دنیای وب

آهنرباهای سرب خود را ایجاد کنید

ابتدا بخش خاصی از بازار را برای هدف گیری انتخاب خواهیم کرد.

سپس ما “قول” شما را خواهیم داد.

بعد عنوان را می نویسیم و در مورد قالب تصمیم می گیریم.

سرانجام ، ما در واقع آهنربای سرب شما را ایجاد خواهیم کرد.

بخش بازار خود را انتخاب کنید

بزرگترین اشتباهی که مردم می بینند این است که سعی دارند همه چیز را به آهن ربای اصلی خود به همه ارائه دهند.

بیایید زمینه بازاریابی اینترنتی را به عنوان مثال در نظر بگیریم.

بازاریابان جدید در حال نوشتن یک آهنربا بزرگ مانند “چگونه می توان در بازاریابی اینترنتی درآمد زیادی کسب کرد” است.

واضح است که آنها در تلاشند همه افراد را از هر تجربه ای که می خواهند در همه زمینه ها به صورت آنلاین کسب درآمد کنند ، هدف قرار دهند.

این مخاطبان گسترده ای هستند.

مورد دیگر ممکن است این باشد: “چگونه یک پدر بزرگ باشیم.” و چه کسی؟ نوزادان تازه متولد شده؟ بچه های جوان؟ کلاس بچه های مدرسه؟ نوجوانان؟ کودکان با نیازهای خاص؟ فرزندان فرزندخوانده؟ بچه ها را تشویق کنید؟

این یک حرف کلیشه ای است اما واقعیت دارد: وقتی سعی می کنید همه چیز برای همه مردم باشد ، برای هیچ کس هیچ چیز نیستید.

هرچه بتوانید بخشی از بازار خود را اختصاص دهید ، موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

این بدان معنا نیست که شما فقط می توانید یک فضای باریک را سرویس کنید. شما می توانید در چندین بخش مختلف کار کنید. شما فقط باید چندین آهنربای سرب مختلف – یکی برای هر یک – ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما در بازار دوست یابی هستید. شما می توانید یک آهنربا اصلی ایجاد کنید که هدف آن باشد:

زنان حرفه ای در اواخر بیست و سی سالگی به دنبال یک شوهر کامل هستند

مردان تازه طلاق گرفته که بیش از یک دهه است که با هم قرار ملاقات ندارند

بیوه های بالای 40 سال که احساس تنهایی می کنند اما از دوست شدن دوباره می ترسند

مردانی که می خواهند در زمین بازی کنند

زنانی که می خواهند با بچه ها قرار بگذارند

· و غیره

هر یک از این قسمت ها ترس ، خواسته ، چالش ، انگیزه و … متفاوت دارند.

شما به راحتی می توانید 100 امکان را پیدا کنید ، اما این شما هستید که می توانید با استفاده از آهنربا سرب خود ، بخشی مناسب را برای هدف گیری انتخاب کنید.

به قسمت خاصی از بازار فکر کنید که می خواهید آهنربا اصلی آن را بنویسید.

وقتی تصمیم گرفتید ، به مرحله بعدی بروید.

وعده خود را پیشه وری کنید

شما در مرحله قبل بخش خاصی از بازار را انتخاب کرده اید. اکنون وقت آن است که به آنها قول بدهیم.

هدف در اینجا ورود به مکالمه ای است که در واقع در ذهن مشتری بالقوه اتفاق می افتد.

از خود بپرسید نگرانی آنها چیست؟ ترس آنها چیست؟ آنها بیش از هر چیزی چه می خواهند؟

آنها در واقع چه مکالمه ای دارند و چگونه می توانید با قول وارد آن مکالمه شوید؟

چه ارزشی می توانید به آنها بدهید که در جایی که اکنون زندگی می کنند مقاومت نکنید؟

مقدار موجود در آهنربا سرب شما باید بسیار خاص باشد و به راحتی مصرف شود.

در اینجا هیچ دوره عظیمی وجود ندارد. 200 صفحه کتاب نیز وجود ندارد.

شما می خواهید آهنربای سرب شما به محض دریافت مشتری احتمالی آن مصرف شود. اگر برای آنها یک کتاب 200 صفحه ای ارسال کنید ، مطمئناً این کتاب را برای بعداً کنار می گذارند.

و سپس او هرگز نمی آید.

اگر آنها هرگز آهنربای سربی مصرف نکرده اند ، چگونه می توانید ثابت کنید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید و از یک مقام برخوردار هستید؟

و نکته دیگر در مورد نوشتن کامل 200 صفحه کتاب برای استفاده به عنوان آهنربای سرب – اگر اشتباه می کنم چه؟ چه می شود اگر مکان مناسب برای هدف گیری را انتخاب کنید ، موضوع اشتباهی را برای گفتن انتخاب کنید یا قول اشتباه را انتخاب کنید ، تمام آن زمان را هدر دادید وقتی که می توانستید خیلی سریعتر با یک آهنربا کوتاه متوجه شوید.

هدف شما ایجاد ارزش عظیم به تنهایی ، اما بدون عارضه و طول است.

بیایید چند نمونه از مکان دوست یابی انجام دهیم:

زنان حرفه ای در اواخر بیست و سی سالگی به دنبال یک شوهر کامل هستند – این زنان می دانند چه چیزی می خواهند و وقت تلف کردن ندارند. شما ممکن است قول دهید که به آنها نشان دهید چگونه بلافاصله همه بازندگان را از بین ببرند و وقت خود را تلف کنند و سنگهای قیمتی پنهانی پیدا کنند که شرکای زندگی عالی را تشکیل دهند.

مردان طلاق اخیراً که بیش از یک دهه است با هم قرار نگذاشته اند – این مردان مدت طولانی از گردش خون خارج شده اند و فراموش کرده اند که چگونه با زنان موفق رفتار کنند. به علاوه ، آنها نگرانند که همه چیز تغییر کرده است ، زمان تغییر کرده و دوست یابی تغییر کرده است. بنابراین ممکن است به شما قول دهید که 3 روش ساده برای شروع یک مکالمه عالی با هر زنی به آنها نشان دهید ، هر چقدر هم از عمل دور باشند.

بیوه های بالای 40 سال که احساس تنهایی می کنند اما از قرار ملاقات دوباره می ترسند – آنها در مورد همسریابی احساس گناه می کنند ، قرار ملاقات برای آنها ترسناک است ، آنها هیچ سرنخی از رابطه خود ندارند و نمی دانند که آیا او احتمال دارد تا آخر عمر تنها باشد. آنها در ابتدا باید کارها را خیلی کند انجام دهند. بنابراین ممکن است به آنها قول دهید که چگونه ابتدا مردانی را پیدا کنید که با آنها دوست باشند و ببینید آیا اوضاع از آنجا پیش می رود یا خیر.

شما قبلاً مخاطب مورد نظر خود را به دست آورده اید ، بنابراین اکنون باید ایده هایی را برای قول هایی که می توانید قول دهید بنویسید.

پس از لیست خود ، یکی را انتخاب کنید. اگر می ترسید این کار اشتباهی باشد ، یا به دلیل تلاش برای به دست آوردن این کمال معطل شده اید ، فقط یکی را انتخاب کنید.

همیشه می توانید بعداً آن را تغییر دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا