دنیای وب

آنچه که Game of Thrones می تواند در مورد آژانس های تبلیغاتی آنلاین به ما بیاموزد

این که آیا شما طرفدار نمایش هستید یا شاید هرگز یک اپیزود را تماشا نکرده اید ، همه در این سیاره (یا به نظر می رسد) با برنامه تلویزیونی آشنا هستند ، Game of Thrones (GoT). تأثیر آن بر رسانه های اصلی این است که همه چیز تأثیر خود را دارد گرفتم در همین راستا ، حتی آژانس های تبلیغاتی آنلاین نیز در دسترس این نمایشگاه هستند.

شاید بهتر باشد بگوییم که آژانسهای تبلیغاتی آنلاین از بعضی جهات کاملاً مشابه آنچه اتفاق می افتد است گرفتمو با توجه به ماهیت جدی داراییها ، ممکن است این سؤال پیش بیاید که تبلیغات آنلاین دقیقاً چیست. حقیقت این است که تبلیغات آنلاین دنیایی بسیار وحشیانه است.

قبل از غوطه ور شدن در اژدها و رنگ های مهمانی ، بهتر است با کاوش در مضامین رایج موجود در گرفتم که به خوبی با دنیای تبلیغات آنلاین مرتبط است. برای مبتدیان ، شاید مهمترین مبحث در هر دو زمینه قدرت باشد. همه می خواهند به بالا صعود کنند ، و وسایلی که این امر اتفاق می افتد ، گاه به نوعی بی پروا است. این ممکن است از نظر دنیای تبلیغات کمی سخت باشد ، اما با این حقیقت واقعیت وجود دارد که دنیای آژانس تبلیغاتی آنلاین شلوغ می شود و این منجر به رقابت بین آژانس بیشتر می شود. مشتریان در صحنه تبلیغات جوایز معتبری کسب می کنند و با ایجاد ارتباط مناسب ، آژانس تبلیغاتی می تواند میزان تأثیر آن در گسترش تبلیغات آنلاین را ببیند.

مهم است که به مفهوم عدالت و شریک اصلی آن ، حیله گر نگاه کنیم. گرفتم او ایده عدالت را به دست می گیرد و آن را از روی گوش خود می چرخاند زیرا در بیشتر موارد ، افراد خوب و سریع هلاک می شوند. شرور تمایل دارد با استفاده از حیله گری خود پیروز شود. از نظر تبلیغات ، عدالت را می توان مفهوم بهتری از نظر برابری بین سازمانی در تأمین امنیت مشتری جدید دانست. حیله گری راهی است که هم اکنون آژانس ها باید تمرکز بسیار باریکی را در مورد تخصص در مناطق خاصی از بازی تبلیغاتی آنلاین حفظ کنند. علاوه بر این ، حیله گری همچنین درک می کند که گرفتن افراد مناسب در آژانس خود شانس موفقیت شما را افزایش می دهد زیرا به دنبال بهترین ها بوده اید.

سرانجام ، آژانس های تبلیغاتی آنلاین کاملاً غوطه ور هستند گرفتم مباحث بلوغ و واقعیتهای سخت. در حالی که آژانس های تبلیغاتی موفقیت خود را در مقابل نتایج مثبت کمتر ارزیابی می کنند ، آنها می دانند که چه چیزی مؤثر است و چه نمی کند. آنها همچنین می دانند که استراتژی های قدیمی نه تنها به به روز رسانی نیاز دارند ، بلکه سازگاری عمومی با دنیایی جدید با فناوری ارائه شده برای بقا حیاتی است. ایستادن محکم ، تنبلی یا دروغ گفتن در جلال کسی به نفع کسی نخواهد بود و در آخر اینکه آژانسهای تبلیغاتی نیز در معرض خطر ناپدید شدن هستند.

به نظر می رسد آژانس های تبلیغاتی آنلاین در یک بازی موفقیت یا ناکامی تا حدودی خطرناک پذیرفته شده اند. بسیار شبیه به بازی تاج و تخت هواداران و آژانسهای تبلیغاتی آنلاین از این سؤال می كنند كه آینده چه خواهد شد ، اما در چنین چشم انداز مشاغل دشوار ، هیچ لوكسی برای انتظار برای فصل بعد ندارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا