دنیای وب

آیا این 5 اشتباه در اتوماسیون بازاریابی مرتکب می شوید؟

اتوماسیون بازاریابی به ابزاری حیاتی برای کسب و کارها در هر اندازه تبدیل شده است. این می تواند به شما در دستیابی و حفظ یک مزیت رقابتی کمک کند. نتایج فروش را تسریع کنید. علاوه بر این ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا مخاطبین بیشتری را با پیام های سفارشی ارسال شده در زمان مناسب به اشتراک بگذارید. بنابراین می توانید روابط خوبی برقرار کنید.

با این حال ، هر سیستم اتوماسیون بازاریابی یکسان نیست. در واقع تعداد بسیار کمی از افراد دارای همه ابزارهای اساسی در یک بسته خدمات هستند. اگر اینگونه باشد ، می تواند باعث ادغام قسمتهایی از سیستم از اشخاص ثالث شود که می تواند هزینه و زمان زیادی برای شما داشته باشد ، به ویژه هنگامی که در جاده ها همه چیز خراب شود.

به همین دلیل آنقدر مهم است که شما ابتدا می دانید سیستم اتوماسیون بازاریابی جامع چیست.

اتوماسیون بازاریابی یک نرم افزار مبتنی بر سرور است که فن آوری های مختلف را با هم ادغام می کند.

4 مهمترین روشهای اتوماسیون برای فعالیتهای بازاریابی

ابتدا شامل CRM است که به شما امکان می دهد اطلاعات مخاطبین خود را جمع آوری ، ذخیره و استفاده کنید. برای اینکه بتوانید مخاطبین خود را بر اساس زمینه ها و برچسب های سفارشی تقسیم کنید ، رفتاری مانند باز کردن ایمیل و کلیک روی پیوندها ، به علاوه خریدها.

دوم ، این شامل یک سیستم پیام رسانی خودکار برای ایمیل ها ، متن ها ، کارت پستال ها و وظایف است. با این کار می توانید هر پیام را بر اساس زمان ثبت نام ، تاریخ ، رفتار ، خرید و موارد دیگر برای مخاطبین خود ارسال کنید.

سوم ، از قابلیت تجارت الکترونیکی برخوردار است. صفحات سفارش را با فرم و درگاه پرداخت برای خریدهای یک کلیک ادغام می کند. بعلاوه این امکان را برای شما فراهم می کند که در صورت تمایل با یک سبد خرید ادغام شوید. بیشتر از همه ، این می تواند فرآیندهای مبتنی بر معاملات موفق یا ناموفق ، اشتراک ، دوره های آزمایشی ، برنامه های پرداخت ، کوپن و موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهد.

چهارم ، این باید یک سازنده کمپین داشته باشد که به شما امکان می دهد هر تماس را در یک سفر شخصی با نتایج قابل اندازه گیری انجام دهید. این به شما امکان می دهد چندین کمپین برای ثبت نام ، فروش ، افزایش فروش ، فروش پایین و نگهداری ایجاد کنید.

یک سیستم اتوماسیون بازاریابی مانند سیستم پیاده سازی شده در Ontraport می تواند مزایای اضافی را فراهم کند. این شامل پیگیری بازاریابی است تا به شما کمک کند ببینید کدام تبلیغات ، صفحه های اصلی و ایمیل ها بیشترین بازده را دارند. بازاریابی وب سایت و عضویت در شرکت های وابسته برای کمک به شما در افزایش تعداد مشتری و فروش. صفحه فرود و سازنده فرم به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه وب سایت های حرفه ای طراحی کنید. و یک مربی و سیستم امتیازدهی کلیدی برای کمک به شما و تیم فروش شما در پیگیری هدایت و تبدیل آنها به مشتری است.

سه مزیت اصلی سیستم اتوماسیون بازاریابی این است که می توانید آن را برای تجارت خود شخصی سازی کنید. می توانید همزمان مبارزات بازاریابی متعددی داشته باشید که به صورت 24/7 در حال اجرا هستند. بعلاوه می توانید فعالیتهای مخاطبین را در طول سفر خودکار کنید. اما اشتباهات اتوماسیون بازاریابی نیز وجود دارد که می توانید در این راه مرتکب شوید.

خطای اتوماسیون بازاریابی شماره 1: ارسال ایمیل به مخاطبینی که ثبت نام را انتخاب نکرده اند

اتوماسیون بازاریابی شامل ایمیل های مبتنی بر مجوز است. این به این معنی است که شما برای مخاطبانی که به شما اجازه ارسال اطلاعات به آنها را می دهند ایمیل ارسال می کنید. می توانید هنگام ثبت نام برای هر مخاطب در سیستم خود اجازه بگیرید. با این حال ، وارد کردن یک لیست یا افزودن دستی مخاطب به سیستم اتوماسیون بازاریابی خود نقض قوانین SPAM است. در صورت انجام این کار ، می توانید ایمیل هایی که حتی به کسانی که به شما اجازه می دهند را تحویل دهید ، چانه بزنید.

خطای اتوماسیون بازاریابی شماره 2: عدم نگهداری پایگاه داده مخاطبین فعال

حتی بعد از تماس گرفتن برای ثبت نام ، باید آن را فعال نگه دارید. این بدان معنی است که شما باید مرتباً ایمیل هایی حاوی محتوای مربوطه را برای آنها ارسال کنید تا حداقل هفته ای یک بار با آنها تعامل داشته باشید. در غیر این صورت ، ممکن است آنها شما را فراموش کنند و چند ایمیل ارسال شده را باز نکنند. با گذشت زمان ، می توانند تعاملی کمتری داشته باشند و از این طریق تحویل ایمیل به کل پایگاه داده کاهش یابد. یک کمپین تعامل مجدد یک روش موثر برای برقراری ارتباط مجدد مخاطبین بدون وقفه با ایمیل های شما است. این مخاطبین را دریافت می کنید تا به شما بگویند که آیا می خواهند در لیست شما بمانند یا اشتراک خود را لغو کنند. بنابراین می توانید یک پایگاه داده تماسی و تمیز را حفظ کنید.

سومین اشتباه اتوماسیون بازاریابی: تمرکز روی معیارهای اشتباه

اتوماسیون بازاریابی به شما امکان می دهد نتایج کمپین های خود را بسنجید. این شامل ثبت نام ، تبدیل فروش ، باز کردن ایمیل ، نرخ کلیک پیوند ، بازدید از صفحه فرود ، فروش ، بازگشت سرمایه و سایر موارد است.

با این حال ، تمرکز بر معیارهای معیوب ممکن است باعث شود نتایج واقعی سو mis تفسیر شوند. به عنوان مثال ، ممکن است دو کمپین داشته باشید ، یکی از آنها دارای نرخ باز بسیار بالاتر و نرخ کلیک کمتر است. با این حال ، هنگام محاسبه نرخ کلیک برای باز کردن قفل قیمت ، می توانید نتیجه کاملا متفاوتی را ببینید. قبل از شروع هر کمپین ، دانستن معیاری که می خواهید برای تعیین موفقیت تعیین کنید ضروری است.

چهارمین اشتباه در اتوماسیون بازاریابی: مبارزات آزمایشی تقسیم نشده است

همه کمپین ها بسته به نوع ، تعداد مخاطبین ، محتوا و موارد دیگر متفاوت هستند. کمپین های آزمایش تقسیم کلید یافتن مواردی است که به درستی کار می کنند. اما کلید تقسیم آزمون ، آزمایش همزمان فقط یک متغیر است. مانند عنوان ، قیمت ، پیشنهاد ، طراحی یا مخاطبان هدف. مبارزاتی که پیروز می شود کنترل جدید است. سپس می توانید کمپین های دیگر را علیه کنترل آزمایش کنید.

خطای اتوماسیون بازاریابی شماره 5: نداشتن مشاور معتبر در تیم خود

اتوماسیون بازاریابی یک هنر و یک علم است. این نیاز به ترکیبی از دانش فنی با تجربه بازاریابی پاسخ مستقیم دارد. علاوه بر ذهنیت عینی و بی طرفانه نسبت به شرکت یا محصول. به همین دلیل بهتر است در استفاده از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی در تیم خود یک مشاور مستقل مستقل داشته باشید. برای توسعه استراتژی و ایجاد یک سیستم اتوماسیون سفارشی برای مشاغل خود. علاوه بر آموزش تیم خود برای استفاده از سیستم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا