دنیای وب

آپارتمانهای دارای امتیاز برتر در تولسا

اگر به تالسا نقل مکان می کنید یا در حال حاضر در آن زندگی می کنید ، اما می خواهید آپارتمانهای جدید تالسا را ​​برای اجاره پیدا کنید ، این تجربه می تواند کمی طاقت فرسا باشد. قسمتهای مختلفی از این شهر شگفت انگیز برای زندگی وجود دارد که هرکدام موافقان و مخالفان خود را دارند و در هر یک از این جوامع تعدادی آپارتمان شگفت انگیز وجود دارد.

یک گزینه بسیار مناسب آپارتمانهای Riverbend در جنوب تولس است. در آنجا می توانید استودیو را فقط ماهیانه 399 دلار اجاره کنید. همچنین می توانید آپارتمانهای بزرگتر با قیمت 975 دلار برای واحدهای سه خوابه و دو حمام 1383 فوت مربعی تهیه کنید. گرچه قیمت آن از بعضی جاهای دیگر کمتر است اما از نظر امکانات رفاهی کم ندارد. این مجموعه دارای تهویه مطبوع است که در اوکلاهما یک امر ضروری است و حیوانات خانگی مجاز به پرداخت ودیعه هستند. اتصالات خشکشویی و خشک کن در واحدها و دروازه های دسترسی محدود با نظارت 24 ساعته وجود دارد. در آنجا می توان کارهای تفریحی نیز انجام داد ، مانند بازی در زمین فوتبال یا گشت و گذار در پارک 25 هکتاری با دریاچه ماهیگیری. یک زمین بسکتبال ، استخر شنا و زمین تنیس نیز وجود دارد.

مجتمع عالی دیگر Stonehaven Villas ، واقع در شرق بزرگراه 169 است. این آپارتمان ها مقرون به صرفه هستند که برای یک خوابه از 709 دلار شروع می شود و برای یک آپارتمان دو خوابه دو خوابه تا 1،327 دلار شروع می شود. قیمت اجاره شامل استفاده از کلیه امکانات عالی در این ساختمان از جمله مرکز تناسب اندام ، استخر و زمین بازی می باشد. همچنین دارای گاراژهایی با دسترسی مستقیم به واحد شما می باشد. در داخل واحدها ، سقفهایی با ارتفاع نه فوت با قالب تاج ، ماشین ظرفشویی ، سینک باغ و پنجره های بزرگ مشاهده خواهید کرد.

اگر به دنبال چیزی کمی بیشتر در حومه شهر هستید ، ممکن است بخواهید حیاط های جنوبی تولس را بررسی کنید. این مکان در کنار مرکز خرید هدرریج و پارک زیبای شکارچی واقع شده است و این مکان را به مکانی عالی برای زندگی در کنار بچه ها تبدیل کرده است. با توجه به فاصله دورتر از مرکز شهر ، اوضاع کمی ارزان تر است ، یک واحد یک خوابه ، یک حمام با قیمت 529 دلار به بالا و یک آپارتمان دو خوابه و دو حمام با قیمت 779 دلار به بالا.

واحدها دارای تهویه مطبوع ، پنکه سقفی ، سقف های طاق دار و واشر / خشک کن هستند. این انجمن دارای 2 استخر شنا ، زمین های والیبال شن و ماسه های مخصوص پیک نیک با کباب پز است و همچنین شنبه ها برای مستأجر صبحانه های قاره ای سرو می کند. یکی دیگر از مزایای این جامعه این است که شما می توانید قرارداد اجاره کوتاه مدت حداکثر سه ماهه را امضا کنید. اگر می خواهید منطقه ای را تجربه کنید یا زمانی که به دنبال خرید خانه هستید به مکانی برای زندگی نیاز دارید ، این بسیار عالی است.

یکی از جالبترین و زیباترین آپارتمانهای تولسا آپارتمانهای Philtower Loft است که در مرکز شهر تولسا در خیابان بوستون جنوبی واقع شده است. می توانید یک اتاق زیر شیروانی 950 فوت مربعی یا یک شیروانی 1150 فوت مربعی را انتخاب کنید که از 1425 دلار تا 1900 دلار باشد. این واقعاً یک زندگی با کلاس بالا در مرکز شهر است. اگر در مرکز شهر کار می کنید بسیار عالی است. دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و همچنین اتصال به سیستم تونل مرکز شهر. در صورت نیاز به انجام کار ، فضای اداری نیز در ساختمان موجود است.

با این حال ، همه چیز نیست ، زیرا این ساختمان دارای فرصت های بازی زیادی است. پس از پایان تماشای مناظر بی نظیر مرکز شهر از این ساختمان در ثبت ملی اماکن تاریخی ، فعالیت خود را انتخاب می کنید. وقت خود را در باشگاه بگذرانید یا از مسیر برای پیاده روی ، دویدن یا دوچرخه سواری استفاده کنید. از آنجا که دارای یک پورتال دسترسی است ، می توانید در این انجمن احساس امنیت کنید. از دیگر امکانات عالی دیگر این ساختمان می توان به سقف های طاق دار و آشپزخانه های سفارشی مجهز به لوازم استیل ضد زنگ اشاره کرد.

اینها تنها چند مورد از آپارتمانهای عالی تولسا در آنجا هستند ، بنابراین حتما سایتهایی مانند apartmentreviews.net را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا