دنیای وب

آنچه را باید درباره قوانین رسانه های اجتماعی بدانید

به عنوان یک کارآفرین و بازاریاب رسانه های اجتماعی ، آگاهی از قوانین مربوط به رسانه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. چه برای استفاده شخصی و چه برای بازاریابی آنلاین که از این وب سایتها استفاده می شود ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد موضوعات قانون رسانه های اجتماعی بدانید.

یکی از حساس ترین موضوعات رسانه های اجتماعی که اغلب تحت اسکنر قرار دارد ، سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت های شبکه مانند Facebook ، Twitter و غیره است. اگرچه این سایتها ادعا می کنند دارای خط مشی رازداری و تنظیماتی هستند که به اشتراک گذاری اطلاعات را محدود می کند ، همیشه این احتمال وجود دارد که مکالمات ، پیام ها و غیره شما توسط دیگران دیده شود و همچنین در دادگاه به عنوان مدرک علیه شما استفاده شود.

مانند انتشار محتوای دارای حق چاپ ، این قانون برای به اشتراک گذاری مطالب دارای حق چاپ در سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر مجازات می شود. از آنجا که قوانین مربوط به حق چاپ نیز در مورد رسانه های اجتماعی اعمال می شود ، بازاریابان اینترنتی و صاحبان وب سایت های تجاری باید در اشتراک گذاری محتوای دارای حق چاپ در این سایت ها دقت کنند.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید از اطلاعات موجود در یک سایت شبکه برای استخدام ، امتناع ، ارتقاء یا از بین بردن کارمندان خود استفاده کنید. با این حال ، شما باید از قوانین خاص چنین رویه هایی آگاه باشید ، حتی یک اشتباه کوچک از طرف شما که می تواند منجر به دعاوی تبعیض آمیز شود.

وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی نیز باید از مقررات FTC یا FTC آگاه باشند ، براساس آن باید تمام تبلیغات و پشتیبانی شما در سایت های شبکه های اجتماعی افشا شود. علاوه بر این ، شما همچنین باید از دستورالعمل های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای صنعت خود رعایت کنید تا از عواقب جدی در آینده جلوگیری شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا