دنیای وب

آیا از بازاریابی Ezine در بازاریابی اینترنتی خود استفاده می کنید؟

هنگامی که می خواهید بفهمید که چگونه می توانید به محتوای وب خود مراجعه کنید ، گزینه های زیادی برای ارزیابی وجود دارد. مهم است که کالاهایی را انتخاب کنید که با محصول / خدمتی که ارائه می دهید و مخاطبان هدف برای آن محصول / خدمات مطابقت داشته باشند.

استفاده از ezines برای تبلیغ محصولات شما یک روش عالی برای دستیابی به مخاطبان مناسب است زیرا ezines در همه جا ممکن است. حتی ezines در اطراف ezines وجود دارد! اگر می خواهید وقت خود را صرف انجام تحقیقات خود در زمینه های الکترونیکی احتمالی متناسب با طاقچه خود کنید ، می توانید از راهنماهای ezine استفاده کنید.

اگر با ezines نا آشنا هستید ، در اصل خبرنامه ای است که به لیست مشترکین ارسال شده که علاقه خود را برای دریافت آن تأیید کرده اید. اگر فردی را پیدا کردید که با پیشنهادات مشاغل شما مطابقت داشته باشد ، یک مخاطب واجد شرایط برای تبلیغ را در اختیار دارید.

بهترین راه برای رسیدن به این مخاطب ، قرار دادن آنچه که تبلیغ Ezine Solo نامیده می شود است. در اصل ، این بدان معناست که ezine تبلیغ متن شما را با قیمتی برای مخاطبان خود ارسال می کند.

برای یافتن ezine های صحیح ، می توانید راهنماهای ezine را جستجو کرده و کلمات کلیدی یا عبارت های کلیدی را که نماینده تجارت شما هستند جستجو کنید تا یک آدرس اینترنتی هدفمند را پیدا کنید که می توانید در آن تبلیغ کنید.

در اینجا تعدادی از راهنماهای بسیاری که می توانید به آنها نگاه کنید:

لیست جدید طیف گسترده ای از دسته بندی های کلی و هزاران هزار خبرنامه خاص را برای انتخاب در میان این دسته ها ارائه می دهد.

EZINESearch به شما امکان می دهد دسته کلی مربوط به شغل خود ، توضیحات و برخی از کلمات کلیدی را بنویسید. پس از وارد کردن این اطلاعات ، شما به نتایج جستجو منتقل می شوید و می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که ezine ارائه می دهد ، اندازه لیست پستی ، تعداد دفعات ارسال پیام و غیره کسب کنید.

BestEzines هزاران ایمیل دارد که به همراه بررسی ها و اطلاعات کامل در مورد هر یک از این آدرس ها از جمله مخاطب هدف ، فرکانس خبرنامه ، برچسب ها و نمایش های ایمیل نمایش داده می شود.

راهنمای Ezine لیست بسیار خوبی از موضوعات الکترونیکی را در تعداد خوبی از موضوعات ارائه می دهد اما جزئیات مربوط به هر یک از آنها را در اختیار شما قرار نمی دهد. با این حال ، همیشه بهتر است برای بررسی آمار ، قیمت و غیره از ezine با ناشر ezine مستقیماً تماس بگیرید.

راهنمای eZine جوژنا هم در لیست لیست الکترونیکی و هم در لیست کتابهای الکترونیکی خدمت می کند ، که لمس خوبی است. این سایت بسیار خوب است و اطلاعات بسیار خوبی را در مورد هر دو موضوع به روش واضح و آسان برای درک در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای Ezines در واقع یک سرویس پولی است اما ارزش سرمایه گذاری لازم را دارد. این وب سایت نه تنها مشخصات کاملی از همه برنامه های مختلف را در اختیارتان قرار می دهد و هم صاحب آن ، چارلی پیج ، به شما توصیه می کند تا علاوه بر سایر برنامه ها ، از خدمات خود نیز استفاده کند.

ما امیدواریم که این راهنماهای Ezine حاوی برخی از اطلاعات مورد نظر شما باشد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا