دنیای وب

آیا بازاریابی مقاله آیا واقعاً می تواند به تجارت شما کمک کند؟

اگر تاکنون در زمان ایجاد شغل آنلاین ، بازاریابی مقاله را شنیده اید ، شاید این سوال را مطرح کرده باشید که آیا بازاریابی مقاله می تواند به تجارت شما کمک کند. پاسخ کوتاه بله است – شما نه تنها فرصتی دارید که مقالات را به صورت رایگان منتشر کنید ، بلکه مقالات شما به یک گروه هدفمند از افراد علاقمند به خدمات یا محصول شما توزیع می شود.

اگرچه آنها اغلب در بازاریابی آنلاین یا تجارت آنلاین مورد توجه قرار نمی گیرند ، در صورت استفاده صحیح ، روشهای بازاریابی مقاله می توانند مزایای سریع داشته باشند. پس از تأیید مطلبی برای ارسال خبر در هوا ، جریانهای مداوم مردم این فرصت را خواهند داشت تا کارهای نوشتاری شما را مصرف کنند. خوانندگان می توانند بر روی پیوند وب سایت شما یا هر چیزی که در جعبه منبع خود ارائه می دهید کلیک کنند.

اگر با جعبه منبع آشنایی ندارید ، این منطقه در انتهای مقاله است که می توانید مواد اضافی با کیفیت را تهیه کنید. این می تواند یک کتاب الکترونیکی رایگان ، بارگیری صوتی یا مواردی از این دست باشد. شما باید انگیزه های زیادی را برای افراد ارائه دهید تا بتوانند هر آنچه را در جعبه منبع خود دارند کلیک کنند.

اگر مقاله مورد استقبال خواننده قرار بگیرد ، آنها به احتمال زیاد کار شما را در رسانه های مختلف آنلاین به اشتراک می گذارند ، این بدان معنی است که مقاله شما بدون کار بیشتر از طرف شما ، از ترافیک رایگان دریافت می کند. گفته می شود که تعداد سهام بالاترین شاخص برای یک بخش موفق از محتوا است ، بنابراین هرچه مشاغل شما بیشتر شود ، عملکرد کلی آن بهتر خواهد بود.

اگر مقاله شما در یک دایرکتوری منتشر می شود ، سایت معمولاً از شما می خواهد کلمات کلیدی را ارائه دهید زیرا این امر به کاربران این امکان را می دهد تا سریعتر آنچه را که به دنبالشان می گردند پیدا کنند. کلمات کلیدی مقاله شما نیز در اختیار موتورهای جستجو قرار می گیرد ، بنابراین اگر شخصی مشاغل شما را در یاهو ، بینگ یا گوگل جستجو کند ، این شرکت ها با پیدا کردن و ارسال مقاله شما ، زمان آسان تری را پیدا می کنند.

هنگام تنظیم یک هدیه رایگان که می توانید در جعبه منبع خود ارائه دهید ، اطمینان حاصل کنید که خواننده هنگام یافتن وب سایت خود بسیار آسان است. اگر آنها از کتاب های الکترونیکی یا منابع رایگان (که آنها اگر سخاوتمند ، متفکر و صادق باشید) انجام می دهند ، می خواهند از شما بیشتر بدانند ، و باید بدانند وب سایت شما کجاست.

اگر در مورد نتایج حاصل از بازاریابی مقاله جدی هستید ، باید مقاله هایی را برای راهنماهایی که از قبل دارای ترافیک بالایی هستند ، ارسال کنید. EzineArticles یکی از بهترین مکانها برای پرش و شروع است. همچنین ارسال به سایتهای تخصصی بسیار مرتبط بسیار مفید است. اگرچه وب سایت های تخصصی همیشه حاوی ترافیک زیادی نخواهند بود ، اما هنوز هم مفید هستند ، زیرا خوانندگان این سایت ها مشتری بالقوه بالقوه هستند.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید که هر محتوای محتوا پایه جدیدی داشته باشد – از مقاله های قبلی که شما نوشتید ، متناسب نیست. علاوه بر این ، هرچه محتوای اصلی تری داشته باشید ، تخصص بیشتری پیدا خواهید کرد.

از نظر ماهیت و دامنه مقاله شما فرقی نمی کند که هدفش ارتقاء مشاغل بزرگ ، متوسط ​​یا کوچک (یا شرکت شما) باشد. ایده اصلی این است که شما می خواهید یک عنوان جذاب که پس از رسیدن به آن ، خواننده را به خود جلب کند.

مطمئناً با بسیاری از صاحبان مشاغل و تجار مواجه خواهید شد که فقط مسیرهای ترافیکی پولی را توصیه می کنند. با این حال ، ارزش این را دارد که توجه داشته باشید: چرا وقتی می توانید به طور رایگان از هدایای معتبر و با انگیزه بهره مند شوید ، بیش از حد به ترافیک پرداخت شده توجه کنید علاوه بر این ، داشتن فرصتی برای نوشتن در مورد شغل شما این امکان را به همه می دهد که قبل از خرید ، “ذائقه” کسب و کار خود را بچینند. قبل از خرید مواد غذایی مانند یک نمونه رایگان در فروشگاه های مواد غذایی یا بستنی فروشی است.

شما همچنین ممکن است تعجب کنید که: آیا بازاریابی مقاله از چاپ موثرتر است؟ جواب در اینجا نیز بله است. دریافت ده ها مقاله به صورت آنلاین و اجرای آن نسبت به اینکه یک بخش از محتوای قابل چاپ قابل قبول باشد ، به زمان ، انرژی و منابع بسیار کمتری نیاز دارد.

روشهای انتشار دیجیتالی ، اطلاعات را برای مدت طولانی تری با کارایی بیشتری نگه می دارند. این بدان معنی است که یافتن اطلاعات در زیر چشم می تواند آسان تر و همچنین یافتن آن به طور مداوم در طولانی مدت باشد. استفاده از بازاریابی مقاله برای تجارت شما برای حال و آینده معنی دارد ، زیرا مردم طعم رایگان سبک نوشتن شما و آنچه را که از طریق کار خود ارائه می دهید دریافت می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا