دنیای وب

آیا آمازون راه حل خوبی برای میزبانی سایت وردپرس شماست؟

پس از مواجه شدن با این واقعیت که به یک ارائه دهنده میزبانی سریعتر نیاز داشتم ، تصمیم گرفتم سرانجام برخی از محصولات میزبانی آمازون را امتحان کنم. آمازون خدمات وب بسیاری دارد که شروع آنها دشوار است ، اما من تصمیم گرفتم که آنها را امتحان کنم.

اولین چیزی که به دنبال آن گشتم توانایی میزبانی وب سایت های وردپرس بود. پس از اندکی جستجو دریافتم که آمازون به تازگی برنامه ای برای وردپرس معرفی کرده است. با محصول جدید آنها “LightSail” ، متوجه شدم که پیکربندی و بارگذاری وردپرس بسیار آسان است. همچنین بسیاری از برنامه های معروف CMS دیگر مانند دروپال و جوملا نیز وجود دارند. اگر به راه حل تجارت الکترونیکی علاقه دارید ، Magento نیز پشتیبانی می شود.

Lightsail برای استقرارهای بزرگ استفاده نمی شود ، اما برای نیازهای کوچکتر بسیار مفید است. به طور خلاصه ، شما ثبت نام می کنید ، نام دامنه خود را وارد می کنید ، وردپرس را تنظیم می کنید ، مناطق DNS خود را تنظیم می کنید ، آدرس IP استاتیک اختصاص داده شده خود را اختصاص می دهید و فعال می شود.

وقتی می خواهید یک برنامه را شروع کنید ، آمازون از آن به عنوان “نمونه” یاد می کند. می توانید نمونه مورد نظر (وردپرس ، دروپال و …) را انتخاب کرده و دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید.

1. اولین چیز این است که نمونه خود را نام ببرید. اگر نام آن را نگذارید ، Lightsail یکی را برای شما ایجاد می کند. آمازون در مناطق فعالیت می کند و در مورد من معمولاً ویرجینیا است. اگر دوست دارید می توانید منطقه را تغییر دهید ، اما بهتر است آن را در منطقه پیش فرض بگذارم.

2. شما همچنین برنامه Instance را انتخاب می کنید که هزینه ماهانه متناسب با نیاز شماست.

3. همچنین می توانید چندین نسخه دیگر را اجرا کنید و یا جفت کلید SSH پیش فرض را انتخاب کنید یا جفت کلید را تغییر دهید. همانطور که در بالا ذکر شد ، من همیشه به تنظیمات پیش فرض عمل می کنم.

4- سپس روی ایجاد کلیک کنید. 2 دقیقه طول می کشد و سپس صفحه با یک آدرس IP عمومی و نام کاربری ظاهر می شود تا به نمونه متصل شود. شما به کلید خصوصی خود از حساب آمازون خود نیاز دارید ، بنابراین اگر آن را ندارید ، باید آن را ایجاد کنید.

5- Bitnami برای اتصال به وب سایت جدید استفاده می شود. اما پس از بارگیری وردپرس ، می توانید با هر شرکت میزبان دیگر دقیقاً به همان روش وارد شوید. Bitnami بسیار شهودی است و یادگیری پیمایش بیش از 15 یا 20 دقیقه طول نمی کشد.

همچنین برخی از راهنماهای پروژه و فیلم ها برای کمک به نصب وجود دارد. طبق راهنمای پروژه وردپرس ، فقط 5 مرحله وجود دارد ، اما در واقع مانند 8 مرحله هستند.

من این را چند هفته پیش بارگیری کردم ، بنابراین وقت نکردم که کاملاً آن را ایجاد کنم ، اما برای بارگیری موضوع مشکلی نداشتم. من همچنین از یک پلاگین AWS (رایگان) استفاده می کنم که هر پرونده رسانه ای را از S3 Cloudfront به آمازون S3 کپی و ارائه می کند. امیدوارم این باعث کاهش زمان بارگیری صفحه من شود.

لازم است بعضی از موارد به نداشتن cpanel عادت کنند ، اما ، به طور کلی ، می توانم بگویم که این “بله” قطعی است حداقل به تجربه Lightsail آمازون برای میزبانی سایت های وردپرسی شما.

بعدی در دستور کار آمازون است؟ سایت های HTML.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا