دنیای وب

آموزش IMMACC و بازاریابی آنلاین – بررسی مرکز آموزش

iMMACC آموزش بازاریابی آنلاین چیست و این شرکت خصوصی چه چیزی ارائه می دهد؟ خوب ، این چیزی است که هزاران نفر برای دیدن وب سایت کلیک می کنند. بازاریابی اینترنتی کانون جدیدی است که همه در تلاشند تا با آن آشنا شوند و iMMACC یک شرکت آماده برای ایفای نقش رهبری و قدم گذاشتن به آینده است. مرکز گرایش و آموزش بازاریابی آنلاین ، هدایت آموزش ، هدایت و آموزش بازاریابی آنلاین را برای افراد در سراسر جهان انجام داده است.

iMMACC که قبلاً به عنوان Big بلیط برای ثروت شناخته می شد ، اخیراً دستخوش تغییر نام شده است تا از ابتدا با هدف خود آشنا شود و قصد داشته باشد که یک مرکز آموزشی برای هر کسی باشد که می خواهد یاد بگیرد که چگونه تجارت یا خدمات خود را بصورت آنلاین بازاریابی کند. با این حال ، این شرکت همچنین یک فرصت شگفت انگیز تجاری بی نظیر را فراهم می کند که پول عظیمی را در جیب اعضای iMMACC قرار می دهد. در نتیجه ، نام اصلی فقط به این دلیل اتخاذ شد که فرصت تجاری آماده مانند یک برنده بلیط بزرگ پرداخت می شد ، اما با گذشت زمان ، تعداد بیشتری دانشجو راه خود را برای شرکت پیدا می کردند و به آموزش های گسترده ای احتیاج داشتند ، بنابراین شرکت نام تجاری را گسترش داد تا آن خصوصیات را نیز در بر بگیرد.

آموزش iMMACC و آموزش بازاریابی آنلاین برای اعضای آن واقعاً شگفت انگیز است ، این مجموعه شامل یک کتابخانه ویدئویی بایگانی شده است که شامل بیش از 700 ساعت است. این کتابخانه حاوی اطلاعاتی در مورد هر جنبه بازاریابی اینترنتی از جمله 51 روش مختلف بازاریابی است ، از نوشتن مقاله گرفته تا ضبط فیلم گرفته تا سئو گرفته تا اشکال سنتی تبلیغات مانند وب سایت های جدید ، google pay-per-click و لیست ادامه می یابد. این شرکت نه تنها دارای طاق های گسترده ای از فیلم های آموزشی برای اعضای خود است ، بلکه مربیگری هنوز هم مهمترین مؤلفه این شرکت و پایه و اساس موفقیت آن است.

یک مرکز آموزشی دیگر برای بازاریابی اینترنتی از جمله موسسات مهم آموزشی مانند دانشگاه سان فرانسیسکو آنلاین یا دانشگاه کامل بادبان آنلاین وجود دارد. با این حال کالج ها و دانشگاه ها به سادگی تئوری کلاس ها را آموزش می دهند و فرصت های شغلی را ندارند که بتوانند دانشجویان خود را هزاران دلار درآمد کسب کنند. این یک مزیت بزرگ برای اعضای iMMACC است ، زیرا اعضای نه تنها آموزش آنلاین باورنکردنی را در بازاریابی اینترنتی دریافت می کنند ، بلکه تجارت آماده نیز یک ویژگی جذاب است.

این مرکز آموزشی سعی نمی کند تا کسی را از مشاغل فعلی یا حق رای دادن خارج کند ، بلکه در عوض ، آنها فقط برای کمک به آنها می توانند منابع و آموزشهایی را برای هر کس فراهم کنند تا به آنها کمک کند تا در زمینه بازاریابی آنلاین برای تجارت فعلی خود بیاموزند. برای افراد تازه وارد و بدون شغل ، آموزش به همان اندازه مهم می شود که فرصت تجارت iMMACC می تواند اعضای آن را در هفته هزاران دلار درآمد کسب کند.

این یک فرصت بسیار عالی است ، و همچنین فرصتی مناسب برای مشاغل برای هر کسی که علاقه مند به استاد شدن در بازاریابی اینترنتی باشد. مانند هر تجارت ، پاداش ها معمولاً با اخلاق تجاری مطابقت دارد ، بنابراین هرکسی که می خواهد عضو شود باید برای تلاش تلاش کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا