دنیای وب

آنچه LinkedIn شما بلافاصله به دیگران می گوید

داشتن مشخصات کامل در کانال های رسانه های اجتماعی برای موفقیت در کسب و کار شما بسیار مهم است. در بین این کانال ها ، LinkedIn شاید مهمترین کانال برای تجارت شما به طور کلی باشد.

اهمیت یک پروفایل لینکدین قوی و کامل

همه چیز در مورد حرفه شما پیوند دارد. افراد به روزرسانی های نمایه و وضعیت شما را مرور می کنند تا بدانند که در کار خود چه کاری انجام می دهید و برای پیدا کردن چه چیزهایی در حرفه شما هستند. این بخش بسیار مهمی از شخصیت حرفه ای شماست.

اگر مشخصات LinkedIn شما به درستی تکمیل شود ، برخی از اطلاعاتی را که دیگران هنگام نمایش اطلاعات شما برای آنها جستجو می کنند ، پردازش می کند.

  • حوزه تخصص / دانش بنیان شما چیست؟ شما ممکن است ترکیبی از مهارت و دانش منحصر به فرد داشته باشید و این ترکیب ممکن است برای مشتریان بالقوه (یا موجود) ایده آل باشد. مهم است که دانش و تجربیات خود را به طرز قانع کننده تری ارائه دهید تا دیگران توجه کنند. هرچه بیشتر درباره این موضوع آگاهی داشته باشید ، بازاریابی بیشتری خواهید داشت. این برای شما و تجارتتان بسیار مثبت است.
  • اعتبار خود را نشان دهید: اعتبار یکی از مهمترین خصوصیاتی است که می توانید در یک تجارت داشته باشید. اگر دیگران شما را قابل اعتماد نمی دانند ، آنها نمی خواهند با شما تجارت کنند. اعتبار و اعتماد بلوک های اساسی ساختمانی است که برای رسیدن به موفقیت باید جامد باشد. علاوه بر اعتبار ، توانایی شما برای به اشتراک گذاشتن مقدار مشخصی از جزئیات با مردم است (البته بدون رها کردن در فروشگاه).
  • مهارت های ارتباطی خود را نشان دهید: مهارت های ارتباطی برای موفقیت شما بسیار مهم است. البته این به معنی تمام مهارت های ارتباطی (کتبی و شفاهی) است. با توجه به مهارتهای روحانی ، شما هستید باید اطمینان حاصل کنید که آنها نه تنها خطایی ندارند ، بلکه مطالبی که می نویسید نیز قانع کننده و زیبا هستند. این برای هر کلمه ای که می نویسید صدق می کند. این استاندارد باید بطور دائم حفظ شود. اگر هر کلمه نوشتاری حاوی خطا باشد ، متأسفانه خواننده از این خطاها پریشان می شود و قادر نخواهد بود به آنچه که می خواهید ارتباط برقرار کنید ، متمرکز شود. اگر شما در حال نوشتن هستید و به خودتان اعتماد ندارید که همه خطاها را بگیرد (البته هر نویسنده اشتباه می کند) ، پس برای شما مفید خواهد بود که برای دریافت این خطاها از شخص دیگری کمک بگیرید. یک دلیل وجود دارد که آنها می گویند یک نویسنده نباید نوشتار خود را ویرایش کند.
  • نام تجاری خود را به وضوح نشان دهید: نام تجاری شخصی شما باید یک ارتباط روشن برای ارتباط با شما باشد و چه کسی را نمایندگی می کنید. بسیار مهم است که اگر مارک شخصی خود را به درستی ارتباط ندهید ، نتوانید به شخص دیگری اجازه دهید بفهمد که چرا شرکت شما را برای یک شرکت دیگر انتخاب کرده اند. شما نیاز به یک عبارت تجاری قوی دارید که دقیقاً چگونگی ایستادن بالاتر از رقبا را توضیح خواهد داد.
  • دمیدن شاخ خود: زمان هایی در کار وجود دارد که لاف زدن نامناسب است. با این حال ، وقتی دستاوردهایی حاصل می شود که برای شخص دیگر جذاب و جذاب باشد زیرا این تجربیات / دانش به نفع آنها خواهد بود ، ایده خوبی است که به دهان خود ضربه بزنید. از این گذشته ، شخص دیگر مایل است با شما همکاری کند زیرا شما خیلی موفق بوده اید و می خواهید از مزایای دستاوردهای خود بهره مند شوید.
  • آنچه را که می توانید در جدول بیاورید به وضوح بیان کنید: در این روز و سن ابزارهای پیشرفته فناوری ، مهم است که به همان اندازه که در تجارت شما اعمال می شود ، از آن سود ببرید. با این وجود ، فعال بودن نیز مهم است و به این فکر کنید که چگونه دانش شما در مورد ابزارهای مختلف می تواند به افراد دیگری نیز کمک کند. این به دلیل اعتبار شماست. هرچه بیشتر بدانید (البته فقط دانش مربوطه) ، برای شخصی که قصد استخدام شما را دارد جذابیت بیشتری خواهد داشت.
  • اشتیاق شما کجاست: حقیقت این است که اگر به چیزی اشتیاق دارید ، با آن کار بزرگی انجام خواهید داد. او همه چیز و بیشتر را به او می دهد. این اشتیاق باید به وضوح پیش بیاید. موفقیت شما به آن بستگی دارد. تمام این اشتیاق باید در پروفایل LinkedIn شما منعکس شود و این اولین چیزی است که شخص دیگر آن را خواهد دید.

نتیجه

همه نکات مورد بحث در اینجا باید در نمایه LinkedIn شما باشد. اگر اینگونه باشد ، شما بسیار موفق خواهید بود و می توانید قبل از شناختن شغل خود ، به سطح بعدی بروید. اطمینان حاصل کنید که متمرکز و در نقطه نظر باشید. علاوه بر این ، باید نیازها و نیازهای مخاطبان هدف را در نظر بگیرید. در نمایه خود ، به یاد داشته باشید که در مورد هویت و آنچه در نمایه خود نمایندگی می کنید ، به وضوح صحبت کنید. تجارت شما به آن بستگی دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا