به عنوان یک کارآفرین و بازاریاب رسانه های اجتماعی ، آگاهی از قوانین مربوط به رسانه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. چه برای استفاده شخصی و چه برای بازاریابی آنلاین که از این وب سایتها استفاده می شود ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد موضوعات قانون رسانه های اجتماعی بدانید.
یکی از حساس ترین موضوعات رسانه های اجتماعی که اغلب تحت اسکنر قرار دارد ، سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت های شبکه مانند Facebook ، Twitter و غیره است. اگرچه این سایتها ادعا می کنند دارای خط مشی رازداری و تنظیماتی هستند که به اشتراک گذاری اطلاعات را محدود می کند ، همیشه این احتمال وجود دارد که مکالمات ، پیام ها و غیره شما توسط دیگران دیده شود و همچنین در دادگاه به عنوان مدرک علیه شما استفاده شود.
مانند انتشار محتوای دارای حق چاپ ، این قانون برای به اشتراک گذاری مطالب دارای حق چاپ در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر مجازات می شود. از آنجا که قوانین مربوط به حق چاپ نیز در مورد رسانه های اجتماعی اعمال می شود ، بازاریابان اینترنتی و صاحبان وب سایت های تجاری باید در اشتراک گذاری محتوای دارای حق چاپ در این سایت ها دقت کنند.
به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید از اطلاعات موجود در یک سایت شبکه برای استخدام ، امتناع ، ارتقاء یا از بین بردن کارمندان خود استفاده کنید. با این حال ، شما باید از قوانین خاص چنین رویه هایی آگاه باشید ، حتی یک اشتباه کوچک از طرف شما که می تواند منجر به دعاوی تبعیض آمیز شود.
وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی نیز باید از مقررات FTC یا FTC آگاه باشند ، براساس آن باید تمام تبلیغات و پشتیبانی شما در سایت های شبکه های اجتماعی افشا شود. علاوه بر این ، شما همچنین باید از دستورالعمل های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای صنعت خود رعایت کنید تا از عواقب جدی در آینده جلوگیری شود.