دنیای وب

آیا بازاریابی شبکه ای مدل تجاری مناسب شماست؟

شاید و شاید هم نه. این برای همه مناسب نیست. اگر شما یک فرد تنبل هستید ، کسی که عضوی از یک تیم نیست ، یا کسی که مفهوم اهرم و نحوه استفاده از آن را نمی فهمد ، پس ، بازاریابی شبکه ای بهترین مدل تجاری برای شما نیست.

اما اگر از اهرم نیرو استفاده می کنید ، کار تیمی و ارزش و اهمیت پیشرفت شخصی را می فهمید ، بازاریابی شبکه ای ممکن است مدل تجاری ایده آلی برای شما باشد. اکنون شرکتهای زیادی در زمینه بازاریابی شبکه ای فعالیت دارند و اغلب از آنها به عنوان فروش مستقیم یاد می شود. در حال حاضر ، بیش از نیمی از شرکت ها در زمینه های بهداشت و تغذیه در دسترس هستند.

هنوز بینی خود را بالا نبرید. شرکت های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این موارد شامل موارد زیر است ، اما محدود نمی شوند: مسافرت ، آشپزی ، جواهرات و موارد دیگر ، اما برای موفقیت در کار خود ، باید شرکتی را پیدا کنید که محصول یا خدمتی را ارائه دهد که بتوانید به آن علاقه مند شوید.

اگر علاقه زیادی به محصول ندارید ، پس وقتی شرایط دشوار است یا وقتی که آنطور که انتظار داشتید تولید نمی کنید و مانند برخی دیگر از بازیگران در کار خود موفق نیستید ، ناامید خواهید شد و به نقطه ای می رسید که می خواهید سیگار را ترک کنید و سپس آن را ترک می کنید.

این افراد نباید درگیر بازاریابی شبکه ای باشند. بنابراین ، اگر مطیع هستید و نمی دانید چگونه خوب و بد را تحمل کنید ، اکنون به شما می گویم ، وقت خود را برای پیوستن به یک شرکت بازاریابی شبکه یا فروش مستقیم تلف نکنید. اول ، یک منحنی یادگیری برای افرادی وجود دارد که تازه وارد مدل کسب و کار شده اند و با نحوه ایجاد آن برای آنها آشنا نیستند. دوم ، اگر به اندازه کافی فروتن نیستید یا نمی خواهید یاد بگیرید با دیگران ارتباط برقرار کنید ، این ممکن است مسیر درستی برای کار شما در جهت دستیابی به اهداف مالی نباشد.

اگر شما در “برقراری ارتباط” با افراد دیگر مهارت ندارید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک نماینده شبکه و متخصص تجارت بهتر شوید ، پس توصیه می کنم که به دوره های ارائه شده توسط شرکت خود بروید. شرکت ایده آل شما باید آموزش های لازم را برای آماده سازی شما برای موفقیت در تجارت و موفقیت در زندگی به شما ارائه دهد.

اما بله ، اگر مطیع باشید ، اگر بخواهید در این زمینه در تجارت ، فروش مستقیم یا زندگی موفق باشید ، این ویژگی شخصیتی خوبی نیست. مایکل جوردن استعفا نداد ، وین گرتسکی ترک نکرد ، امت اسمیت انصراف نداد ، والت دیزنی این کار را نکرد و توماس ادیسون هم این کار را نکرد. پس چرا شما

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا