دنیای وب

آنها تبلیغات اینترنتی رایگان بودند – بنابراین من آنها را جذب کردم!

من مطمئن هستم که ورود به اینترنت آنها از خانه من دقیقاً همان چیزی نبوده است که این شرکتها هنگام اعلام “اینترنت رایگان” خود در ذهن داشتند ، اما به نظر من دعوت نامه ای آزاد! بنابراین آنها را بلند کردم. در حقیقت ، سه شرکتی وجود دارد که می توانم از خانه خود وارد آنها شوم و تبلیغات اینترنت رایگان را انجام دهند. فاصله نزدیک به فاصله کمی بیش از نیم مایل است و دو ده دیگر با چند دهم فاصله است.

حالا شاید فکر کنید … این افراد باید یک روتر قدرتمند برای من داشته باشند تا بتوانم سیگنال WIFI را از آن راه دور بگیرم. حقیقت این است که؛ آنها نمی کنند. آنها از روترهای استاندارد آماده استفاده می کنند که دقیقاً مانند بقیه از طریق یک ارائه دهنده خدمات اینترنت به اینترنت متصل هستند. ترفند دستیابی به این موفقیت در پایان من است.

برای اینکه بتوانید از اتصال WIFI خود بیشترین بهره را ببرید ، به یک فرستنده یا گیرنده قدرتمند نیاز دارید. دولت برای ایجاد این اتصال قدرت فرستنده را محدود می کند. طراحی آنتن است که مهم است.

این چیز جدیدی نیست مدل سازی آنتن از زمان شروع آزمایش نیکولا تسلا در ارتباطات بی سیم در دهه 1890 آغاز شده است. WIFI فقط یک توسعه از آن تکنولوژی اولیه است. دامنه اکثر روترهای WIFI فقط 300 فوت است. اما با داشتن آنتن خانگی خوب می توان این دامنه را تا حد زیادی گسترش داد. اتصال من بسیار با دوام است.

برای آن دسته از شما که به سختی می توانید یک اتصال خانه را از یک انتهای خانه خود به دیگری منتقل کنید ، ممکن است این امر غیرممکن به نظر برسد ، اما با وجود آنتن اختصاصی ، این بسیار معمول است. رکورد WIFI مسافت طولانی فعلی برای روترهای فشرده نشده 238 مایل است! این فقط با استفاده از فن آوری آنتن است.

هزینه این آنتن ها چقدر است و از کجا می توانید تهیه کنید؟ می توانید آنها را بخرید ، اما نسخه های تجاری آن بیش از 100 دلار است. کم هزینه ترین راه برای تهیه آن ساختن خودتان است. این آسان است و فقط حدود 10 تا 15 دلار برای شما هزینه دارد. وقتی فکر می کنید هر سال برای هزینه های خدمات اینترنتی چه هزینه می کنید … این یک قطره در اقیانوس است.

دو نوع آنتن WIFI وجود دارد که می توانید ساخت … Yagi و Waveguide. Yagi برای مبتدیان بسیار پیچیده است. موجبر یا آنتن ، چیزی است که یک کودک ده ساله می تواند در بعد از ظهر بسازد. تمام آنچه که از آن تشکیل شده است یک جعبه حلبی و یک آداپتور اینترنت USB است.

البته ، این کیف باید از اندازه و شکل خاصی برخوردار باشد و آداپتور USB باید دقیقاً در مکان مناسب با آن قرار گیرد تا عملکرد صحیحی داشته باشد. اما اگر بتوانید دستورالعمل های ساده را دنبال کنید مشکلی ایجاد نمی کند. همچنین می توان با افزودن قطعات اضافی قدرت این آنتن را افزایش داد. طراحی های پیشرفته جالب ترین هستند.

بهترین مکان برای یافتن دستورالعمل های ساخت و اطلاعات بیشتر درباره آنتن های WIFI ورود به کتابفروشی آنلاین آمازون و تایپ “اینترنت رایگان” در موتور جستجوی آنها است. این چندین کتاب برای شما به ارمغان می آورد که دقیقاً نحوه ساخت این آنتن های WIFI و حتی قدرتمندتر را به شما نشان می دهد. قیمت کتاب از 5 تا 20 دلار است. کتاب های فوق محبوب ترین کتاب ها هستند.

این نه تنها یک پروژه جالب بعد از ظهر بود ، بلکه فکر می کنم از این به بعد سالانه 500 دلار در من صرفه جویی کند. یا حداقل تا زمانی که علامت “اینترنت رایگان” را نگرفتند ، وارد سیستم شوید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا