دنیای وب

آنچه در مورد استخدام نمی دانید می تواند به شما آسیب برساند

خسته شده اید که می بینید بازاریاب های برتر شبکه در حال جذب نیرو هستند و حتی کسی را مجبور نمی کند به فیلم شرکت نگاه کند؟ در این مقاله ، من در مورد آنچه شما در مورد استخدام نمی دانستید و می تواند به شما آسیب برساند با شما صحبت خواهم کرد.

من می بینم که بسیاری از افراد شروع به فعالیت بازاریابی شبکه ای خود کرده و پس از حدود یک هفته می چرخند تا متوجه شوند که واقعاً انصراف داده اند ، دلیل این اتفاق این است که آنها به اندازه کافی سریع به نتیجه دلخواه خود نمی رسند. بیشتر اوقات ، آنها نتوانسته اند کسی را جذب کنند و از این امر ناامید شده اند. مشکل این است که آنها نمی فهمند چه کاری برای درگیر کردن افراد در کارشان لازم است.

تأثیر ضروری است

وقتی می خواهید شخصی را جذب کنید ، باید با او تأثیر بگذارید. اگر افراد به شما ، تصمیم شما یا احساس شغلی شما اعتماد نکنند ، احتمال اینکه در کار شما را دنبال کنند کمتر است. این می تواند برای بسیاری از افراد ناامید کننده باشد زیرا هیچ تأثیری ندارد.

آیا برای کسانی که هیچ نفوذی ندارند امیدوار است؟ چگونه آنها قرار است یک شرکت بازاریابی شبکه ای ایجاد کنند؟

اگر نفوذی برای جذب شخصی در تیم خود ندارید ، پس به احتمال زیاد کسی را در بالاترین سطح خود دارید که از نفوذ برخوردار باشد. شما می توانید از نفوذ و جذابیت آنها برای جذب افراد به تیم خود کمک بگیرید. هرگز لازم نیست در تجارت خود معامله کنید ، اما ایجاد نفوذ خود اقدامی هوشمندانه است.

نتیجه

کار با upline و درخواست از آنها برای برقراری تماس های 3 طرفه و جلسات 2 در 1 به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را با موفقیت بسازید ، بنابراین مطمئن شوید که بر مهارت روشنگری و ارتباطات بین فردی تسلط دارید تا آنها بتوانند اطلاعات و اطمینان لازم را بدست آورند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا