دنیای وب

آموزش Primerica – پر کردن ترک

هنگام ارزیابی فرصت شغلی Primerica و تعیین اینکه آیا مهارت های شما مناسب است ، در نظر گرفتن آموزش و آموزش هایی که توسط رهبران حوزه Primerica و تیم شرکتی ارائه می شود ، ضروری است. آموزش یک ضرورت اساسی برای هر مشاغل است و بدون آموزش صحیح و تخصصی ، هیچ شغلی ادامه نخواهد یافت. بدون آموزش مناسب ، شما نه تنها برای این رشته آماده خواهید شد بلکه دیگران نمی خواهند به شما در پروژه خود بپیوندند.

در طی تحقیق و تفحص درباره ساختارهای آموزشی Primerica ، تصمیم گرفتم که این شرکت نه تنها دارای یک برنامه آموزشی شگفت انگیز باشد ، بلکه یک معدن طلایی از فناوری ها ، استراتژی ها و نکات را نیز برای کمک به شما در برآورده کردن شرایط لازم برای مجوز بیمه ارائه می دهد. علاوه بر این ، Primerica همچنین آموزش و آموزش بیشتر در مورد محصولات متنوعی را ارائه می دهد که این شرکت ارائه می دهد. از آنجا که صنعت مالی به شدت کنترل و تنظیم می شود ، به نفع Primerica است که اگر تازه وارد این صنعت هستید ، دانش خود را با همه محصولات مرتبط سازید. اما آیا چیز دیگری وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید؟

قدرت واقعی در ایجاد شرکتی مشابه Primerica نه تنها فرصتی برای کسب درآمد باقیمانده از محصولاتی است که من فروخته ام بلکه کسب درآمد از نزولی است که من با موفقیت تاسیس کردم. فرصت درآمد Primerica عمدتاً به دو منطقه جداگانه تقسیم می شود. اولین پول پولی است که از فروش و نگهداری کالاهایی که به مشتریان خود می فروشید بدست می آید در حالی که دوم وابسته به تیم استخدام کننده هایی است که شما به تجارت خود اضافه کرده اید. من به دلیل روشهای مختلف آموزش که بعد از تصمیم گیری در مورد موفقیت شما می خواهید ، غرامت را به این روش توزیع می کنم.

در حالی که محصولات و خدمات Primerica رقابتی هستند ، آنها همچنین به شما راهنمایی می کنند که چگونه برای مراجعه به مشتریان نه تنها با مشتریان بالقوه بلکه همچنین با دوستان و خانواده برخورد کنید. با این حال ، این یک تاکتیک شناخته شده در استخدام است که افراد زیادی را از این نوع مشاغل خارج کرده است و در نتیجه ، بسیاری از افراد جدید به محض اینکه با نتایج نامطلوب روبرو شوند ، استعفا می دهند ، اگرچه به این معنا که در نهایت به شما می آموزند که چه چیزی ممکن است مشتری از آن دور می ماند.

حقیقت در مورد Primerica: شناختن کسی به طور خودکار او را به عنوان کاندیدای پیشرو در تجارت شما تبدیل نمی کند.

تنها بخشی از رمز و راز Primerica که هنوز از دست رفته است این است که به نظر نمی رسد که ایده یافتن یک امکان بالقوه “واقعی” بدون دسترسی به بخش استاندارد A&A توسط شماره برای دسترسی به بله در نظر گرفته نشود. پاسخ آن یک چیز ، بازاریابی مؤثر در اینترنت است.

حقیقت این است که تمام دنیا اجتماعی شده است. منظور من وقتی این را می گویم این است که فرهنگ اکنون به سمت اینترنت اجتماعی در حال حرکت است. تعداد افرادی که از اینترنت برای دستیابی به تأیید اجتماعی و فرهنگی استفاده می کنند قبل از تصمیم گیری بزرگ در مورد هر چیزی افزایش می یابد. اگر به فرهنگ جدید اینترنت کاملاً آگاهی ندارید یا دیدگاه مثبتی در مورد امکاناتی که اینترنت ارائه می دهد ندارید ، پس کار شما تمام شده است. اعمال سایتهای شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و یوتیوب دیگر گزینه بازاریابی نیست. این یک ضرورت است.

در صورت وجود هر یک از آنها ، حق رای دادن و شرکتهای فروش مستقیم فاقد آموزش و آموزش مناسب در این رسانه هستند. اگر می خواهید در تجارت خود موفق شوید و ترجیح نمی دهید به تماس های سرد و پیاده روی متوسل شوید ، مجبور خواهید بود علاوه بر آموزش های خود ، با آموزش های آنلاین خاص آشنا شوید و مهارت های لازم برای موفقیت در تجارت Primerica را نیز کسب کنید.

درگیر کردن یک سیستم بازاریابی وب به شما می آموزد که به تجارت بی پایان برسید ، از شما برند بسازید و مشتریان بالقوه علاقمند را جذب کنید و در عین حال شما را مجبور به کسب درآمد بیشتر در هنگام ساختن شغل خود در Primerica کنید. این بررسی توصیه‌های تخصصی ما از سالها تجربه در صنعت است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا