دنیای وب

آنچه باید درباره مارک پادکست خود بدانید

معمولاً این اولین س questionالی است که من از شخصی که برای راه اندازی پادکست خود از من کمک می خواهد می پرسم. این شاید مهمترین سوالی باشد که یک اپراتور پخش جریانی جدید می تواند به آن پاسخ دهد. این س onlyالی است که فقط چه کسی می تواند پاسخ دهد. و پاسخ به این سوال آنها را به موفقیت سوق می دهد.

عدم پاسخ مناسب به این س alwaysال ، همیشه ضامن شکست خواهد بود!

اگر بگویید ، “من می خواهم به همه دسترسی پیدا کنم” ، آن چیزی که الان گفتم این است که “به کسی نمی رسد”.

بسیاری از افراد ، از جمله خود من ، برای اولین بار ، یا با پادکست یا یک شرکت ، شروع به اشتباه می کنند و فکر می کنند که “من نمی خواهم کسی را کنار بگذارم. من می خواهم پادکست خود را به بیشترین تعداد ممکن که من را گوش می دهند”.

این می تواند مانند “فروشگاه عمومی” قدیمی یک شهر کوچک باشد. کمی از این، کمی از آن. اگر به یک فیوز برای جعبه مدار یا برای گرفتن نقش نوار نیاز دارید و نمی خواهید 10 مایل در یک شهر بزرگتر رانندگی کنید ، واقعا خوب است. اما اگر به دنبال خرید یک تلویزیون مدرن هستید ، آیا به فروشگاه عمومی می روید و مدل های سه ساله ، غبارآلود و قفسه نشین را نگاه می کنید؟ نه با یک کیلومتر بیشتر می توانید فروشگاهی را که تلویزیون می فروشد پیدا کنید – تلویزیون های جدید. جدیدترین و بهترین نمایش های تلویزیونی.

بازاریابی شما نیز باید به همین روش باشد.

یکی دیگر از اشتباهات تازه کار تبلیغات همان شیوه “پسران بزرگ” است. سعی نکنید تبلیغات دیگران را کپی کنید! مخصوصاً وقتی تازه شروع می کنید! آنها بودجه تبلیغاتی زیادی دارند. آنها دپارتمان های بازاریابی دارند. آنها بخشهای هنر گرافیک دارند. آنها به بودجه هایی که برای ناهار هزینه می کنند بیش از هزینه های تبلیغات در یک سال است. سعی نکنید از آنچه آنها انجام می دهند تقلید کنید!

به این “بازاریابی انبوه” می گویند.

به آن “مارک” نیز می گویند. این اصطلاحی خیالی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

“خوب آیا من نباید نام خود را مارک تجاری کنم؟ من فقط می خواهم نام خود را در آنجا ارسال کنم؟ “

بگذارید این را برای شما بگذارم

کوکاکولا سالانه چقدر برای تبلیغات هزینه می کند؟ مجلات ، بیلبوردها ، تلویزیون ، رادیو ، کنار اتوبوس و غیره؟ رویدادهای بزرگ ورزشی را نیز فراموش نکنید. شاید میلیاردها دلار ، درست است؟

این بازاریابی انبوه یا “مارک تجاری” است.

آخرین باری که وارد یک فروشگاه شدم و کک خریدم ، چرا این کار را کردم؟ چه عاملی باعث شد شما کک بخرید؟ من ممکن است کک را به جای هر مارک دیگری خریداری کرده باشم (و من از کک استفاده می کنم ، اما اگر از طرفداران پپسی باشید ، این همان چیزی است). شما احتمالاً کوک را خریداری کرده اید زیرا ناخودآگاه این همان چیزی است که شما فکر می کردید زیرا تشنه اید. شما دیگر به بررسی همه گزینه ها ادامه نداده اید. هرگز برای خواندن برچسب ها متوقف نشوید و همه چیز را با هم مقایسه کنید. هرگز متوقف نشوید و به دنبال بحث های علمی در تلفن هوشمند خود در مورد فواید کک در مقابل یک بطری آب باشید. من تشنه شدم و کک کردم!

این علامت تجاری است!

طی سالهای متمادی برای دستیابی به این سطح از شناخت نام ، میلیاردها و میلیارد دلار برای کوکاکولا هزینه شده است.

این مقدار زمان ، تلاش و هزینه ای است که برای رقابت در این سطح لازم است تا “نام خود را بیرون بکشید!”

پس این کار را نکن!

یک مثال سریع دیگر …

من از گلف لذت می برم اولین باری که به گلف بازی کردم 99 امتیاز گرفتم! درست است ، اولین باری که گلف بازی کردید ، 99 را شلیک می کنید!

وقتی این داستان را برای مردم تعریف می کنم ، آنها واقعاً آن را دوست دارند.

آنچه در ادامه توضیح دادم این بود که من قرار ملاقات گذاشته ام و نمی توانم با دوستان اولم در اولین سه راهی دیدار کنم. من آنها را در سه راه دهم ملاقات کردم. 99 در عقب شلیک 9 سوراخ. الان چشمگیر نیست ، نه؟

اما ، در نگاه اول ، بسیار چشمگیر به نظر می رسد. به نظر می رسد ممکن است من یک سوژه حرفه ای بوده ام … قادر به بیرون رفتن و با کمی آموزش در برابر تایگر وودز و طرفداران تور PGA که 67 تیر در 18 سوراخ را شلیک می کنند ، باشد. حرفه ای هایی که سالها و سالها و سالها گلف بازی کرده اند و چندین ده هزار دلار برای رسیدن به جایی که هستند خرج کرده اند.

اگر بخواهم در سطح آنها رقابت کنم ، این یک شکست کامل بود. آنها می توانند در 9 آهن دورتر و دقیق تر از آنچه راننده می تواند برخورد کنند.

چرا این را به شما می گویم ، سعی نکنید با حرفه ای هایی که می بینید رقابت کنید!

شکست خواهد خورد.

اکنون ارزشمندترین دارایی خود را از دست خواهید داد – پول!

بنابراین ، با اصطلاحات کاملاً مشخص چه کسی مخاطب شما خواهد بود. سپس هر بیت از تبلیغات و تبلیغات را طراحی کنید و البته هر قسمت از پادکست شما به آنها می رسد!

یک کاری که می توانید انجام دهید و شما را به سمت موفقیت سوق دهد چیست؟

مشخص کنید چه کسی تنها مخاطب هدف شما خواهد بود! ممکن است دیگران نیز به آن بپیوندند ، اما شما باید در هر کاری که انجام می دهید به دنبال این فرد باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا