دنیای وب

آیا از بازاریابان اینترنتی درباره ارسال Ezine مطلع شده و چگونه می توانند از مقالات Ezine بهره ببرند؟

آیا شما اصطلاح “نشر من را تزئین می کند” را شنیده اید؟ شاید این را شنیده باشید اما دقیقاً نمی دانید که چیست. نشر Ezine در اصل جایی است که شما مجله آنلاین (خبرنامه) خود را بصورت پیش تعریف شده به لیست مشترکین خود ارسال می کنید. در اینجا چند نکته برای پست الکترونیکی شما آورده شده است:

1. اسپم ارسال نکنید: اگر افراد برای دریافت ایمیل ماهانه من ثبت نام می کنند ، با احترام از آن استفاده کنید. دائماً مردم را با پیشنهادات فروش خالی بمباران نکنید. هیچ کس نمی خواهد ثبت نام کند و با اعتقاد داشته باشد که آنها فقط اطلاعات باکیفیتی را از شما دریافت می کنند تا پس از فروش پیشنهاد فروش را دریافت کنند.

2. کیفیت: مردم برای دریافت مطالب باکیفیت تر از شما در خبرنامه های eZines مشترک می شوند. اگر آنها وب سایت شما را دوست دارند و برای شنیدن اطلاعات بیشتر مشترک هستند ، آیا واقعاً می خواهید برای آنها replated PLR یا محتوای بی ارزش ارسال کنید؟ هیچ راهی برای تشکر از شما وجود دارد ، درست است؟

3. ایجاد رابطه: هدف اصلی شما با ezine ایجاد رابطه با خوانندگان است. این مطالب خوب را برای آنها ارسال کنید که فکر می کنند “وای ، اگر این محتوای رایگان باشد ، می دانم دوره آن چقدر خوب است؟” ارائه چیزی برای فروش مناسب است ، اما ابتدا باید با دانستن شما و تمایل خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از آنها شگفت زده شوید.

4- Autopilot: می توانید با استفاده از سرویس پاسخگوی اتوماتیک ، پست الکترونیکی خود را روی خودکار بگذارید. شما فقط باید در چند هفته یا چند ماه آینده تمام قسمتهای الکترونیکی خود را وارد کنید و آنها به تنهایی بیرون می روند!

انتشارات Ezine روشی عالی برای ایجاد خوانندگان وفادار ، ایجاد رابطه و در نهایت ایجاد جریان درآمد شماست. با این وجود ، پول نباید کاتالیزور باشد یا در محتوای شما ظاهر شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا