دنیای وب

آیا بازاریابی مقاله کار می کند؟ البته!

پس از بیش از 5 سال بازاریابی آنلاین برای انواع مختلف تکنیک های بازاریابی برای جلب توجه به تجارت من ، بازاریابی مقاله همیشه یکی از اصلی ترین تکنیک های تولید ترافیک بوده است. اگر این مطلب را می خوانید ممکن است این س questionال را بپرسید: –

آیا بازاریابی مقاله کار می کند؟

خوب ، شما شرط می بندید!

بیایید یک لحظه به آن فکر کنیم ، اگر بازاریابی مقاله جواب نمی دهد ، چرا مردم هنوز هم هر روز مقالات خود را ارسال می کنند؟ آمار برخی از برترین نویسندگان خبره را در EzineArticles.com مشاهده کنید ، برخی از آنها هزاران مقاله منتشر کرده اند. در حالی که برخی از نویسندگان برای سرگرمی و سرگرمی می نویسند ، اکثر آنها در واقع این کار را برای جذب بازدیدکنندگان به کارهایشان انجام می دهند.

تقریباً هر روز ممکن است یک محصول جدید بازاریابی اینترنتی راه اندازی شود که نویدبخش فناوری های جدید برای ایجاد بازدید گسترده به وب سایت شما باشد. یک روز همه چیز در مورد پرداخت هر کلیک برای بازاریابی است ، سپس روز دیگر آن رسانه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی و غیره است. با این حال ، بسیاری از این روش ها نسبتاً کوتاه مدت هستند و در طولانی مدت جواب نمی دهند.

در حالی که روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای جابجایی بازدید به سایت خود استفاده کنید ، بازاریابی مقاله همچنان یکی از محبوب ترین هاست تاثیر گذار همه روشها

با ارسال مقاله ای در دایرکتوری های مقاله آنلاین معروف – EzineArticles.com ، GoArticles.com و ArticleBase.com هنوز می توانید تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را بلافاصله به سایت خود برسانید تا چند مورد را ذکر کنید. اینها برخی از فهرست های آنلاین مقاله هستند که بیشترین بازدید را دارند و من اکیداً توصیه می کنم مقالات خود را ابتدا به این سایت ها ارسال کنید.

بله ، شکی نیست که بازاریابی مقاله بسیار عالی عمل می کند و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. نگذارید دیگران خلاف این را به شما بگویند. بنابراین برای تبلیغ سایت خود فقط شروع به نوشتن مقالات کنید ، هرگز زمان بهتری نسبت به اکنون نیست!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا