دنیای وب

آیا بازاریابی بازاریابی برای موفقیت وبلاگ شما ضروری است؟

اگر می‌خواهید به موفقیتی پایدار دست یابید، بازاریابی در هر کاری که به صورت آنلاین یا آفلاین انجام می‌دهید ضروری است. بازاریابی وبلاگ برای موفقیت وبلاگ شما ضروری است. تنها راه برای آوردن هزاران بازدید کننده به وبلاگ شما از طریق فروش است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید با موفقیت وبلاگ خود را بفروشید. اما اگر این کار را به درستی انجام دهید، نتایج سریعی خواهید گرفت. من نکات بسیار مفیدی را در این مقاله مورد بحث قرار داده ام که می توانید برای بازاریابی وبلاگ موفق دنبال کنید.

وبلاگ خود را پینگ کنید:

هر بار که پست جدیدی می‌نویسید، باید مرتباً وبلاگ خود را پینگ کنید. بسیاری از ارائه دهندگان پینگ رایگان وجود دارند که باید URL وبلاگ خود را وارد کنید. با پینگ کردن به موتورهای جستجو و تمامی اخبار مربوط به تمام وبلاگ هایی که وبلاگ خود را به روز کرده اید و یک پست جدید ایجاد کرده اید اطلاع می دهید. به این ترتیب وبلاگ شما بلافاصله پذیرفته می شود. پست های وبلاگ شما توسط اکثر موتورهای جستجو نمایه می شود. بالاترین کیفیت نتایج جستجو را در زمان واقعی دریافت کنید. افراد بیشتری وبلاگ شما را خواهند دید. بنابراین باید پینگ وبلاگ خود را در برنامه بازاریابی خود بگنجانید. با جستجو در گوگل می توانید یک سرویس پینگ رایگان پیدا کنید.

تایید اجتماعی:

یکی دیگر از راه‌های سریع برای آوردن ترافیک زیاد به وبلاگ خود این است که هر یک از پست‌های خود را در سایت‌های نشانک‌گذاری اجتماعی نشانک کنید. این به شما کمک می کند تا به تعداد لینک های برگشتی به وبلاگ خود برسید. علاوه بر این، دو مزیت عمده به شما خواهد داد. یکی این است که سایت محبوب نشانک گذاری اجتماعی میلیون ها مشترک دارد. با بوکمارک کردن پست‌های وبلاگ خود، از همه این اعضا حداکثر در معرض دید قرار می‌گیرید. دوم اینکه وبلاگ شما بیشترین شانس را برای یافتن در نتایج جستجوی واقعی گوگل دارد. گوگل قابلیت جدید Real Time را منتشر کرده است. و بیشتر نتایج نشان داده شده در این نتیجه جستجو از جدیدترین پست های سایت های نشانه گذاری اجتماعی گرفته شده است.

تبادل لینک:

میلیون ها وبلاگ در اینترنت موجود است و هر روز تعداد بیشتری از آنها اضافه می شود. هزاران وبلاگ نویس در جایگاه شما خواهند بود. تعامل با این وبلاگ نویسان به شما مزیت بیشتری می دهد. این کار فوراً به شما کمک نمی کند، اما قطعاً در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد. هر چه وبلاگ شما بک لینک های بیشتری از وبلاگ های مرتبط داشته باشد، بهتر است وبلاگ شما رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو کسب کند. و نه تنها شما، هر وبلاگ نویسی معمولاً مایل است روی تبادل لینک کار کند. با همه صاحبان وبلاگ در دسته وبلاگ خود تماس بگیرید و ایمیلی برای آنها ارسال کنید که به تبادل پیوندها علاقه مند هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا