دنیای وب

آناتومی تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

هنگام انجام تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، چالش بزرگ متناسب کردن تمام پیام هایی است که تبلیغ دهنده می خواهد به فضای بسیار محدودی که توسط موتورهای جستجو ارائه می شود ، منتقل کند. با این حال ، با نگاه عمیق تر به هر بخش ، بازاریابان می توانند رویکرد خود را اصلاح کنند و نوشتن متن آگهی را پر کردن معادله تبلیغات موثر می دانند.

اولین قسمت تبلیغات عنوان است. هدف اصلی عنوان تمرکز بر خود تبلیغات است. از این گذشته ، اگر کسی نگاهی به عنوان نداشته باشد ، احتمالاً بیشتر نخواند. Google کلمات کلیدی متناسب با درخواست جستجوی شما و کپی آگهی را به صورت پررنگ قرار می دهد ، بنابراین این یکی از روش های پاپ پیام تبلیغاتی شما است ، اگرچه کپی های خلاقانه تر حتی اگر پررنگ نباشند نیز می توانند موثر باشند.

قسمت بعدی تبلیغ اولین خط توضیحات است. این می تواند طولانی تر از عنوان باشد و هدف آن شروع به تمرکز بر ویژگی ها و مزایا و نمایش فروش بی نظیر شرکت یا خود محصولات / خدمات است. محقق باید دلیل خود را برای ادامه مطالعه تبلیغات بیان کند. افزودن علائم نگارشی در انتهای سطر اول ، اگر در وهله اول یا دو نتیجه جستجوی حمایت شده شما باشد ، آن را بیشتر نمایان می کند.

قسمت سوم آگهی ، خط دوم توضیحات است. این بخش در درجه اول باید بر روی دعوت به عمل پس از ارائه نامه سود در سطر اول تمرکز داشته باشد. معمولاً استفاده از علامت تعجب ایده خوبی است ، زیرا هدف اصلی متقاعد کردن محقق برای یافتن پیام بر روی تبلیغات است.

سرانجام ، URL نمایش باید با هر تبلیغی همراه باشد. با این حال ، نیازی نیست که URL نمایش دقیقاً URL صفحه مقصد در وب سایت باشد. دامنه اصلی باید یکسان باشد ، اما لازم نیست صفحه فرود دقیقاً با URL نمایش مطابقت داشته باشد. از این رو ، ضروری است که به جای انتقال اطلاعات فقط در مورد خود وب سایت ، به عنوان فرصتی برای تقویت پیام بازاریابی در نظر گرفته شود.

تعدادی قالب متن متن آگهی وجود دارد که می توان آنها را دنبال کرد و پیام های بازاریابی مteثر ایجاد کرد. یک زن و شوهر در اینجا ذکر شده است.

عنوان گیرا > ویژگی> نرم افزار> نمایش URL

عنوان گیرا > مزایا> دعوت به عمل> نمایش URL

عنوان گیرا > پیشنهاد فروش بی نظیر> دعوت به عمل> نمایش URL

نکته آخر اینکه استفاده از این الگو برای تجزیه و تحلیل تبلیغات رقبا و تجزیه آنها به اجزای سازنده اغلب مفید است. اغلب اوقات ، بازاریابان به سادگی بر روی ویژگی ها و دعوت به عمل تمرکز می کنند و یک عنوان اصلی را می گذارند و از URL نمایشگر در تمام ظرفیت خود استفاده نمی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا