دنیای وب

آموزش MLM – راهنمای آموزش MLM تایمرهای اول موفقیت در بازاریابی شبکه ای

اولین روز من در آموزش MLM!

من هم هیجان داشتم و هم عصبی بودم زیرا تازه اولین برنامه NDO یا مشاوره توزیع کننده جدید خود را از طریق میلیونر خود از تایوان به پایان رساندم. بیش از 10 سال پیش به آموی پیوست ، الماسی آموی شد اما بعداً آن را ترک کرد و به نوسکین رفت. او با کسب 1 میلیون دلار در نوسکین به برنده تیم نخبگان تبدیل شد و اکنون معتقدم که وی بیش از 10 میلیون دلار در MLM کسب کرده است.

اپلین گفت: “این کار بسیار ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید این چهار قطعه کاغذ است!”

“هوم!” من به نوعی شک داشتم ، اما باید او را باور می کردم زیرا او موفق است.

بنابراین او چند قطعه کاغذ از جیب خود بیرون آورد و شروع به نوشتن روی تخته سفید کرد.

1) 2 مفهوم مهم:

من) تفکر طولانی مدت

ب) تکثیر 100٪

“خوب! اولین مفهوم مهم در آموزش امروز ما تفکر طولانی مدت است!”

سپس او شروع به توضیح این موضوع کرد که چرا MLM یا بازاریابی شبکه ای مانند هر مشاغل سنتی دیگر یک تجارت طولانی مدت است ، به جز مشکلات تجاری سنتی مانند مشکلات کارمندان ، مشکلات لجستیکی ، مسائل مدیریتی و غیره! همه اینها را یک شرکت بازاریابی شبکه ای یا MLM اداره می کند.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که “شبکه ای از توزیع کنندگان در سراسر جهان ایجاد کنید”.

“1-2 سال آینده به خود فرصت دهید تا یک شبکه قوی از توزیع کنندگان در سراسر جهان ایجاد کنید و شما صاحب یک شبکه چند ملیتی خواهید شد که هر ماه درآمد ثابتی برای شما به همراه خواهد داشت ، حتی اگر در سنگاپور بخوابید و دیگران هنوز در ژاپن بیدار باشند.”

حالا به نظرم واقعا هیجان انگیز است!

در طی یکی دو سال آینده ، تمام دوستانم هنوز در دانشگاه برای صرف صبحانه کتابهای درسی می خوردند ، در حالی که من برای بازنشستگی زودرس خط لوله خود را می ساختم.

و بنابراین دقیقاً این کار را کردم ، با خودم فکر کردم ، “برای یکی دو سال آینده ، 110٪ به تجارت بازاریابی شبکه ای خود می دهم!”

بعد از دو سال در سال 2003 ، شبکه من از سنگاپور به مالزی ، چین و اندونزی رشد کرده است و مشتریانی از ژاپن ، تایوان و هنگ کنگ دارم!

بنابراین این دقیقاً همان کاری است که شما نیز باید انجام دهید ، متعهد شوید که حداقل یک تا دو سال به خود فرصت دهید تا تجارت خود را بسازید!

آیا شما “تفکر طولانی مدت!” با تجارت بازاریابی شبکه ای خود مانند یک تجارت واقعی رفتار کنید!

دومین مفهوم مهم ، “تکثیر 100٪”.

کپی کلید موفقیت در بازاریابی شبکه ای است ، اما بیایید این مثال را ذکر کنیم!

1 x 1 = 1

0.9 x 0.9 = 0.81

0.8 x 0.8 = 0.64

0.7 0. 0.7 = 0.49

0.6 x 0.6 = 0.36

0.5 0.5 0.5 = 0.25

و به همین ترتیب!

اگر می خواهیم آن را درصدی مانند 100٪ ، 90٪ ، 80٪ و غیره قرار دهیم. این به معنای ساده این است که هرچه تکرار رژیم موفق که به شما آموخته اید کمتر باشد ، احتمال موفقیت شما کمتر است!

خوب ، به نظر می رسد کاملاً منطقی است.

مک دونالد از این حق رای دادن برای گسترش تجارت خود در سراسر جهان استفاده می کند و اگر متوجه شوید که مک دونالد همیشه سرمایه تجاری خود “M” و رنگ “زرد و قرمز” را در رستوران های فست فود از ایالات متحده تا چین تا روسیه حفظ خواهد کرد.

این سیستم 100٪ در سراسر جهان تکرار شده است.

به محض درک این مفهوم ، متوجه خواهید شد که باید به برنامه موفقیت آمیز اعتماد کنید و از سیستمی که آنها برای دستیابی به موفقیت استفاده می کنند ، استفاده کنید.

“چرخ را از نو اختراع نکنید مگر اینکه برای کارآیی بیشتر چرخ باشد!”

هر شرکت یا سازمان بازاریابی شبکه ای باید یک سیستم کپی کارآمد و موثر داشته باشد که هرکسی در سازمان بتواند به راحتی از آن کپی کند تا به سطح موفقیت در تجارت برسد.

“خوب ، مربی موفق من را دنبال کنید و اشتباه نکنید! من پیام را دریافت کردم.”

“آیا تو؟”

میلیونر من روی تخته سیاه نوشت ،

2) چرا 100٪ تکثیر است؟

من) برای جلوگیری از اشتباهات غیر ضروری

ب) شما یک شبکه پایدار دارید

3) چگونه 100٪ کپی می کنید؟

I) 3 مرحله وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید ،

فرا گرفتن؛ عمل کردن بدانید

ب) 3 عنصر از یک سیستم پشتیبانی وجود دارد که به شما نیز کمک می کند ،

رهبران جوان موفق ؛ ابزارها

“هدف شما در این تجارت این است که ابتدا یک دانش آموز خوب باشید ، سپس یک معلم خوب شوید و در نهایت یک رهبر عالی شوید!”

“اول ، شما باید آماده باشید که همه چمدان های خود را از شغل یا شغل قبلی خود بگذارید و به ذهنیت صفر بازگردید ، بنابراین شما می توانید از پای راست شروع کنید و ما می توانیم شما را در مسیر درست موفقیت هدایت کنیم!”

“سپس ، هنگامی که به موفقیت خاصی در کار دست یافتید ، نقش شما به سمت آموزش ، راهنمایی و هدایت تیم خود به سمت موفقیت آنها سوق می یابد!”

بنابراین ، سه مرحله برای موفقیت در تجارت MLM شما این است که ابتدا می توانید به صفر برگردید و شروع به یادگیری طناب ها کنید ، سپس با الگوبرداری از آن پیش بروید و برای رسیدن به موفقیت اقدام کنید ، قبل از اینکه در نهایت به دیگران یاد دهید همان کار را انجام دهند.

در حالی که شما در تجارت شخصی خود نقشی حیاتی دارید ، شرکت یا سازمان شما باید از یک سیستم پشتیبانی مناسب برخوردار باشد که تعدادی از رهبران یا رهبران جانبی واقعاً موفق را برای شما فراهم کند.

این رهبران به عنوان مربی برای نگه داشتن شما در مسیر درست و هدایت شما در مسیر درست عمل می کنند. آنها بسیار دوستانه و آماده برای کمک به شما در یادگیری و غلبه بر مشکلاتی که در طول مسیر با آنها روبرو خواهید شد هستند.

باید رویدادهای شرکتی یا سازمانی به طور منظم برگزار شود که شامل آموزش ها ، گردهمایی های انگیزشی ، اشتراک تجربه و جلسات شرکت باشد که از جلسات تیم های کوچک تا جلسات بزرگ هتل ها را شامل می شود.

نکته اصلی این است که بازاریابی شبکه ای یا MLM هنوز یک تجارت است و مردم از طلوع زمان ، باید مرتبا گرد هم بیایند.

“دقیقاً مانند یک تکه ذغال سنگ قرمز داغ در آتش شعله ور ، اگر آن تکه ذغال را بردارم و از آتش دور کنم ، تک تک تکه ذغال چه اتفاقی می افتد؟”

“شروع به خنک شدن می کند!”

اگر دوباره آن را درون Bon-fire قرار دهید چه اتفاقی می افتد؟

“این دوباره گرم می شود و به آتش سوزی کمک می کند تا همچنان روشن تر از قبل شود!”

این قاعده کلی برای ماندن در MLM یا بازاریابی شبکه ای است.

“جلسات و رویدادها جایی است که مردم شارژ می کنند. جلسات کوچک تصمیمات کوچکی ایجاد می کند. جلسات بزرگ تصمیمات بزرگ را ایجاد می کند.”

سرانجام ، هر بازاریاب شبکه قدرتمند یا شرکت MLM باید ابزارهای بازاریابی قدرتمندی داشته باشد که به توزیع کننده کمک می کند پیام شرکت را به راحتی با هر کسی که می تواند تماس بگیرد ، به اشتراک بگذارد.

“شما بدون اسلحه و گلوله نمی توانید در یک مبارزه پیروز شوید!”

به همین ترتیب ، بدون ابزارهای مناسب نمی توانید برنده بازاریابی شبکه ای شوید.

ابزارها مواردی مانند ژورنال شرکت را نشان می دهند که همه چیز درباره شرکت ، محصولات ، برنامه پرداخت و سیستم را به وضوح و به راحتی برای شخصی که مجله را به او منتقل می کنید توضیح می دهد.

این ابزارها مواردی مانند سی دی صوتی را نشان می دهد که هر کسی می تواند در اتومبیل خود بازی کند یا در خانه با کیت صوتی CD / Mp3 به آن گوش دهد و یک رهبر ارشد موفق به آنها فرصت کار را می دهد در حالی که منتظر تماس بعدی هستید.

ابزارها به مواردی مانند DVD Video DVD اشاره می کنند که هر کسی می تواند در یک دستگاه پخش DVD در خانه یا از طریق لپ تاپ / رایانه رومیزی خود بازی کند و دوباره فرمانده ارشد فرصتی را برای وی فراهم می کند تا به طور حرفه ای برای او کار کند.

ابزارها به مواردی مانند وب سایتی که محتوای مجله ، سی دی های صوتی ، دی وی دی ها و اطلاعات تماس شخصی شما را در یک منبع اطلاعاتی آنلاین که بصورت 24 ساعته و 7 روز کار می کند ، جمع می کند ، اشاره نمی کند و هرگز نمی خوابد و تمام صحبت ها را انجام می دهد و هنگام خواب در اختیار شما قرار می گیرد خانه

تمام این ابزارها و موارد دیگر که می توانم در لیست نگه دارم ، تلاش های ما را هزار برابر بیشتر از آنچه می توانید به تنهایی انجام دهید ، ساده ، خودکار و تکرار می کند.

نقش شما در کار این است که فقط از ابزارها استفاده کنید و “اطلاعات را به روزانه” به تعداد بیشتری از افراد برسانید.

“آیا می توانید یاد بگیرید که چگونه CD یا DVD را به یک توزیع کننده یا مشتری بالقوه منتقل کنید؟”

“آیا می توانید یاد بگیرید که چگونه یک مجله را به یک توزیع کننده یا مشتری بالقوه منتقل کنید؟”

“آیا می توانید بفهمید که چگونه کارت نام خود را با آدرس وب سایت خود به او بدهید؟”

هک ، امروزه با ارسال ایمیل و پیام های متنی بر روی تلفن همراه خود ، تنها کاری که برای شروع کار باید انجام دهید این است که آدرس وب سایت خود را به ایمیل هر شخصی که در لیست مخاطبین شما است ارسال کرده و از آنها دعوت کنید تا وب سایت و تجارت شما را بررسی کنند. جدید! “

“اکنون این همان چیزی است که من آن را یک دوگانگی ساده می نامم!”

نقطه شماره 4!

4) 8 عادت روزانه

1. طرح را ارائه دهید

2. محصولات را به اشتراک بگذارید

3. به صدای آموزش گوش دهید

4. یک کتاب توصیه شده بخوانید

5. پیشرفت خود را به upline خود گزارش دهید

6. یک میهمان را به یک برنامه هفتگی دعوت کنید

7. محصولات را خودتان استفاده کنید

8. نام جدیدی به لیست خود اضافه کنید

اکنون ، مانند کتاب پرفروش Stephen R Covey ، هفت عادت افراد بسیار موثر ، اگر می خواهید به سرعت در بازاریابی شبکه ای موفق شوید ، باید عادت های روزمره خود را تغییر دهید تا بسیار کارآمد و کارآمد شوید.

یک بازاریاب موفق در شبکه نه تنها باید شبکه اجتماعی خود را به طور مداوم گسترش دهد بلکه باید زمان زیادی را به توسعه و رشد شخصی اختصاص دهد.

1. طرح را ارائه دهید:

به وی دی وی دی یا مجله ای نشان دهید و توضیح دهید که به دنبال شرکای تجاری هستید و دی وی دی یا مجله پیشنهاد تجارت شما را با جزئیات توضیح می دهد.

2. محصولات را به اشتراک بگذارید:

نمونه ای از محصولات خود را به آنها نشان دهید و ارزش و مزایای بی نظیری که برای مصرف کننده به همراه دارد را برای آنها توضیح دهید.

3. به یک کلیپ صوتی آموزشی گوش دهید:

برای ارتقا knowledge دانش خود در مورد شرکت ، محصولات ، برنامه پرداخت و سیستم رونویسی ، فایلهای صوتی آموزش را بشنوید.

4. یک کتاب توصیه شده بخوانید:

کتابهایی بخوانید که سطح دانش شخصی شما را بالا می برد و به شما کمک می کند تا به عنوان یک رهبر رشد کنید.

5. پیشرفت خود را به upline خود گزارش دهید:

برای به روزرسانی پیشرفت خود ، هر روز با Palline خود تماس بگیرید. اگر شما ارشد خود هستید و یک هفته است که از شما چیزی نشنیده اید ، می دانم که اقدامی انجام نداده اید. از طرف دیگر ، اگر به من اطلاع دهید که روزانه با چند نفر تماس گرفته ام ، می دانم که در حال پیشرفت هستید یا کار اشتباهی انجام می دهید که باید اصلاح شود.

6. یک میهمان را به یک رویداد هفتگی دعوت کنید:

اگر رویدادها و سخنرانی های محلی دارید ، مطمئناً با دعوت از مشتریان احتمالی خود برای حضور در این رویدادها ، از آنها بهره ببرید. شهادت و توجیه شخص ثالث همیشه بهتر از شما است.

7. محصولات را خود استفاده کنید:

بازاریابی شبکه ای مانند این است که فیلم خوبی را که با دوست خود دیده اید به اشتراک بگذارید و به آنها بگویید شما هم باید آن را تماشا کنید. بنابراین اگر خودتان از این محصولات استفاده نمی کنید ، چگونه می توانید تجربه یا نظرات خود را با شخص دیگری در میان بگذارید؟

8. نام جدیدی به لیست خود اضافه کنید:

اگر برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای به خانواده و اقوام خود وابسته هستید! موفق باشی. اگرچه من دیده ام که بازاریاب های شبکه اعضای خانواده شگفت انگیز و حامی خود را دارند ، اما شخصاً برای من این اتفاق نیفتاده است! تجربه من این است که اکثر بهترین اعضای تیم من افراد خارج از خانواده من هستند. بنابراین یاد بگیرید که هر روز دوستان جدید پیدا کنید و افراد همفکری را که به کار و تیم شما می پیوندند جستجو کنید.

بنابراین ، 8 عادت روزانه که باید برای دستیابی به موفقیت سریع در حق رای دادن یا بازاریابی شبکه مشاغل خانگی داشته باشید ، وجود دارد.

بنابراین در مورد آن فکر کنید ، “واقعاً چه می خواهید؟ منظور من این است که واقعاً چه می خواهید؟”

اگر واقعاً به دنبال ثروت بیشتر ، سلامتی بهتر و آزادی بیشتر هستید ، “فقط این کار را انجام دهید!”

عمل قدرتمندتر از کلمات است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا