دنیای وب

آیا بازاریابی شبکه ای به درد شما می خورد؟

این روزها همه می خواهند از خانه کار کنند و از طریق اینترنت درآمد کسب کنند. افراد با یک شرکت MLM وارد سیستم می شوند و تجارت خود را از خانه شروع می کنند. قبل از ورود به سیستم ، من به شما توصیه می کنم که این سوال زیر را از خود بپرسید: آیا من مناسب برای ایجاد یک کسب و کار از خانه هستم؟

من دریافته ام که اکثر مردم بازاریابی شبکه ای را راهی آسان برای کسب درآمد می دانند. اما دو هفته بعد ، آنها دریافتند که ساختن MLM از خانه به تلاش ، نظم و مسئولیت زیادی نیاز دارد. آنها کار را رها کرده و به کار خود برمی گردند ، در حالی که کارفرمای آنها به آنها می گوید دقیقاً چه کاری انجام دهند. تصمیم گیری برای برخی از افراد اشکالی ندارد. آنها ذهنیت نه به پنج را دوست دارند و روی یک فیش حقوقی منظم کار می کنند تا بتوانند مطمئن شوند که در پایان ماه می توانند قبض های خود را پرداخت کنند.

یک کارآفرین بودن و رشد کسب و کار MLM خود از خانه می تواند بسیار ترسناک باشد. منظور من این است که شما برای ایجاد یک کار تجاری باید برخی از خطرها را بپذیرید و مقداری پول سرمایه گذاری کنید. اما وقتی دانش درستی داشته باشید ، می توانید خطرات را کاهش دهید. برای به دست آوردن دانش صحیح ، باید تکنیک های بازاریابی را بیاموزید. این فرایند یادگیری نیز مدتی طول می کشد. هرکسی حاضر نیست وقت بگذارد و یاد بگیرد تا مهارت خود را افزایش دهد تا به یک بازاریاب خوب تبدیل شود.

افراد زیادی می خواهند از راه آسان ثروتمند شوند ، بنابراین بلیط های قرعه کشی را خریداری می کنند. تغییری که در قرعه کشی کسب خواهید کرد بسیار کمتر از ایجاد یک تجارت موفق است. نتایجی که در کار خود می گیرید همه از نظر ریاضی قابل محاسبه هستند.

واضح است که کار در خانه به زندگی شخصی شما حمله می کند. وقتی تنها زندگی می کنید ، گاه گاهی احساس تنهایی می کنید. اما وقتی با هم زندگی می کنید یا خانواده دارید ، می توانند حواس شما را از کار شما پرت کنند. اطمینان حاصل کنید که زندگی شخصی و شغلی خود را همیشه جدا نگه دارید. خود را نظم دهید و برنامه روزانه خود را رعایت کنید ، زیرا این امر برای موفقیت شما در تجارت MLM حیاتی است.

من متقاعد شده ام که همه می توانند از طریق خانه خود یک تجارت موفق MLM ایجاد کنند. صرف نظر از سوابق شما. اگر تمایل دارید که وقت خود را سرمایه گذاری کنید ، مسئولیت را بپذیرید و تمام اقدامات لازم را انجام دهید ، در تجارت MLM بسیار موفق خواهید بود.

و هرگز فراموش نکنید: برندگان هرگز تسلیم نمی شوند و بازنشستگان هرگز برنده نخواهند شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا