مقابل آموزش و معاشرت پیش از مدرسه و معاشرت

یک کارشناس حقوقی درباره خطرات مربوط به مسائل پیش دبستانی در جامعه صحبت می کند

تصور عمومی مبنی بر اینکه دانش آموزان آموزش و پرورش و معاشرت در منزل ناسازگار هستند و یکی از بزرگترین موانع آموزش خانه در سراسر کشور محسوب می شوند. بدون شک. تصور غلط در بخش اول سریال ما در مورد آموزش خانه و معاشرت تأمین می شود.

اما سوء تفاهم بیشتر در مورد ایالات متحده در مورد “ضرورت” ادعای آموزش پیش دبستانی و جامعه پذیری همه دانش آموزان وجود دارد.

چرا؟ دلایل تأیید شده نظری هستند که برخی از آنها ناشی از تئوری های آموزشی ناقص بلوم است. اما نتایج واقعی چنین تفکر نگران کننده است. همانطور که خواهید شنید ، اسکات وود ، کارشناس حقوقی و وکیل انجمن دفاع از منزل دانشکده حقوق ، تخصص خود را در این زمینه ارائه می دهد. به بیان ساده تر ، آموزش و آموزش اجتماعی که یک کشور به آن نیاز دارد فاجعه ای بی امان خواهد بود.

واقعیت های زیر راجع به آموزش در منزل در مقابل آموزش و معاشرت پیش دبستانی در نظر بگیرید:

دکتر دیوید الكیند ، استاد رشد كودك در دانشگاه تافتز ، با اظهارنظر درباره روند فعلی آموزش و پرورش اجتماعی قبل از دبستان ، نوشت: “هنگامی كه ما به بچه ها در موضوعات دانشگاهی می آموزیم … در سنین خیلی زود ، از آنها تقلید می كنیم و آنها را در معرض استرس قرار می دهیم. آسیب های شخصیتی کوتاه مدت و طولانی مدت هیچ مدرکی دال بر این که چنین آموزش ابتدایی دارای مزایای ماندگار و شواهد اساسی است که می تواند صدمات دائمی داشته باشد وجود ندارد. (دیوید الکیند ، آموزش و پرورش: پیش دبستانی در Danger (نیویورک ، Kopf ، 1987) ، صفحه 83 ، 69.).

در مقابل ، تحصیل در خانه تمایل به انکار نیاز به آموزش بیشتر در پیش دبستانی دارد و بر خانواده به عنوان واحد اساسی آموزش پیش دبستانی ، اجتماعی سازی و مهارت های توسعه تأکید می کند.

یک مطالعه تحقیقاتی که توسط دانشگاه استنفورد / دانشگاه کالیفرنیا در سال 2005 با موضوع آموزش پیش دبستانی و ارتباطات اجتماعی انجام شده است ، اظهار داشت: “ما می یابیم که حضور در مراکز مهد کودک حتی برای دوره های کوتاه مدت هر هفته ، مانع از سرعت رشد فرزندان خردسال برای مهارت های اجتماعی می شود ، انگیزه ای برای انجام تکالیف کلاس را نشان می دهد ، همانطور که توسط معلمان مهد کودک. ” آموزش و معاشرت پیش دبستانی در میان این کودکان عدم پیشرفت مهارت های اجتماعی را در سه زمینه خاص نشان می دهد: «رفتارهای بیرونی کودکان (مانند پرخاشگری ، زورگویی و تمایل) ، مهارت های بین فردی (مانند اشتراک و همکاری) و خودکنترلی در انجام کارهای کلاس درس.

براساس گزارشی از موسسه سیاست گذاری جنوب غربی ، در رابطه با آموزش و معاشرت پیش دبستانی: “برخلاف عقاید عامه ، آموزش ابتدایی مدرسه می تواند کودکان را از نظر عاطفی ، عقلی و اجتماعی آسیب ببیند و متعاقباً ممکن است منجر به وابستگی بیشتر همسالان شود.” بیشترین دستاوردهای تحصیلی نشان داده شده توسط کودکان عادی که در اوایل تحصیل تحصیل می کردند بعد از کلاس دوم دوام نیاورد. “نیاز به آموزش زودرس برای کودکان محروم و در معرض خطر ، توجیهی برای مهدکودک برای همه کودکان ندارد.”

در A&D Net (www.VisionViewpoint.com) ما همیشه با برنامه هایی مخالف بوده ایم که هر نوع برنامه آموزشی و اجتماعی سازی را که به طور عمومی در پیش دبستان اجرا می شود ، پیشنهاد یا اجرا می کند. ما فکر می کنیم برای فرزندان ما مضر است. پخش در WorldTalkRadio ، با اسکات وودروف متخصص ، باید شما را بدون شک در مورد کدام یک از فرزندان ما بهتر ترک کند: آموزش مدرسه یا برنامه های آموزش و اجتماعی قبل از مدرسه (آموزش مهندسی اجتماعی دولت).

چند دقیقه طول بکشد تا شواهد فراوان را در برابر هر ضرورت ادعا شده از هرگونه تلاش برای آموزش اجتماعی و اجتماعی بشنوید. گوش دادن به

WorldTalkRadio [http://www.worldtalkradio.com/show.asp?sid=216] با اسکات وودروف به بایگانی شده Gateway To Discovery گوش دهید.

متأسفانه ، بسیاری از موارد در ایالت هایی مانند مینه سوتا ، آیووا ، ایندیانا و ایلینویز اتفاق می افتد که قانونگذاران سعی می کنند قوانینی را برای اجرای برنامه های آموزش و اجتماعی پیش دبستانی تصویب کنند.

قابل اعتماد و متخصص VisionViewpoint برای کسب اطلاعات در مورد انواع مباحث مربوط به ایمان ، آزادی ، آموزش و ارزشهای تاریخی مسیحی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا