دنیای وب

آیا بارها به وب سایت احتیاج دارند؟

آیا میخانه ها به وب سایت احتیاج دارند؟

با 55 میلیون کاربر اینترنت در انگلیس ، و اکثریت قریب به اتفاق آنها هر روز به سیستم وارد می شوند ، این امکان وجود ندارد که مشتری های احتمالی جدید شما از اینترنت استفاده نکنند ، بنابراین منطقی است که به آنها این فرصت را بدهید که بدانند تجارت شما وجود دارد.

علیرغم پوشش بسیار خوبی که فیس بوک ، توییتر و دیگر کانال های رسانه های اجتماعی می توانند ارائه دهند ، این مکمل های خوبی برای داشتن وب سایت شما هستند اما انعطاف پذیری کافی را برای در نظر گرفتن این که تنها کانال دیجیتال شما است ، فراهم نمی کنند. تقریباً تمام رسانه های اجتماعی برای بازگرداندن علاقه مندان به وب سایت شما طراحی شده اند که Google نه تنها آنها را بسیار مثبت ارزیابی می کند ، بلکه فضای بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می دهد تا درباره آنها اطلاعات بیشتری در مورد آنها به دست آورید و اطلاعات بیشتری درباره آنها کسب کنید.

بسیاری از بارها هنوز وب سایتی ندارند و این بدان معناست که هزاران نفر از افراد راجع به آنها و احتمالاً صدها مشتری جدید را از دست می دهند.

در اینجا ما به اصلاح مبانی نگاه می کنیم. وقت آن است که پایه های وب سایت خود را ایجاد کنید ، وقت آن است که نگاهی به همه عناصر جالب مانند متن ، تصاویر ، طرح ها و طرح ها بیندازیم.

دامنه و میزبانی

قدم های اول قبل از اینکه به فکر طراحی وب سایت خود بپردازید ، باید آدرس وب سایت خود (دامنه) و فضای کمی از اینترنت را برای نشستن (میزبانی) خریداری کنید. صدها شرکت وجود دارد که خدمات ثبت نام و میزبانی دامنه را ارائه می دهند و همه آنها گزینه های قیمت و قرارداد را ارائه می دهند. کمی متفاوت. در نهایت ، این شما هستید که انتخاب می کنید اما تجربه ما به ما می گوید:

با تیم پشتیبانی انگلیس از یک شرکت میزبان انگلستان استفاده کنید. متأسفانه ، نام های بزرگ تبلیغاتی در تلویزیون مستقر در ایالات متحده هستند و مراکز تماس خارج از کشور دارند. میزبانی وب سایت شما بر روی سرور ایالات متحده بعداً می تواند مشکلاتی ایجاد کند و داشتن تیم پشتیبانی غیر انگلیس به ندرت گزینه خوبی است. ما شرکتهای میزبانی انگلستان زیادی را پیشنهاد می دهیم.

دامنه وب سایت کمی شبیه پلاک اتومبیل است – فقط یک مورد می تواند وجود داشته باشد – بنابراین برای بررسی اینکه کدام یک ثبت نشده اند ، از یک سرویس آنلاین استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر میخانه شما The Ship نامیده می شود ، آن منطقه است theshippub.co.uk این مدتها پیش گرفته شده است ، بنابراین شما باید خلاقیت بیشتری داشته باشید در حالی که هنوز هم پیدا کردن شما با نام آسان است. اگر میخانه شما (بگویید کشتی) در گیلفورد مستقر است ، جستجو در مناطقی مانند این منطقی است shippubguildford.co.uk و غیره (دلایل خوبی وجود دارد که شما باید کلماتی مانند میخانه ، بار ، رستوران را در نام دامنه وارد کنید که در مقاله دیگری به آنها خواهیم پرداخت)

اگرچه ما توصیه می کنیم که همه میخانه ها در انگلستان از نام دامنه .co.uk تنوع داشته باشند ، اما اغلب این بحث وجود دارد که آیا شما همچنین می توانید dot com ، dot org و غیره را خریداری کنید. توصیه ما ساده است – تفاوت های اصلی را بخرید و سپس همه آنها را به نقطه اصلی خود تبدیل کنید که دامنه اصلی شما می شود.

اطمینان حاصل کنید که بسته میزبانی شما با عملکردی که از وب سایت خود می خواهید سازگار باشد. به عنوان مثال ، تقریباً همه بسته های میزبانی اتصال چند صفحه را به راحتی گره می زند و منوی یکشنبه ناهار را بارگیری می کند ، اما اگر می خواهید جدول یا برنامه خوابگاه خود را رزرو کنید تا کاملا در وب سایت شما کار کند ، باید از سازگاری وب سرور اطمینان حاصل کنید. .

قبل از اینکه حتی به فکر طراحی وب سایت خود باشید ، با کاغذ تمیز و مداد تیز بنشینید. قبل از ساخت خانه اتاق را تزئین نکنید و همین اصل در طراحی وب خوب نیز صدق می کند. با شروع از صفحه اصلی ، سلسله مراتب صفحه را ترسیم کرده و هر دسته و صفحه ای را که می خواهید در وب سایت خود لیست کنید. فراموش نکنید که برای سیاست حفظ حریم خصوصی خود یک صفحه و یک زیر شاخه به نام Landing Pages نیز در نظر بگیرید – این صفحات در مراحل بعدی بسیار مهم می شوند.

زمان تأیید ساختار ، وقت آن است که به طرح بندی صفحه ، ایده های طراحی ، سئو ، نحوه ایجاد وب سایتی که در تلفن همراه به خوبی کار کند ، اهمیت تجزیه و تحلیل ، نحوه تبلیغ وب سایت و نحوه دستیابی به بهترین اطلاعات تماس با مشتری ، نگاه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا