دنیای وب

آنچه باید هنگام بازاریابی وب سایت خود با پادکست بدانید

پادکست یکی از رسانه های بازاریابی است که بسیاری از مردم نمی دانند چگونه ایجاد کنند و چگونه در کسب و کار خود پیاده سازی کنند. پادکست ها کاملا جدید هستند ، اما قطعاً می توانند روزانه تعداد زیادی از بازدیدها را به وب سایت شما بیاورند. بنابراین اگر فکر می کردید نمی توانید از پادکست استفاده کنید ، دوباره فکر کنید.

پادکست آسان است. نیازی به گفتن رایگان نیست. بنابراین راهی دیگر برای انتقال پیام بازاریابی خود بدون صرف یک سنت هزینه تبلیغات است. اگر صدای واضح و واضحی دارید – و منسجم صحبت می کنید … من فکر می کنم باید بلافاصله پادکست ها را در ترکیب بازاریابی خود قرار دهید. نتایج خوبی از آن خواهید دید.

مردم همیشه از من می پرسند ، “چگونه می توانم با پادکست ها ترافیک خود را به وب سایت خود هدایت کنم؟” خوب این پاسخ بسیار ساده است. هنگامی که پادکست خود را شروع می کنید ، آدرس وب سایت خود و مزایای بازدید از آنجا را بگویید و همین کار را در انتهای پادکست انجام دهید. بعضی اوقات مجبور می شوید نام وب سایت خود را تایپ کنید ، زیرا افراد این نوع اشتباه را در مرورگر وب خود تایپ می کنند.

صدا و سیما یک رسانه داغ بازاریابی است. بسیاری از افراد مشهور از پادکست در تجارت خود استفاده می کنند. شخصی که من به طور قطع می شناسم و از پادکست استفاده می کند سوز اورمان کارشناس امور مالی است. او را هر بار در برنامه خود بخاطر بسپارید ، و به همین دلیل بارگیری های زیادی را دریافت می کند. نکته منفی پادکست ها این است که در برخی از زمان ها که پادکست شما طولانی است (مثل 30 دقیقه یا بیشتر) … اندازه پرونده ممکن است زیاد باشد.

اندازه آن چقدر است؟ حدود 400 مگابایت و بالاتر مگر اینکه شما یک کامپیوتر پرسرعت داشته باشید که سریع موارد را بارگیری کند … شما ممکن است مدت زیادی منتظر بمانید تا بارگیری پادکست شما پایان یابد. بنابراین هر زمان پادکست خود را ساختید ، آن را تست کنید ، آن را به iTunes ارسال کنید و ببینید آیا سرعت بارگیری سریع است یا طولانی.

اگر طولانی است ، تصمیم بگیرید که آیا می توانید با کاهش زمان پخش صدا ، اطلاعات خود را به اندازه کوچکتر متراکم کنید. گاهی اوقات این مورد ضروری است زیرا مردم کل روز را برای انتظار برای بارگیری منتظر ندارند. برخی از افراد هنوز برای دریافت آنلاین از اتصالات شماره گیری استفاده می کنند ، بنابراین این چیزی است که شما نیز می خواهید در نظر بگیرید.

فقط روی ارائه محتوای عالی روی پادکست خود تمرکز کنید و خوب خواهید بود. حتماً واضح صحبت کنید و از میکروفون های خوب استفاده کنید. وب کم ارزان را که می تواند صدا را ضبط کند قبول نکنید زیرا من به شما اطمینان می دهم که کیفیت صدا خوب نخواهد بود. در پس زمینه صدای بی صدا زیادی خواهید شنید و آزار دهنده است. این ممکن است باعث شود که دنبال کنندگان شما دیگر گوش ندهند ، زیرا شنیدن آن بسیار سخت است.

بنابراین در برخی از تجهیزات خوب سرمایه گذاری کنید. شاید بتوانید به Radio Shack بروید و یک میکروفون خوب در آنجا بردارید. یا ، قطعاً می توانید در eBay و Amazon.com نیز جستجو کنید. اگر در خانه دوربین فیلمبرداری دارید ، کیفیت صدای دوربین فیلمبرداری را تست کنید و ببینید آیا استفاده از آن به عنوان ضبط کننده پادکست اصلی شما کمک می کند یا خیر.

پادکست چیزی است که افراد زیادی برای شرکت در آن نیاز دارند زیرا این چیزی است که می تواند انقلابی در تجارت ایجاد کند و مشتریان بیشتری را به صورت رایگان به شما جذب کند.

با استفاده از پادکست امروز در کارتان آرزوی موفقیت داریم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا