دنیای وب

آنچه شما بصورت آنلاین می فروشید – 3 محصول / خدمات تضمینی به صورت آنلاین درآمد بالایی کسب می کنند

مهمترین چیزی که باید درباره “اینترنت” قدردانی کرد – بالاخره – افرادی هستند که به مسائل نگاه می کنند.

این افراد گاو ، گوسفند و جوندگان نیستند. آنها آرزوها ، ایده ها و تجربیات خودشان را دارند. آنها از اینترنت برای برقراری ارتباط با افراد با تجربه یا کیفیت استثنایی استفاده می کنند. این مقدار واقعی “آنلاین” است.

مشکلی که مردم با آن روبرو هستند این است که وقتی می خواهند به این فکر کنند که چگونه از این طریق “پول در بیاورند” ، شما در دام اغراق و شنیده ها می افتید. استفاده از هر نوع “نیرنگ” برای آوردن حداکثر پول از مردم.

در حالی که باد کردن چیزها مشکلی ندارد ، اما حقیقت این است که مردم کیفیت را می خرند.

هرچه کیفیت محصولات ، خدمات یا ایده های شما بالاتر باشد ، افراد بیشتری تمایل به تعامل با آنها را دارند. این بدان معنی است که اگر می خواهید یک فروشنده آنلاین شوید ، باید * آنچه * در واقع ارائه می دهید – و نحوه کار آن را در نظر بگیرید.

روش انجام این کار بسیار ساده است. دو چیز وجود دارد که مردم به صورت آنلاین خریداری می کنند – محصولات و خدمات …

  • محصولات آنها به وضوح عناصر رابط کاربری “فیزیکی” هستند که معمولاً از طریق سرویس توزیع محلی در کشور (پست سریع ، نامه مدیریت دولتی یا تحویل محلی) تحویل می شوند.
  • خدمات این روش معمولاً برای اقدامات مختلف در سطح “خبره” مانند “نوشتن متن” و “بازاریابی دیجیتال” ارائه می شود. “توسعه نرم افزار” و غیره در حالی که خدمات بسیار سودآور هستند ، کاملاً به نوع خدمات ارائه شده و “ارزش” اولیه ای که برای خریدار ارائه می دهد بستگی دارد.

همه این بدان معنی است که اولین قدم برای تبدیل شدن به “فروشنده” آنلاین این است که به طور آزمایشی بررسی کنید که آیا تمایل به ارائه “محصول” یا “خدمات” دارید.

راز اینجا این است که به هر ترتیب ، مردم * واقعاً “یک سس مخفی” می خرند که شما ایجاد یا پیدا می کنید. به عنوان مثال ، با محصولات – ممکن است بخشی از جذابیت گسترده تر (“درمان طبیعی آکنه”) باشد – در مورد خدمات ، این بدان معنی است که شما نوعی دانش پنهان دارید که بسیاری از افراد طرف آن را نمی گیرند.

علاوه بر این ، ترفند “واقعی” فروش آنلاین فروش راز (نه محصول) است. اکثر مردم در فروش “خدمات نوشتن مطالب” اشتباه می کنند که تقریباً هیچ کس نمی خواهد. در عوض ، بهترین افراد این سرویس را به عنوان چیزی که کاربر نهایی می تواند در تجارت روزانه خود استفاده کند ، “قاب” می کنند … “کپی نوشتن لیست آمازون – لیست محصولات خود را دریافت کنید و امروز آن را در آمازون بفروشید …”

همچنین مهم است که شما درک کنید که موفقیت “آنلاین” – جایی که رقابت شدید است – در درجه اول با توانایی شما در ایجاد مخاطب تعیین می شود. به عبارت دیگر … خود را بفروشید. به جای ارائه یک محصول خاص ، خدمات خود و نحوه عملکرد خود را برای X سال و غیره توضیح دهید …

خرید جدید چادر Vango – 39.99 پوند

یا

خرید چادر Vango جدید – 39.99 پوند (تحویل روز بعد ، بیش از 20 سال کار ، اعزام فوری ، خدمات به مشتریان 24/7)

صرف نظر از این ، بدون درک نحوه ارائه واقعی محصولات / خدماتی که مردم خریداری می کنند ، تا حدودی بی معنی است.

3 محصول وجود دارد * همیشه * به خوبی در اینترنت کار می کنند …

  1. خدمات خلاق (طراحی ، بازاریابی ، کپی و نوشتن)

    مکانهایی مانند Fiverr و UpWork پر از افرادی است که پول نقد در دست دارند و منتظرند تا برای کارهای خلاقانه LUCID به شما پول نقد بدهند. اگر در زمینه فتوشاپ ، مدل سازی سه بعدی ، بازاریابی دیجیتال یا نوشتن مطالب کپی رایت تجربه داشته باشید ، معمولاً مخاطبان زیادی را در انتظار آزمایش خدمات خود می یابید. با این حال ، فقط به این دلیل که میزان زیادی تقاضا وجود دارد ، کار را آسان نمی کند. این افراد نتیجه می خواهند و انتظار دارند که بتوانید به آنها برسید. اگر قصد ارائه خدمات خلاقانه را دارید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید انجام کار “رایگان” برای ساخت نمونه کارهای خود است. بعد از اینکه کمی کار رایگان انجام دادید ، شروع به لیست کردن خدمات “برهنه” خود در مواردی مانند Fiverr کنید و ببینید آیا کسی گاز می گیرد یا نه. از ارائه قیمت بسیار پایین (5 دلار یا چیزی دیگر – فقط برای داشتن جذابیت) نترسید. وقتی کمی از این حرکت شلیک کردید ، باید شروع به جستجوی “زاویه قاتل” کنید که می توانید از آن استفاده کنید. یک نمونه از این آژانس نوشتن متن SPXMAC در Fiverr است. آنها شروع به نوشتن مقالات کردند و به سرعت به نوشتن لیست آمازون روی آوردند – که اکنون بیش از 30 سفارش در روز دریافت می کند.

  2. خدمات پشتیبانی فنی / نوآوری + محصولات

    گرچه می توانید این را به عنوان “برنامه” قاب کنید ، اما فراتر از این است. اگر هر نوع مهارت فنی دارید – اعم از برنامه نویسی ، مدیریت سیستم ها و غیره – تعداد زیادی از افرادی را پیدا می کنید که می خواهند وب سایت ها / برنامه های وب / سرورها / فروشگاه های تجارت الکترونیکی را مرتب کنند. اکنون ، معمولاً به دو روش می توان از این طریق استفاده کرد … اول ، شما گروهی از افراد را دارید که فقط به تخصص فنی نیاز دارند (“سایت وردپرس من را برطرف کن” یا موارد دیگر). این افراد برای عملکرد صحیح سایت های خود قیمت بازار را پرداخت می کنند. آنها بهتر به طرحهای “تبدیل بالا” پاسخ خواهند داد (این باعث افزایش فروش می شود). اگر با بسیاری از افراد مانند اینها کار می کنید ، تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارند ترافیک است. اگر قادر به ارائه خدمات “ایجاد ترافیک” به آنها باشید ، عملکرد شما معمولاً خوب است. دوم ، افرادی خواهید داشت که فقط می خواهند حضور آنلاین خود را افزایش دهند. آنها ممکن است با برخی از ابزارها مانند WordPress ، ClickFunnels یا موارد مشابه دیگری گیر کرده باشند – نکته این است که آنها علاقه زیادی به استفاده بیشتر از سیستم خود دارند. اگر به خرید بیشتر این خریدها علاقه دارید ، به آنها این فرصت را بدهید تا از طریق اتوماسیون بازاریابی و سایر خدمات متمرکز بر محصول ، قیف فروش خود را گسترش دهند.

  3. محصولات محبوب (ارائه شده با تخفیف)

    سرانجام – اگرچه ارائه “تخفیف” کاری نیست که شما واقعاً بخواهید انجام دهید – معامله با محصولات محبوب اینگونه است. به خصوص با گسترش مراکز تجارت الکترونیکی (آمازون و سایر کشورها) که اکنون فرصت های گسترده ای را برای شرکت های کوچکتر فراهم می کند ، * فرصت های زیادی برای کسب درآمد با ارائه محصولاتی که مردم واقعاً به دنبال آن هستند وجود دارد. اکنون ، به یاد داشته باشید که این بدان معنا نیست که شما فقط می توانید در پشت محصولات پنهان شوید – همان “قانون طلایی” در اینجا اعمال می شود که در مورد سایر موارد نیز اعمال می شود … مردم شما را می خرند (نه محصولات شما و غیره). برای این منظور ، دو روش وجود دارد که می توانید محصولات “محبوب” را ارائه دهید و سودهای کلانی کسب کنید … یا با ارائه محصولات خود (تجارت الکترونیکی) و یا با ارائه بررسی محصولات. از دیدگاه تجارت الکترونیکی ، اشتباه بزرگی که مردم در اینجا مرتکب می شوند این است که آنها به سادگی محصولات و قیمت ها را لیست می کنند. آنها هیچ تمایزی ندارند و بنابراین در نهایت با آمازون رقابت می کنند (شما هرگز در یک مبارزه پیروز نخواهید شد). بهترین سایت های “تجارت الکترونیکی” مبتنی بر تأثیرگذار هستند (این بدان معنی است که شما با محصولی که ارائه می دهید کاری انجام می دهید). به عنوان مثال ، فرض کنید شما لباس های سفارشی را ارائه می دهید – و پارچه های مختلف و خدمات خیاطی را برای همراهی آنها می فروشید. از نظر تمایز بسیار کمی است که می توانید روی محصولات خود ایجاد کنید … اما با نحوه استفاده از آنها (رویدادها / شبکه های انحصاری) ، همه چیز جالب می شود. با تمرکز انرژی خود در ایجاد قابل رویت ترین ، انحصاری ترین و سودآورترین رویداد ممکن – به طور خودکار تقاضای لباس / پیراهن و غیره خود را ایجاد می کنید و به موجب “تأثیرگذار” بودن ، می توانید تجارت تجارت الکترونیک خود را از پشت همه اینها رشد دهید. بعلاوه ، شما * ممکن است بخواهید نگاهی به تجربیات “نظرات” ما بیندازید. اینها وب سایتها / برنامه هایی هستند که – به طور عمیق – همه “بهترین” محصولات موجود در بازار را پوشش می دهند. اکنون ، شما قبلاً می توانستید یک سایت مرور ناشناس ایجاد کنید و آنها را مجبور کنید کمیسیون هایی را از رتبه بندی Google خارج کنند. دیگر نه – رسانه های اجتماعی به یکی از عناصر عظیم ترکیب بازاریابی بررسی ها تبدیل شده اند. اگر آماده هستید که خود را برای تبدیل شدن به “تأثیرگذار” در یک مکان خاص سرمایه گذاری کنید ، می توانید به طور فعال محصولات را بررسی کرده و از فروش آنها از طریق سوپرمارکت پورسانت بدست آورید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به رقابت فعالانه با آمازون و غیره ، بیشترین نظم را داشته باشید.

اگرچه اینها معمولاً خوب کار می کنند ، درک این نکته بسیار مهم است که در نهایت ، خریداران می خواهند با افراد استثنایی ارتباط برقرار کنند. ارائه خدمات “عادی” باعث کاهش آنها نخواهد شد – به همین دلیل اکثر مردم در شروع یک کار “آنلاین” (به عنوان مثال تجارت الکترونیکی و غیره) کوتاهی می کنند – به معنای واقعی کلمه هیچ کس به پیشنهاد خسته کننده ای که ارائه می دهند اهمیت نمی دهد.

در دنیای مدرن که نوجوانان 12 ساله به ابزار ، مخاطبان و منابع مشابه شما دسترسی دارند ، بسیار مهم است که خود را متمایز کنید.

* نحوه انجام این کار دقیقاً مشخص می کند که کدام نوع خریدار در کارتهای اعتباری وی نشان داده می شود. طرز فکری که باید واقعاً دنبال کنید ، خدمات فروتنانه است. با هر خرید / پروژه به عنوان فرصتی برای سود و پیشرفت بیشتر رفتار کنید – همیشه به دنبال ارائه خدمات / محصولات جدید باشید و هرگز کالای مشابه را “نفروشید”. اگر چیزی وجود دارد ، خود را بفروشید …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا