دنیای وب

آیا ارائه دهنده میزبانی وب شما مسئول محتوای شما است؟

ارائه دهنده میزبانی وب مسئولیت های بسیاری دارد ، از جمله محافظت و محافظت از محتوای مشتریان خود. اما آیا این بدان معنی است که میزبان وب می تواند داده های شما را اسکن کند و پرونده های شما را مرور کند؟ آیا میزبان وب می تواند براساس نتایج خود در محتوائی که شما میزبان هستید دخالت کند و خدمات شما را خاتمه دهد یا تعلیق کند؟ در این مقاله به مسئولیت های یک ارائه دهنده میزبانی وب و چگونگی عملکرد آنها با محتوای میزبان مشتری می پردازیم.

پرونده های مخرب یا آلوده

اگر در حال ذخیره کردن فایلهای مضر یا آلوده هستید که برای عملکرد یا ثبات سرور یا خدمات ارائه شده مضر هستند ، میزبان قطعاً می تواند مداخله کرده و حساب را به حالت تعلیق درآورد. تقریباً تمام میزبان ها این شرایط مداخله را در شرایط خدمات میزبانی وب خود قرار می دهند و همچنین ترجیح می دهند ابتدا پاسخ دهند و سپس به دنبال شفاف سازی هستند. وقتی یک نگرانی واقعی در مورد آلوده شدن حسابهای دیگر یا استفاده از سرورهای آنها به عنوان ابزاری یا هدف حمله یا آسیب دیدگی وجود دارد ، یک شرکت میزبان وب بسیار مداخله خواهد کرد.

نقض قوانین حق تکثیر

حق نسخه برداری یک منطقه کلیدی است که در آن میزبان وب مجبور به مداخله است. هنگامی که مشتری میزبان وب یا صاحب وب سایت از انجام هرگونه درخواست حذف یا هرگونه اعلامیه ای درباره نقض حق نسخه برداری امتناع ورزید ، مرحله بعدی تماس با میزبان یا ارائه دهنده شبکه است. شرکت های میزبان غالباً با توجه به اینکه مشتری شرکت خدمات میزبان را برای خدمات پرداخت کرده است ، در بین شاکیان و مشتریان محدود می شوند ، اما ممکن است شاکی یک وکیل یا یک مقام دولتی با اختیارات قانونی باشد. این یک منطقه بزرگ خاکستری برای شرکت های میزبان است ، گرچه آنها طبق قانون نیازی به اجرای هرگونه درخواست حذف ندارند ، مگر اینکه حکم دادگاه را دریافت کرده اند ، زیرا آنها هیچ تصمیمی برای تصمیم گیری یا قضاوت در مورد ماهیت نقض حق چاپ ندارند و یا به موضوع شکایت نمی پردازند. با این حال ، به دلیل فشار عظیم شرکتهای حقوقی و شاکیانی که تهدید به شکایت در ارائه دهنده شبکه می کنند ، حساب ها بارها به حالت تعلیق درآمده و در انتظار تحقیقات درباره تخلف هستند.

فعالیت مشکوک

اگر فکر می کنید می توانید از ارسال نامه های جمعی ممنوع یا حملات DoS از حساب خود دور شوید ، ممکن است تعجب کنید که می دانید که بسیاری از میزبان ها مکانیسم های امنیتی متفاوتی دارند که به طور خودکار هرگونه فعالیتی را کشف و خنثی می کنند. تقریباً در همه موارد فعالیت مشکوک که در آن میزبان اعتقاد دارد شما مشکوک انجام می دهید ، ممکن است معقولانه عمل کرده و حساب شما را به حالت تعلیق درآورده و در انتظار تحقیقات یا توجیهاتی از طرف شما باشند.

درخواست های مقامات دولتی

اگر یک مقام دولتی بخواهد حساب شما فسخ شود ، به حالت تعلیق درآید و یا حتی به آنها تحویل داده شود ، باید ارائه دهنده هاستینگ همیشه مطابقت داشته باشد. بندرت می تواند ارائه دهنده خدمات به دنبال توجیهی برای صلاحیت مرجع دولتی باشد ، زیرا آنها بیشتر از انجام مشاجرات دعوی در انجام امور خود علاقه مند هستند.

اکثر میزبان ها تا زمانی که مشروعیت و قانونی داشته باشند تلاش می کنند از اطلاعات و محتوای مشتریان خود محافظت و محافظت کنند. در صورت دریافت درخواست حذف یا درخواست مداخله در داده های مشتری ، همیشه سعی می کنید ابتدا با مشتری تماس بگیرید و توضیحی را درخواست کنید. اگر مشتری به شکلی مشکوک یا بدون تعامل رفتار کند ، مدتی به او داده می شود تا مشکل شاکی حل شود. سپس ، آنها به صورت موردی ، حساب را در انتظار تحقیقات متوقف كردند. ارائه دهندگان خدمات به دلیل وابستگی به نهادهای مختلف دیگر ، از اختیارات محدودی برخوردار هستند و به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا