دنیای وب

آژانس تبلیغاتی شما چقدر هزینه دارد؟

اگر یک مورد را بدانم وجود دارد ، این است که آژانس های تبلیغاتی ارزان نیستند. آنها ماهانه به شما شارژ می کنند و نتایج عادی را به شما می دهند و انتظار دارند روز خوبی داشته باشند. آنها معمولاً گروه کوچکی از مواد بازاریابی را برای شما ایجاد می کنند و ممکن است رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را مدیریت کنند ، اما بیشتر ، این دامنه خدمات آنهاست. و البته برای همه اینها ، هزینه خدمات آنها بسیار زیاد خواهد بود.

بسته به مکانی که می خواهید قیمت ها متفاوت است. بدیهی است اگر به آژانس تبلیغاتی خیابان مادیسون می روید ، انتظار داشته باشید بالاترین قیمت ها را بپردازید. اما اگر مبتدی باشید و در همان نزدیکی حرکت کنید که جدید است … آنها احتمالاً هزینه مشابه شما را نمی پردازند. آنها ممکن است مبلغ 3000 دلار را برای یک بسته اصلی بازاریابی آنلاین شارژ کنند. معمولاً این شامل بنرها و مطالب تبلیغاتی ، احتمالاً طراحی وب سایت ، وب سایت موبایل ، کمپین بازاریابی ایمیل و البته خدمات SEO می شود.

حال اگر برای همه اینها 3000 دلار بپردازید و نتیجه خوبی کسب نکنید ، این چیز خوبی نیست. اما این چیزی است که احتمالاً شما آن را نمی دانید … برخی آژانس های تبلیغاتی وقتی شما را به عنوان مشتری می برند ، از یک مشاور معروف بازاریابی (مانند من) “نظر دوم” دریافت می کنند تا بتوانند موفقیت مشتریان را تضمین کنند. بنابراین ، آنها مبلغ 3000 دلار برای معامله بسته ای را به شما پرداخت می کنند ، سپس آنها را برای مدت یک ساعت به من استخدام می کنند و از برخی تغییرات و استراتژی هایی که براساس آنچه مشاور بازاریابی گفته است آگاه می سازند.

آژانس های تبلیغاتی و آژانس های بازاریابی همه به همان روش کار می کنند. شما می بینید که بسیاری از مردم در مورد بازاریابی آنلاین و استراتژی های بازاریابی اینترنتی صحبت می کنند ، اما آنها واقعاً نمی دانند چگونه آنها را عملیاتی کنند. مطمئناً ، همه در مورد بازاریابی ویدیویی ، وبلاگ نویسی ، یوتیوب ، بازاریابی ایمیل ، سئو و … صحبت می کنند … اما اگر این سیستم عامل های اصلی را امتحان کنید و هنوز پول مورد نظر خود را بدست نیاورید ، پس چرخ های خود را چرخانده اید.

بسیاری اوقات ، این کاری است که بسیاری از آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی انجام می دهند. آیا می دانید بعضی از شرکتها حتی می توانند برای شما نتایج جعلی کسب کنند؟ آنها بیرون می روند و توصیفاتی را از جایی خریداری می کنند ، یا می روند و دنبال کنندگان جعلی را در فیس بوک و توییتر خریداری می کنند و فقط آنها را به حساب خود اضافه می کنند تا بتوانند با شهرت خوبی ظاهر شوند. این حقیقت است. من این کار را نمی کنم – زیرا این اتلاف پول است و حقیقت واقعی ناشی از نتایج واقعی است ، اما بیشتر از این … اگر آنها وعده های خود را برای کمک به شما در کسب درآمد بیشتر حفظ نمی کنند ، در واقع شما را تقلب می کنند. موافقید؟

تفاوت بین اکثر آژانس های تبلیغاتی آنلاین و بازاریابی در این است که آنها از تکنیک های خاص مبتنی بر سنت استفاده می کنند. از طرف دیگر ، من به استراتژی های پیچیده تکیه می کنم. من در مورد استراتژی هایی صحبت می کنم که بلافاصله کار می کنند – فرقی نمی کند وب سایت شما به نظر برسد ، در حال حاضر چقدر ترافیک دریافت می کنید یا چقدر پول در حال حاضر کسب می کنید.

اگر هم اکنون در حال از دست دادن پول آنلاین هستید ، بسیاری از آژانس های تبلیغاتی نمی دانند چگونه این مشکل را برطرف و رفع کنند. او آنچه را که می خواهید بشنوید ، به شما نقل قول می کند ، پرداخت شما را می گیرد و امیدوار است که آنها بتوانند مشکل شما را حل کنند. در حالی که برخی آژانس ها یک بار هزینه شما را پرداخت می کنند ، برخی کار بر روی فرض تکرار پرداخت های ماهانه است. به عنوان مثال ، اگر از یک شرکت جستجوگرها برای مدیریت رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می کنید ، مجبور هستید ماهانه آنها را پرداخت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. هزینه ای که آنها پرداخت می کنند بسیار زیاد است.

همچنین ، وقتی نوبت به روش بازاریابی می رسد که بیشتر آژانس های تبلیغاتی از آن استفاده می کنند ، تفاوت بین سبک آنها – و روشی که افرادی که می توانند سود فوری به شما بدهند ، متوجه خواهند شد. من بر اساس بازاریابی “سود فوری” کار می کنم. نباید منتظر بمانید ، “نام خود را گسترش دهید” یا بازاریابی کنید تا کمپین های خود را به بازار عرضه کنید.

اگر یک کارت ویزیت بیش از یک ماه طراحی کرده باشید ، آن را به 100 مشتری جدید یا پیشرو تحویل می دهید ، و این کارت ویزیت قرار است فوراً منجر به بازگرداندن مشتریان و مشتریان شود. این موضوعی است که روند نزولی دارد – اما بسیاری از آژانس های بازاریابی این دستگاه مهم بازاریابی را نادیده نمی گیرند ، و آنها به سادگی یک کارت ویزیت خسته کننده و استاندارد را طراحی می کنند – این باعث ایجاد تجارت جدید نمی شود.

در اینجا جنبه هایی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری برای استخدام مشاور بازاریابی اینترنتی یا آژانس تبلیغاتی به آنها توجه کنید ، زیرا در پایان روز یا پول در می آورید ، یا پول خود را نیز از دست خواهید داد. چرا برای بهبود تجارت خود سرمایه گذاری در “امل” را از دست می دهید؟ قبل از خرید 3000 دلار – 5000 دلار برای استخدام آژانس تبلیغاتی برای به دست آوردن دوره بازاریابی خود ، باید تصمیم درستی بگیرید و آن را عاقلانه انجام دهید.

این زندگی واقعی است ، هر روز صاحبان مشاغل کوچک و کوچک پول خود را از دست می دهند زیرا آنها امید و اعتماد خود را به یک آژانس تبلیغاتی می گذارند و مبارزات آنها به هم می خورد. اطمینان حاصل کنید که آنها از تکنیک هایی استفاده می کنند که به نتایج فوری دست یابند. اگر من به شما بگویم شما باید منتظر بمانید تا نتایج را ببینید … خوب است.

هر یک از مواد بازاریابی که آنها را شارژ می کنند باید برای آن کار کنید و بلافاصله آن را برای شما ایجاد کنید. این نباید ساخته شود که مارک شما را بسازد یا مردم را به “آگاهی” شما تبدیل کند. این مواد بازاریابی باید بلافاصله در روز اول کار کنند و شما باید بلافاصله کار خود را شروع کنید. این موارد را قبل از اینکه دلار بعدی خود را صرف آژانس تبلیغاتی کنید که می خواهد 3000 دلار – 5000 دلار برای یک بسته بازاریابی طراحی شده با “قرار گرفتن در معرض” در نظر بگیرد ، در ذهن داشته باشید.

گزینه های بهتری وجود دارد ، و اگر بیش از حد سردرگم شده اید که خود به خود بازاریابی بپردازید ، از شخصی و حرفه ای شخصی که روزانه این کار را انجام می دهد ، جستجو کنید – و بدانید که وقتی صحبت از بازاریابی اینترنتی می شود ، درباره چه چیزی صحبت می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا