دنیای وب

آیا بازاریابی برای شرکت شما ضروری است؟

آیا بازاریاب ها نوید معجزه می دهند؟ وبستر “معجزه” را به عنوان یک واقعه بسیار چشمگیر یا خارج از واقعه ، چیز یا دستاورد عادی – معمولاً غیر منتظره – تعریف می کند. خوب ، یک چیز مطمئناً است ، بازاریاب ها تضمینی ارائه نمی دهند ، بلکه راه حل هایی ایجاد می کنند و براساس آنها عمل می کنند.

بازاریابان آنلاین از روشهایی استفاده می کنند که به روند بازار اعتماد می کنند و آنها را درست می کنند. پایان همه چیز باشد ، مثل اینکه در فن آوری های استفاده شده یک بازاریاب اینترنتی نیست. در واقع مشتری است. کلیه فناوری های مورد استفاده بازاریاب توسط خریدار تعیین می شود و این یک الگوی درمانی است که به خواسته ها و نیازهای مشتری متقاضی بستگی دارد.

آلبرت انیشتین بزرگ یک بار تکرار کرد ، “نبوغ یک درصد شور و شوق و نود و نه درصد عرق است.” برعکس ، موفقیت تجاری “10 درصد محصول و 90 درصد بازاریابی” است. اگرچه مشخص نیست که این گفته برای اکثریت قریب به اتفاق بازاریابان در سراسر جهان دقیق است. برعکس ، این ایده به شما می دهد ، “آیا تبلیغات و بازاریابی لازم است؟” در اینجا چند نشانگر دلیل وجود دارد:

بازاریابی محصول یا خدمات شما را به افرادی می شناسد که شما را از موجودیت می شناسند و به کسانی که شما را از وجود نمی دانند می فروشد.

بازاریابی به شما کمک می کند تا برند خود و تصویری را که می خواهید مشتریان شما ببینند ، بسازید.

بازاریابی به حرکت محصولات و خدمات کمک می کند.

بازاریابی شامل طراحی کالاهایی است که برای مصرف کنندگان مناسب است.

آیا ترفند روانشناختی برای بازاریابی وجود دارد؟

از چه ترفند روانشناختی می توانید برای بازاریابی استفاده کنید؟ خوب ، ممکن است کلیشه به نظر برسد ، زیرا یک فروشنده واقعی است. به طور کلی ، شما به “ترفند روانشناختی” نیازی ندارید ، فقط باید روانشناسی بازار را بفهمید – بازار شما چه می خواهد ، چه چیزی تجربه عالی مشتری را برای آنها فراهم می کند و کدام روش فروش را ترجیح می دهند؟ با دانستن این جنبه های ساده ، می توانید نحوه برخورد با آنها را مطالعه کنید.

به جای تمرکز بر چگونگی افزایش فروش ، سعی کنید بر بهبود خدمات فروش به آنها تمرکز کنید – این در واقع یکی از اصول بازاریابی ورودی است. شما قبل از بیرون رفتن ابتدا خودتان را جمع می کنید و می فروشید. شما می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید ، محتوای عالی را در آن قرار دهید ، کارآیی خود را نشان دهید ، یک نمونه کارها جذاب ایجاد کنید ، و غیره همچنین می توانید در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک ، توییتر ، + Google) ، شبکه های حرفه ای (مانند LinkedIn ، Branded.me) و سایت ها و انجمن های پرسش و پاسخ (مانند Quora ، Stack Overflow و CNET) نمایه ایجاد کنید. سپس می توانید به روزرسانی های روزانه ارسال کنید و در صورت ایجاد محتوای شگفت انگیز ، از حجم بازدید و پرسش های احتمالی مشتری شگفت زده خواهید شد. اکنون که حضوری آنلاین دارید ، می توانید به اقدامات بیرونی – که شامل مراجعه به مشتریان بالقوه است – بپردازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا