دنیای وب

آنچه آژانس های تبلیغاتی آنلاین می دانند – و شما نمی دانید

بیشتر افراد تمایل دارند نگاهی نادرست به آنچه که آژانس های تبلیغاتی انجام می دهند داشته باشند ، و این احتمالاً به این دلیل است که تمام آنچه در مورد این حرفه می دانند ، نمایندگی این آژانس ها در اشکال مختلف رسانه ای است. علاوه بر این ، اگر فکر می کنید نحوه نگاه ما به آژانس های تبلیغاتی سنتی دقیق نیست ، تصور کنید که کار ما در رابطه با ماهیت و عملکرد آژانس های تبلیغاتی آنلاین چقدر کاملاً متوقف می شود.

تا این لحظه ، ما فقط در مورد تصورات غلط از عموم مردم بحث کرده ایم ، اما برای شرکت هایی که به تبلیغات متکی هستند تا در محل کار خود باقی بمانند ، و بدانند آژانس های تبلیغاتی آنلاین چه کاری انجام می دهند ، به خصوص امروز و عمر ماهر فناوری ، می تواند به معنای تفاوت بین حاشیه موفقیت و به دست آوردن دست بالا باشد. رقابت.

تنها اشتباهی که شرکتها اغلب مرتکب می شوند ، تصمیم گیری در مورد این مسئله است که آنها می توانند به همان موفقیت در تبلیغات تبلیغاتی مانند هر شرکت شخص ثالث دست یابند ، و در حالی که ممکن است در کوتاه مدت برخی از نتایج مثبت وجود داشته باشد ، نتایج تأثیرگذار در دراز مدت غیر قابل قبول به نظر می رسد. اینجاست که آژانسهای تبلیغاتی آنلاین واقعاً می درخشند. کار آنها فقط موفقیت شما در حال حاضر نیست. آنها می خواهند شرکت شما را در دراز مدت بدرخشد.

بنابراین ، آژانس های تبلیغاتی آنلاین بیشتر از شما چه می دانند؟ در اینجا چند چیز قابل توجه است:

اینترنت برای اکثر افراد ، اتصال به اینترنت به معنای چیزی غیر از چک کردن وب سایت مورد علاقه خود ، خواندن آنلاین ، انجمن ها یا اظهارنظر درباره تصاویر کودک خوب نیست. همانطور که معلوم است ، داده های زیادی وجود دارد که هم با ضربه زدن به کلید و هم با کلیک ماوس ضبط و منتقل می شوند. این نوع داده هایی است که آژانس های تبلیغاتی وب مانند پشت دست آنها را تجربه می کند.

شکاف در تولید و سازگاری در محتوا – اگر در حساب های رسانه های اجتماعی خود پست نکنید ، شروع به از دست دادن پیروان خواهید کرد. اگر تبلیغات خود را از طریق پست های رسانه های اجتماعی نشان می دهید و نقاط ضعف وجود دارد ، بیشتر از دست دادن پیروان ریسک می کنید – در حال از دست دادن مشتری هستید.

چشم انداز جدیدی را برای شرکت خود معرفی کنید – به همان روشی که ما وقتی می خواهیم خودمان را سرکوب کنیم ، نمی خندیم ، برای شرکتها دشوار است که نگاهی عینی به چگونگی انجام کارهای خود داشته باشند. داشتن آژانس شخص ثالث می تواند نگاه جدیدی به شما نشان دهد که کجا هستید و کجا هستید.

دسترسی به به روز رسانی فن آوری و دانش صنعت – حتی اگر شما یک کامپیوتر شخصی یا رایانه رومیزی عالی داشته باشید ، شما یک نرم افزار مناسب برای تهیه داده های مورد نیاز برای هدف قرار دادن گروه های خاص مشتری ندارید. شما همچنین از تبلیغات به عنوان یک صنعت آگاه نیستید. آژانس های تبلیغاتی این کار را برای امرار معاش انجام می دهند و تمام این دانش می تواند برای شما مفید باشد.

آژانس های تبلیغاتی اینترنتی این روزها به پایگاه جدیدی در تجارت تبدیل شده اند زیرا آنها ترکیبی کامل از رویکرد “مدرسه قدیمی” برای جلب توجه مشتریان بالقوه و امکان استفاده از دانش آنها از فناوری قرن 21 برای دستیابی به اهداف شرکت شما هستند. شاید برای شما وسوسه انگیز باشد که باور داشته باشید که می توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید ، اما انتخاب کار با یکی از این آژانس ها می تواند یکی از مهمترین سرمایه گذاری ها در شرکت شما باشد که می توانید انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا