دنیای وب

آموزش رهبری و توانایی مربیگری: بهترین استراتژی برای هدایت شبکه بازاریابی دریایی

استراتژی بازاریابی شبکه شماره Franchise # 1: آموزش و آموزش رهبری

آموزش رهبری بازاریابی چند سطحی (MLM) یک استراتژی اساسی برای بازاریابی شبکه ای است ، که در آن نیروی فروش نه تنها به فروشهایی که آنها شخصاً تولید می کنند ، بلکه به فروش سایر توزیع کنندگانی که جذب می کنند هدایت می شود ، ایجاد یک خط پایین برای نمایندگان و توالی سطح غرامت های متعدد. شرکای بازاریابی مستقل MLM شرکتی را تشکیل می دهد که محصولاتی را تولید می کند یا خدماتی را ارائه می دهد که به آنها می فروشد. کمیسیون های فروش آنها به اندازه کالای فروخته شده از طریق تلاش های فروش آنها و همچنین تلاش های نزولی سازمان بستگی دارد.

دستور است دلیل بودن بازاریابی شبکه ای MLM. یک همکار مستقل سازمان خود را یا با ایجاد یک پایگاه مشتری یا ایجاد خط مقدم از سایر همکاران مستقل که همچنین پایگاه های مشتری خود را ایجاد می کنند ، توسعه می دهد و بدین ترتیب شرکت های عمومی را گسترش می دهد. علاوه بر این ، همکاران می توانند با فروش محصولات خرده فروشی خریداری شده از شرکت با قیمت عمده فروشی سود کسب کنند. در نتیجه ، MLM ، شرکت بازاریابی مستقل شبکه ، نقش ها و مسئولیت های رهبری زیادی دارد:

  • هدایت کردن (می فهمید(و استخدام)گرفتنهمکاران و سایر مشتریان
  • شرکت برای ایجاد یک سازمان کمک مالی حداقل در یک ساختار سلسله مراتبی ، معمولاً این شرکت را طراحی می کند
  • برای آموزش ، راهنمایی و اطلاع رسانی (ساختمان) خط پایین برای موضوعات مختلف اداری و فنی در مورد محصولات و رویه های شرکت
  • به من با انگیزه و مثال زدنی از خط پایین به عنوان مدیر رهبر تجارت وجدان و اخلاق
  • تیم نزولی را به عنوان یک نهاد تجاری مدیریت کنید و در تلاش باشید تا ضمن ارائه پشتیبانی متقابل و همکاری به شرکت خود و همچنین کل شرکت ، به یک توسعه صاف و سالم دست پیدا کنیم.

به عنوان یک کارآفرین آزاد که همچنین در یک محیط تیمی شبکه ای با خطوط پایین و صعودی کار می کند ، برای یک بازاریاب مالچ مهم است که بطور واضح بفهمد چه کاری برای تحقق نقش های فوق و شرایط رانندگی لازم دارد. دانش ، صداقت ، انگیزه ، اعتماد ، استراتژی و توانمندسازی از مهمترین خصوصیاتی است که یک کارآفرین باید داشته باشد. فقط با به اشتراک گذاشتن این خصوصیات به طور مستقیم یا به عنوان مثال یا با فعال کردن آموزش خط پایین ، توزیع کننده MLM می تواند به هدف کسب یک درآمد بزرگ و در حال رشد برسد.

بنابراین ، به عنوان یک رهبر ، دستیار بازاریابی شبکه MLM باید دانش تخصصی داشته باشد ، آموزش دیده ، راهنمایی و انگیزه داشته باشد و همیشه در موقعیت رانندگی خود که در انتهای آن می خواهد نقش داشته باشد. در عوض او قدرت و منزلت کسب می کند ، و ذکری بالاتر و بیشتر را که با توجه به تنفس و عمق ریبلاکس و همچنین میزان و ارزش فروش در سلسله مراتبش اندازه گیری می شود ، ندارد.

در حالی که برخی از افراد متولد بازرگانان یا رهبران “متولد” هستند ، دستیابی به این توانایی ها از طریق یادگیری و آموزش کاملاً ممکن است. آموزش رهبری یک مؤلفه اساسی در توسعه یک شبکه بازاریابی MLM است. این فقط مربوط به کسب دانش جدید نیست ، بلکه مهمتر از آن ، پیوند دادن حقایق و تجارب آشنا متفاوت – از یک زاویه جدید یا با یک ذهنیت سودآور – به ترغیب افراد و کل تیم سلسله مراتب است. دومی هدف اصلی آموزش و مربیگری است. این آموزش ، مربیگری و مربیگری نیز می تواند از طریق ابتکار عمل شبکه خصوصی MLM با خواندن کتاب و مقاله های روزنامه و شرکت در سمینارها بدست آید.

همچنین مسئولیت رهبری بازاریابی شبکه ای MLM ایجاد آگاهی از امکانات و فرصتها ، ابزارها و روشهای دستیابی در شرایط خاص در خط میانی آنهاست.

آموزش رهبری بازاریابی MLM بصورت آنلاین یک منبع اصلی و تمرکز این وب سایت است. ما از شما دعوت می کنیم تا افکار ، تجربیات و تجربیات خود را در این باره با ما در میان بگذارید و در مورد آنها بحث کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا