دنیای وب

آواتار (2009) درسهایی با الهام از فیلم در تجارت اینترنتی

من مطمئن هستم که بسیاری از شما فیلم آواتار را اکنون تماشا کرده اید … اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید ، منتظر تماشای آن در فیلم ها و به خصوص طرز تهیه فیلم باشید. به صورت سه بعدی!

برای برخی ، این ممکن است فقط منبع سرگرمی دیگری باشد. من منتقد فیلم نیستم ، اما چیزی که بعضی اوقات می توان در یک فیلم از آن غافل شد این است که چه چیزهای عالی می توانید از آن یاد بگیرید. و من فقط به پیام او در مورد عشق و صرفه جویی در محیط زیست اشاره نمی کنم ، بلکه بیش از این تأثیر آن بر مردم و اینکه چگونه او ممکن است یک سری تشویش در فیلم سازی را رد کرده است نیستم. خواندن درباره فیلم از دیدگاه تجاری واقعاً عالی و الهام بخش است.

چگونه است؟ در اینجا 4 موردی را یاد گرفته ام.

1. هل دادن مرزها

جیمز کامرون مانند کارگردان برجسته ، چشم انداز است. رویاهای بزرگ و در اینجا بیشتر فیلم ها ابتدا شروع می شوند. همانطور که در سر این مغز متفکر خواب می بیند. او که در هالیوود به عنوان یک کارگردان خواستار شناخته شده است ، همیشه بهترین ها را می خواهد. او از محدودیت ها عبور کرد تا اینکه بسیاری سالها کار خود را به خاطر آوردند.

مطالعه: آیا تقاضا و کمال چیز خوبی است؟ برخی ممکن است شکایت کنند و بگویند که این چیز خوبی نیست زیرا ممکن است شما را به عنوان یک روح عالی جلوه دهد. اما به این روش نگاه کنید. اگر می خواهید کاری انجام دهید ، این کار را انجام دهید یا اصلاً انجام ندهید. دونالد ترامپ اظهار می کند: “اگر به هر حال می خواهید فکر کنید ، بزرگ فکر کنید!” علاوه بر این ، اگر از خود و دیگران بخواهید بهترین باشند ، در کاری که انجام می دهید بهترین خواهید بود.

2. جستجوی تفصیلی

با هر مشاغل ، همیشه لازم است ابتدا با یک ایده شروع شود. سپس راهی برای تجسم ایده و برنامه ریزی برای نحوه اجرای آن وجود دارد. جیمز کامرون حتی قبل از ساخت تایتانیک در آویز هم آواتار داشت ، آن وقت فقط یک پیش نویس بود. هنگامی که وی سرانجام تصمیم به تولید این فیلم گرفت ، تحقیقات گسترده ای انجام شد تا اطمینان حاصل شود که می توان همه جزئیات مربوط به جهان پاندورا را زنده کرد. جزییاتی مانند ایجاد محیط و زبانی که در این سیاره عجیب مورد استفاده قرار می گیرد ، آیا این فیلم قابل مشاهده است؟

مطالعه: در این یادداشت ، همان مورد برای بازاریابی است. قبل از انجام هر ایده ، باید همواره کارهای خانه خود را انجام دهید – تحقیق. با جستجوی نیازهای بازار ، رقبای شما در این مکان و یافتن محصولات با کیفیت برای موفقیت در کسب و کار آنلاین شما ضروری است. پس از انجام جستجوی جامع ، تصویری واضح تر از اجرای کمپین بازاریابی خود دریافت خواهید کرد.

2. یک طاقچه پیدا کنید

شاید این مانند بازاریابی 101 باشد ، اما همیشه خوب است به عنوان چیزی که باید در نظر بگیرید. 3D قبلاً در بازار نشان داده شده بود ، اما فیلم های زیادی وجود نداشتند که به صورت سه بعدی و ارزش تماشای آنها باشند. با درک این واقعیت که پتانسیل استفاده نشده ای وجود دارد ، دسته فیلم های سه بعدی آواتار رشد کرده است. آواتار به وضوح موفق ترین سازنده فیلم های سه بعدی در جهان است. صدای بلند و خنده دار آواتار به صورت سه بعدی مطمئناً منجر به نیاز به ورود بیشتر پروژکتورهای سه بعدی به سینماها خواهد شد. عالی برای سینما ، سینما و دوستداران فیلم به طور یکسان است.

مطالعههمیشه پیدا کردن طاقچه شما مهم است. با توجه به درس شماره 2 ، قبل از فرآیند تحقیق ، این ایده خوبی است که هدف مشخصی از کجا می خواهید سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال آموزش سگ. آواتار به اندازه کافی خوش شانس بود که دو پرنده را با یک سنگ به قتل رساند. بازار سه بعدی اصلی ترین مکان ارائه شده توسط این فیلم بود. اما در بازار انبوه 2D نیز استقبال خوبی شد.

3. ایجاد یک شریک زندگی

به شرکت هایی که پیوستند نگاهی بیندازید تا بتوانید برای آنها کار کنید. IMAX آشکارا یکی از آنها بود ، مک دونالد شریک تبلیغاتی بزرگی بود ، ماتل بازی های AR و غیره را خلق کرد و افرادی که واقعاً از این فیلم سود خواهند برد قطعاً فاکس قرن بیستم خواهند بود. این فیلم به تنهایی علاوه بر 100 میلیون دلار دیگر بازاریابی و تبلیغات حدود 300 میلیون دلار هزینه نیز داشته است (The Big Business of Avatar – CNBC.com). بیایید نگاهی به همه چیز در سراسر جهان نگذاریم ، حتی در کشور من. این فیلم حتی قبل از نمایش برتر فروخته شد. خرید بلیط پس از افتتاح فیلم دشوارتر شد. مهم نیست که چه مدت می خواهید بلیط بگیرید ، آنها همیشه یا با صندلی های محو شده فروخته می شوند. این فقط یک یادداشت است که میزان فروش بلیط برای آواتار (3D) در مالزی چقدر خوب است.

مطالعهنکته این است که شما می توانید وقتی منابع خود را در کنار هم جمع می کنند ، چگونه می توانند از مزایای آن استفاده کنند. مطمئناً این اسلحه های بزرگی است که در بالا درباره آنها صحبت می کنیم. اما در همان رویدادهای گذشته ، مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک اغلب در بازاریابی آنلاین اتفاق می افتد. ساختن شبکه مخاطبین در پایگاه داده خود بسیار مهم است. شما هرگز نمی دانید چه زمانی قادر خواهید بود به یکدیگر کمک کنید. به عنوان مثال McD’s یک برند فست فود است ، اما او توانست با موج بلند و بازاریابی که آواتار داشت سوار شود. در همان زمان ، این فیلم به بازار عرضه می شود زیرا تعداد بیشتری از مردم از آنجا که می خواهند سریع نیش بزنند ، از آن مطلع خواهند شد. این یک وضعیت برنده است و من عمیقاً معتقدم که همیشه کار با دیگران خوب است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا