دنیای وب

آپارتمان های دوستانه دانشجویی در شارلوت

شارلوت دارای تعدادی دانشگاه مشهور است که شهر را به خانه خود تبدیل می کند و به همین دلیل تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه وجود دارند که همیشه به دنبال اجاره آپارتمان های شارلوت برای اجاره در این شهر هستند. اما پیدا کردن یک آپارتمان در هنگام دانشجویی در کالج می تواند دشوار باشد ، به خصوص اگر قبلاً آپارتمانی را اجاره نکرده اید و در بودجه هستید. بیایید نگاهی به برخی از آپارتمان های بسیار توصیه شده برای دانشجویان در شارلوت بیندازیم.

در حقیقت ، پیدا کردن آپارتمان های شارلوت دوستانه دانشجویی از آنچه فکر می کنید راحت تر است. بسیاری از دانشکده ها لیستی از آپارتمان ها را در وب سایت های خود دارند یا به آنها پیوند داده اند ، یا می توانند لیستی از مناطقی را ارائه دهند که نیاز دانشجویان را برآورده سازد. به عنوان مثال ، مؤسسه هنری شارلوت دارای یک صفحه کامل است که به کمک به دانشجویان شرکت کننده در مؤسسه در یافتن آپارتمان های دوستانه کالج در نزدیکی همان مدرسه می پردازد. با این کار می توانید با مجتمع های آپارتمانی مانند 901 Place ، یک مجتمع آپارتمانی خارج از دانشگاه که در حال حاضر دارای قراردادهای اجاره ای است که به طور خاص برای دانشجویان طراحی شده است ، آشنا شوید. یا Halton Park که دارای 9 برنامه طبقه مختلف ، یک تئاتر چندرسانه ای ، یک کافه و حتی یک کافی نت است ، برای هر دانشجوی دانشگاه ایده آل است.

اگر در دانشگاه کارولینای شمالی شارلوت ، کالج جامعه مرکزی پیمونت یا کالج جامعه روون Caparros شرکت می کنید و یا به دنبال عضویت در آن هستید ، تعداد بسیاری از آپارتمان های دانشجویی در اطراف این سه کالج وجود دارد. دو آپارتمان بسیار توصیه شده برای دانشجویان عبارتند از The Edge و University Walk. Edge چهار طرح طبقه اتاق خواب با شروع از 424 دلار برای هر شخص در هر ماه ارائه می دهد. آنها امکانات بسیاری را ارائه می دهند که شامل زمین بسکتبال ، زمین والیبال ، استخر شنا ، مرکز تناسب اندام ، برنزه کردن رایگان و موارد دیگر می باشد. دانشگاه واک نیز چهار طرح اتاق خواب را از 479 دلار در هر ماه شروع می کند. آنها با همان مرکز تفریحی ، کتابخانه دی وی دی ، مرکز رایانه و … امکانات دیگری را ارائه می دهند.

University Terrace در 9509 واقع شده است. Terrace University Terrace Terrace یکی دیگر از مجتمع های مسکونی است که با حضور دانشجویان در UNCC محبوب است. آپارتمان ها چهار اتاق خواب از 230 دلار در هر ماه شروع می کنند. این آپارتمان در محوطه دانشگاه کمیسیون جبران خسارت سازمان ملل واقع شده است. واحدها شامل کلیه لوازم خانگی با واشر و خشک کن هستند. این مجموعه مجهز به نظارت ویدیویی 24 ساعته است که به دانشجویان ایمنی می بخشد.

برای دانشجویان UNCC که مایل به زندگی با بسیاری از هم اتاقی های خود نیستند ، یک اجتماع مسکونی به نام باغ های کلویل وجود دارد که در جوار دانشگاه کمیته سازمان ملل واقع شده است. این انجمن دارای دو اتاق خواب است که از 650 دلار در ماه برای کل واحد شروع می شود. واحدهایی که شامل برق ، آب ، فاضلاب ، کابل و اینترنت پر سرعت هستند در هر ماه با 830 دلار شروع می شوند.

بسیاری از آپارتمان های شارلوت در نزدیکی بسیاری از دانشگاه های شهر وجود دارد ، اما اگر می خواهید زیاد ، به بیرون از این محله نگاه کنید ، به خصوص اگر حمل و نقل خود را داشته باشید یا از حمل و نقل شهری استفاده نکنید. این ممکن است به شما کمک کند ارزش دلار خود را بیشتر کنید و ممکن است بسته به آنچه از کالج می خواهید و امتحان کردن آپارتمان خریداری کنید ، بدون نیاز به هم اتاقی خریداری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا