دنیای وب

آیا آدرس تجارت خود را در 2 تا 5 سال گذشته منتقل کرده اید؟

آیا می دانید در وب دایرکتوری های تجاری وجود دارد که مشاغل شما در آنها فهرست شده است و هرگز مشترک آنها نشده اید؟

آنها لیست های رایگان هستند و منتظرند شما ادعا کنید. با ادعای لیست شما ، وقتی افراد به دنبال نوع کسب و کار شما می گردند ، می توان دید کسب و کار شما را در وب بهبود می بخشد.

من بهترین دایرکتوری های وب را پیدا کرده ام که به بالای موتورهای جستجوی وب رسیده اند که لیست های وب رایگان را در آنها ارائه می دهند. آنها می خواهند شرکت هایی که لیست می کنند در رده های بالای موتورهای جستجو قرار بگیرند و من نیز این کار را می کنم.

اما اگر کارت خود را مطالبه نکنید ، آنها لیست شما را با اطلاعات جدید کسب و کار شما به روز نمی کنند. همچنین ، گاهی اوقات دایرکتوری لیست شما را در منطقه مناسب قرار نمی دهد تا نتایج جستجوی خوبی برای نوع تجارت شما بدست آورد. وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است تجارت خود را از دست دهید زیرا مشتریان نمی توانند شما را پیدا کنند.

تجارت همیشه در حال حرکت است! اگر تجارت خود را منتقل کرده اید یا قصد دارید به زودی به آن منتقل شوید ، واقعاً باید لیست خود را به روز کنید !!

من می خواهم در مورد اینکه چرا پیوند وب سایت خود به وب سایت های دیگر مانند دایرکتوری های وب تجاری مهم است ، با شما صحبت کنم. هنگامی که گوگل یا سایر موتورهای جستجو وب سایت شما را برای رتبه بندی کنترل می کنند ، سن وب سایت و تعداد بازدیدهای شما را بهمراه تعداد پیوندهایی که از وب سایتهای دیگر دارد ، بررسی می کنند.

این تعیین می کند که چگونه وب سایت شما رتبه بندی می کند و در جستجوهای وب قرار می گیرد. ما بهترین راه های بهبود سایت شما را پیدا کرده ایم و می خواهیم آنها را به روشی مقرون به صرفه به شما ارائه دهیم.

من برای دستیابی به نتایج جستجو بهتر و راههایی برای کمک به شما در رسیدن به مشتری ، برنامه هایی ارائه کردم.

بدیهی است که مهم است که مشاغل کوچک حضور آنلاین خود را مدیریت کنند. اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو

(SEO) برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک جدید است ، اما درک آن می تواند کلید دستیابی به مشتریان جدید و افزایش درآمد باشد. این مفهوم ممکن است برای افرادی که با بازاریابی اینترنتی آشنایی ندارند تهدیدآمیز به نظر برسد ، اما وقتی آن را به مراحل ساده تقسیم می کنیم واقعاً بسیار ساده است ، کاری که در اینجا انجام می دهیم

طبق تعریف ، سئو فرآیند ایجاد هرچه بیشتر وب سایت در موتورهای جستجو است. اما SEO مهم است حتی اگر شرکت شما وب سایتی نداشته باشد. دلیل این امر این است که شرکت شما همچنان در فهرست های مختلف به صورت آنلاین ذکر شده است.

این هدف از بهینه سازی موتور جستجو برای جذب افراد به وب سایت شما است که به جذب مشتری بیشتر به وب سایت کسب و کار شما کمک می کند.

با به روزرسانی لیست های رایگان خود ، قابلیت مشاهده را در موتورهای جستجوی اینترنتی ایجاد کنید. (افزودن عکس نیز به شما کمک می کند) Business Network به رشد بزرگ و کوچک مشاغل کمک می کند! اما هرچه لینک بیشتری به وب سایت دفتر خود داشته باشید ، وب بیشتری نیز دارید. این بدان معنی است که شما ابزار بیشتری برای جستجوی وب و هدایت مشتری به وب سایت و تجارت خود دارید!

پل میس

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا